Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dispecer #74347:
L3 chodí ako? Ja som išiel z Astórie po VSS križovatku, na Jazero neišla. Z VSS išla späť k Astórii, Ďalšia L3 išla z Važeckej k Astórii a ďalšia L3 išla od Autocampingu na jazero.
Reply on: TA #74346:
Áno, to bolo ono... Akurát, že označenie X9 som videl, akurát nie na displejoch ale na papieri A4 vpredu... ?
Počas otváracieho ceremoniálu MMM mala jazdiť linka X9 – jazdila vôbec? To bola tá "náhradná doprava" bez ďalšieho označenia? Na trase, kde bežne jazdia 3 linky s 20-minútovým intervalom, jazdila jedna linka X, aj to s akýmsi nepravidelným intervalom 15 až 20 minút. Situácia zvládnutá presne v štýle DPMK.
Reply on: tbus #74342:
súhlasím,SU12 tam sú ako stovrené. Ja som sa inak smial,keď som videl na midibuse obrázok postavy s barlou..ešte ten vozík by som pochopil,nízkopodlažný je..ale tá druhá nálepka sa tam vôbec nehodí ?
Reply on: 110mat110 #74343:
Keď je dakto presvedčený, o správnosti svojho rozhodnutia, že minibusy na tej linke jednoducho budú a hotovo, tak myslíš, že by tam poslal prieskum v pondelok? ?
Reply on: Iv #74320:
Robit prieskum, ked 80% TUKE ma volno je take... Slovenske...
Reply on: romeo #74321:
Co sa tyka 31 tak tam by mali jazdit SU12. Tie su z hladiska bezbarierovosti najlepsie. V midi SORe je to fakt bieda pre vozickara... mozno 10 rokov dozadu by to bolo super, keby bol nejaky taky bus v premavke, ale nie dnes kedy je uz takmer cela vyprava autobusov nizkopodlazna.
Reply on: Astor #74340:
Na poniektoré tankodrómy v železiarňach adekvátne vozy.
Reply on: veteran #74339:
Však aj medzi tými (832kami po opravách) bolo viac takých, čo mohli ešte dajaký ten piatok veselo jazdiť na šačanských trhaných. Má to aj dačo do seba, nakoľko začali jazdiť až v roku zaradenia predposlednej série 932jok ?
Reply on: Astor #74336:
932ky v čudu, ale #6267 jazdí ďalej ? ?
Reply on: Apeer #74337:
Tak potom sa ospravedlňujem, zle som pochopil význam tých šípok (zle som si to vysvetlil, myslel som, že napr. 3523 je odstavený a namiesto neho je 4753 dočasne, nie že sú pridelené napevno) ? .
Reply on: Astor #74336:
4701, 4702, 4703, 4704, 4706, 3522, 3523 sú dispozičné vozidlá
3531 je pridelený namiesto 3510.
Reply on: Apeer #74335:
4706, 3531, 3523 boli podľa výpravy vonku naposledy včera, 3522 predvčerom (jedine, že by boli odstavené oddnes).
Aj o tých troch viem, čo odišli do Šace. Práve toto som v príspevku #74334 hovoril, že tam spokojne mohli ostať (ak nie na 2-3 roky, tak aspoň na najnutnejší čas) jazdiť 932ky odstavené v poslednom čase, prípadne dispozičné 932ky (5204, 5206, 5233 atď.). Avšak už je to pasé, lebo 5206ku som videl zapriahnutú za Tatrou v pondelok ?
Reply on: Astor #74334:
4751 -> 3531
4752 -> 3522
4753 -> 3523
4754 -> 3524
4755 -> 3514
4756 -> 4706


5709, 5710, 5761 odišli do Sace

Z tých Tedomov čo vidíš stat na VSA je vacsina nepojazdnych.
Reply on: Iv #74333:
Viem že stojí viac solarisov, veď ich nahradzajú 475x. Zato cez týždeň často stojí na VŠA viac tedomov , tak prečo nejdú oni do výpravy, keď je taký nedostatok vozov?
Avšak ak je naozaj nedostatok vozov, kto zato môže? Myslel som, že po nákupe 127 autobusov, vyradení takmer všetkých karos deviatkovej rady (myslím, že ešte minimálne 10 932jok, ktoré sú už vyradené, mohlo 2-3 roky jazdiť v Šaci) či odpredaji 9 ročných vozov za babku už slovo ako "nedostatok" v tomto DP poznať nebudú ...
Reply on: Astor #74331:
preco jazdi 3212 skoro kazdy den?
preco je 6101 nevyravena a nahradzana zalohami?
mas predstavu kolko je nepojazdnych solarisov? kolko novych soriek je naburanych? atd. atd.
Reply on: Astor #74331:
Pardon, tu: #74293
Reply on: Iv #74330:
Pri akom nedostatku vozov? ?
Tu som napísal návrh, asi si ho prehliadla: #74289
zopakujem, co napisal author, len inymi slovami
ranna spicka je najvacsia, co sa tyka vypravy, a vtedy je nemyslitelne, aby nejaky voz stal v garazi a cakal kym zacne premavat ta jeho vhodna linka (napr. 33)...von musi ist vsetko, nocne sluzby este vykryvaju polkola alebo kola na dennych linkach a az tak idu do garaze....prave takyto voz potom ide na 33ku....takze sa pytam, ktora linka alebo sluzba je vhodna na minibus aj v spicke, kedze pri nedostatku vozov musi ist von vsetko?
Reply on: LUKYmhd #74328:
Ale veď linka 31 existovala viac-menej v takej podobe od zmeny LV v 2008 a 6 rokov nikto ani slovkom nepovedal, že je kapacitne predimenzovaná. Ja nechcem nič posilňovať, ja som len zástancom toho, aby sa linka vrátila do stavu pred 1.10.
"Zaujímavé, že ľudia sa v BA do midakov pomestia" - aj tu by sa pomestili, len by bolo treba vhodnejšie linky (aj do 22ky, učebnicového príkladu minibusovej linky, sa pomestia ? ). Verím, že v BA su minibusy nasadzované rozmumnejšie ako tu, preto sa pomestia (v tom je problém proti KE).
K Prešovu a L12: Myslíš, že nasadzovanie minibusov je o trase cez celé mesto a dĺžke trasy (trasu prešovskej linky 12 dobre poznám, cestujem ňou každý týždeň)? V prešovskej linke 12 je problém ešte aj inde, táto linka obsluhuje ulice, kde by sa štandardný autobus nezmestil.
Teda zhrniem to, argumenty typu "v BA sa pomestia" a "v PO existuje dlha linka s dlhou trasou" absolútne neobstoja. Ja som za minibusy, len nech premávajú tam, kam patria (ako v BA i PO).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.