Discussion Forum › Off-Topic Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Pamätá si niekto nejaké vykoľajenie #527 na linke 9 v marci (?) 1994? Ak áno, vie mi niekto povedať, kedy presne to bolo?

Vopred vďaka. ?
Reply on: romeo #9513:
No vidíš...?
Reply on: Tatranka #9512:
tak za tento link Ti silno ďakujem, akurát píšem o tom diplomovku to s ami zíde ?
Reply on: brika_513 #9507:
Už aj 5613 to má 😃
Reply on: COMFORT #9509:
Skontroluj si nastavenia prehliadača v oblasti JavaScriptu... ?
Náhodou nevie niekto poradiť, prečo mi nejdú načítať fotky iba na tomto webe? Vôbec žiadna galéria a just len na imhd.sk...
Blahoželám PR oddeleniu DPMK za bravúrne zvládnutie včerajšej "Čertovskej jazdy".❤
Reply on: 2TheMHDmarek2 #9502:
3901 ?
Reply on: Tatranka #9505:
ja pamatám ešte "ísto je nepl_ný" ?
Reply on: 110mat110 #9504:
Vynaliezavosť humoristov je nekonečná...?

Spomienka na dávne,nedávne časy:

Neo_načená __zdenka je neplatná!

Dvě mísi pro lidi

Ak stojí__ držte si

To sa dobre škrabali tie sieťotlačové nápisy...

? ? ?
Reply on: Tatranka #9503:
5618 to tiez ma 😃
Reply on: 2TheMHDmarek2 #9502:
? ? ?
To kde focinel?V jedenastkos?
Reply on: PTI #9498:
Pan Titl trochu z ineho súdka, prečo sa nevybuduje ďalší resp. nepreznačí odbočovací pruh z Roosvetlovej smerom na Jantárovu (takže do prava) ? Permanentne tam sú kolóny a dva odbočovacie pruhy smerom na stanicu (doľava) vôbec nie sú využité. Do prava kľudne môžu byť dva odbočovacie pruhy keďže križovatka pri auparku ma až 4 pruhy.
Prave takymto situaciam sa snazia vo viacerych mestach jednoducho vyhnut, aby nevznikali taketo situacie. Ak totiz pojde elektricka a clovek ju zbada, ked uz je na prechode, tak jej musi dat prednost, ale ostane tym padom stat na ceste a nechraneny.
Mne pri Auparku najviac prekáža:
- nedostatočný, úzky priestor chodníka, ktorý je zároveň zastávkou, na bus-stanovištiach smer ŽST, Furča, ešte sú do toho prásknuté nevhodné čakárne a keď sa tam ľudia ponáhľajú a vrážajú do seba v oprotiidúcich davoch, je to fakt úžasné,
- absolútne nevyhovujúci deliaci ostrovček na priechode od týchto zastávok smerom k Auparku (pri pamätníku), keď na tom ostrovčeku často uviazne dav ľudí väčší ako samotný ostrovček vie poňať a "uväznení" ľudia tam vytŕčajú do cesty, po ktorej sa autá rútia ako zbesilé...
Čo je na tom unikátne ? Nedelený priechod môže mať 18 metrov, tu sú oveľa kratšie. Na triede SNP sú bežne priechody cez tri jazdné pruhy a električkové teleso, na Komenského, Moldavskej, Čsl. armády a inde cez celú šírku komunikácie = 4 pruhy + električka.
Reply on: monoblok #9495:
Ako unikatne? ved len na NO ich mame 4 😃
Drobné doplnenie: Titl vyprojektoval komplet aj protismer medzi Hlavnou a Mojmírovou. Pre územné rozhodnutie aj zapustený variant ako druhú etapu riešenia. Investor to po dohode s magistrátom nezrealizoval.

A ešte k tej malovanke zapustenej komunikácie, čo sa tu dnes objavila. Úroveň povrchu +1,2 m, úroveň zapustených komunikácií -4,0 m. No neviem ako by pri premostení hrúbky 0,8 m sa tam tá komunikácia v podzemí v križovatke s Južnou triedou vošla, keď je tam kanalizačný zberač DN2000. Tá komunikácia by musela ísť do hĺbky -6,10 m, tak to bolo riešené aj pre DUR-ku pre Aupark. A to ostávali hore na úrovni 0,0 trolejbusy v oboch smeroch, do podzemia by nevošli.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.