Ku dnešnej fotogalérii z Miškolca: odkiaľ sa Maďari dostali k prototypom KT8 (210 a 211)? Z Košíc ich nemajú, naše úspešne behajú, nevie náhodou niekto niečo?
Trochu špeciálna výhybka..."Srdcovka" je tá otočná koľajnica v krížení a je to mechanicky spriahnuté s "jazykmi",pripomína mi to tzv. vlečnú výhybku.Pekný kúsok strojáriny,ale na výhybky na tatranskej zubačke to nemá...?
pri striedani zmien robi NP elektricka R1 do US Steel, pretoze cez vikend su na 6-ke aj R-kach solo vozy a NP poradie je KT-cko, teda ako velkokapacitna jazdi na hlavne striedania do USS. Tri zvysne medzitym tocia na 6ke a potom kvoli prestavkam sa to poradie miesa
Pozeral som si cestovny poriadok linky 6 na vikend (odchody zo Stanicneho nam.) a celkom som nepochopil ze ako je to s tym NP vozidlom.
Konkretne - jeden odchod je o 12:01, potom 3 hodiny nic (kde je ?) potom 15:01 aj 16:01 (ako to stihne ked su vo vyprave az 4 vozidla), potom je zase 3 hodiny niekde v pr*eli...?
Ja som si myslel ze su tam proste 4 vozidla a idu cely den rad za radom, ale zjavne to bude nejako inak asi. Neviete niekto ?
Neviem odkiaľ chodia takéto informácie...Praha Střešovice už má svoj historičák, o nejakom záujme o naše KT počujem prvý krát a to mám infokanály aj v Česku...
Nič také ako nejaký zápis za historické vozidlá neexistuje, stále sú to riadne prevádzkové vozy. Z našej strany je len chcenie, že až keď raz sa vyradia, tak aby ostala jedna zachovaná a potom možno uvažovať o nejakej pamiatkovej ochrane.Ale to je ešte vo hviezdach...
Nejaké retroúpravy...O to by musel mať záujem aj prevádzkovateľ.Pre nás je podstané, že to jazdí a ešte dúfam jazdiť bude...
A sakra... Zasa tá hnusná elektrika ? Nech príde generanálny vyšetriť most v železiarňach. Lebo má takmer identické symptómy. Amíci už síce diagnózu stanovili, ale jeden nikdy nevie...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
2TheMHDmarek2
Kiež by to bola (aj dúfam, že bude - uvidíme časom, či?) pravda ? ? ? ?