To nebol, preto tie uvodzovky narazal som na velky rozmach v mestach v USA ... ak sa nemilim Cesi sa pri konstruovani T1 "inspirovali" prave americkou elektrickou.
Wernher jedine v prípade, že má Siemens na svojej oficiálnej stránke chybu (a okrem iného aj Google podáva niekoľkonásobne viac výsledkov pre Wernera než pre Wernhera)
takže ono to čiste technicky ide, ale je to trochu o hubu. Zober si, že v zastávke ti ostane pre jeden smer pruh široký 2,7m. Solaris má šírku 2,55m, bežne sa pre prevádzku klasických autobusov vyžaduje na komunikácii pruh šírky aspoň 3,25m.
tak ja nepoznám konkrétne čísla v Košiciach, ale načo by sa to robilo širšie než je predpísané minimum, že. A minimálna osovka 3m je dosť málo, aj keď s tým bojujú Ropiďáci v Prahe - napr. na Spořilove sa teraz jazdí s autobusmi po klasických BKVčkach, avšak len na výnimku a s rýchlosťou zníženou tuším na 40 km/h (aj pre električky).
"Alebo aspoň cez víkend, aby táto linka chodila. Žije tu veľa starších ľudí. Aj v autobuse som počula, ako hovorili o tom, že sa nevedia dostať napríklad k nemocnici."
--->>> ak majú na mysli novú nemocnicu, čo asi aj hej, keďže je reč o L 18, tak po prečítaní tejto vety už nemá zmysel čítať článok ďalej
Ano viem, ved usa svojho casu "vymysleli" elektricku ... teraz by v ich mestach clovek len tazko na nejaku narazil ... Ok som nestrany ale aj tak si myslim ze rusit kolajovu dopravu bez adekvatnej nahrady fakt nieje spravny krok
Takze klasika ? ... Ale tak skor ide o to, ze az na motoristov, ktorym by zase vypadol nejaky dovod preco je ich auticko tak strasne potrebne by taketo riesenie skvalitnil a zrychlil cestu mhd .. a to by mestu malo ist ...
takmer všade by to znamenalo nutnosť prebudovania - rozšírenia tratí. Minimálna osová vzdialenosť protismerných koľají na trvalú a bezpečnú prevádzku autobusov nepostačuje.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.