Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
ten návrh pre 4zastavkove listky je oničom. Zoberme taku linku 52-zo šace po moldavskej a z krasnej po rušňove depo to zmysel má,ale v centre už má zastávky hustejšie a nebude sa tam môcť ten lístok použiť-blbosť. To isté R-ky po terase. Ale to by zas vyzeralo tu sa môže,tam zas nie,nnechapem prečo maju taky problem zriadiť 15minutovy listok pripadne 10 minutovy a je po probleme ale stale to robia najkomplikovanejšie ako sa dá ?
Reply on: tbus #67107:
No veď hej. Niektoré linky, ktoré sa tvária ako zrýchlené, už zrýchlené dávno nie sú. Zoznam, o ktorých linkách bola reč, (pokiaľ viem) neexistuje. A čo nie je na papieri sa neráta (či?)

Spomínali sa "zrýchlené linky" a "eRky".

Tie "eRky", to sú len rýchlodrážne linky R1 až R8 alebo aj linky RA?

A čo s linkou 55? Narážam konkrétne na sedlovú "55N". Budú tam platiť 4zCL alebo nie?

No a ešte nech to všetko niekto vysvetlí cestujúcim, najmä dôchodcom. Že napr. od Optimy môžu cestovať na Ľudvikov dvor linkou 20 so 4zCL, ale s "eRkou" alebo 52kou to už nepôjde ?

Rýchlokvasený návrh...
Reply on: tbus #67107:
52ku by som ako zrychlenu vobec nebral, to skor 54 alebo 51. Ale kedze mame zastavky na znamenie tak nic take ako vynechanie zastavky by nemalo byt. Tymto sme stale 5 rokov do zadu kde este jazdili linky 38Z RxZ atd
Reply on: tbus #67099:
aha, teda z NO je to len manipulačný presun – nie pre cestujúcich. Chýba mi logika tohto počinu.
Reply on: veteran #67104:
ona to navrhla a aj to prešlo len pre zrýchlené spoje, nie celé linky
Reply on: S499.1023 #67108:
Bol tam zákaz, no tú nefunkčnú brzdu zrejme brali ako poľahčujúcu okolnosť.
Reply on: KVKV #67106:
Mohli by ste dať nejaký odkaz na to, že v Ústí nad Labem sa pri rušení električiek sľubovali elektrobusy?
Reply on: 810zssk #67098:
Myslím, že zastávka MHD nemôže byť zriadená v mieste, kde by voz ručná brzda neudržala. Ak Košice nemajú vo vnútornom predpise už dávno stanovené, že vodič na požiadanie vyklopí plošinu bárs aj mamičke s kočíkom, tak nemajú čo hľadať v Európe. Ja si osobne myslím, že to tam majú. V prepravnom poriadku nie sú žiadne zmienky o vyklápaní plošiny.
Reply on: KiWiK #67089:
Ty pravdepodobne nebudeš vodič, keďže pri obsluhe plošiny na zastávke takéto opatrenia nie sú.

Mmch., vodiča autobusu z Úhornej síce oslobodili ale nebol náhodou na tej komunikácii zákaz vjazdu pre vozidlá nad určitú dĺžku?
Reply on: veteran #67104:
zrychlene linky su podla mna uz len 52, 56, a RAcky... no a este ta 57, ale to je nieco na sposob RAcky
Je vobec možné , aby generálny riaditeľ dopravného podniku vyslovil takúto hlúposť - volovinu ?!
Má ten človek vobec nejaký základný pojem o elektrobusoch a ich dobíjaní ??? (keby sme sa už o úchylnej myšlienke elektrobusov vážne bavili)
Veď to je na okamžité odvolanie pre nekompetentnosť !!!
Za ing.Reipricha tam tiež niektorí titulovaní "odborníci" kvalitne zaperlili, ale toto už je moc!
Tú Viedeň si nesprávne prečítal a už vobec nič nepochopil pán generálny. Tak takíto ľudia tu riadia a rozhodujú o mhd !
No schválne ,rozoberte si túto volovinu. Na to by ani žiadny šotouš neprišiel .

Mimochodom zavádzajúca myšlienka "elektrobusov" bola použitá pri obhajobe rušenia električkovej prevádzky v Ústí n.Labem. Dodnes tam žiadny nejazdí. Zhruba 20rokov po zrušení ed zaviedli trolejbusy, sieť sa stále rozvíja.

""V prípade, ak mestské zastupiteľstvo zámer DPMK schváli, momentálne nad likvidáciou trolejového vedenia neuvažujú ani v roku 2014. „Keď si všimnete, mesto Viedeň momentálne avízuje nejakých 150 elektrobusov a práve uvažujú s využitím vrchného vedenia metra na dobíjanie,“ naznačil možné ďalšie využitie trolejového vedenia v budúcnosti Hrehorčák. ""
No a ešte k tomu "workshitu" v rámci Košického týždňa imobility... Rande tam malo cca 20 úradníčkov (všetko to boli dozaista odborníci).
Reply on: Isidor #67103:
No že práve títo sa dožadujú verejných rokovaní... ?

Každopádne som strašne zvedavý na oficiálnu verziu uznesenia a vysvetlenie pojmu "zrýchlené linky". Ak to tam nespresnia číselným označením (51, 52, 52L, 54, 55, 56, 57), tak by to mohlo byť celkom ľahko napadnuteľné.
Reply on: Isidor #67101:
jj, presne toto som si povedal, keď to Jenčová navrhla. Dosť nedokonalé a nejasné uznesenia ?

Najlepší boli aj tak súdruhovia z ÚV KSS Košice, ktorí plne súhlasia s Halenárom ? ? ?
Reply on: Isidor #67100:
Taktiež interpretácia pojmu "zrýchlený spoj" bude veselá - verím, že v takej superrýchlej L55 si revízori zgustnú...
Tak nám poslanci schválili zdraženie MHD, vo verzii so zachovaním 4-zastávkového lístka.
Na návrh starostky Jenčovej s tým, že papierový 4-z. CL "neplatí na zrýchlených spojoch a spojoch označených R do U.S.Steel Košice (s platnosťou po úprave softvérového vybavenia)" - nie celkom rozumiem ako sa softvérové vybavenie týka papierových lístkov, o BČK-lístkoch sa uznesenie nezmieňuje...

Rokovanie o "stratégii stabilizácie a rozvoja DPMK" bolo hneď po prednáške Rašiho a námestníka Jakubova prerušené.
Reply on: TA #67097:
tak ako aj spoj na obed a večer, po NO a potom sa presunie k SOŠA
Treba predpisom stanovit, ze vodic ma povinnost plosinu vyklopit kazdemu vozickarovi, ktory o to poziada a v pripade ze tak nespravi tak je to dovod na vypoved. Bodka. Ak to vyzaduje zasadenie klina tak prosim. V reale ale na drvivej vacsine zastavok uplne staci ta rucna (nove busy budu voz aj tak drzat zastaveny lebo budu otvorene dvere). Na tych problematickejsich (prudky kopec) sa moze vyhlasit vynimka s tym ze aj verejnosti sa cez vyvesky a web oznami ze na nich plosinu nevyklapaju.
v CP L 23 je spoj s odchodom o 5:10 z Letiska označený poznámkou len po NO. Jazdí však až po NO či len po SOŠA, ako by tomu malo byť?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.