Drobné doplnenie: Titl vyprojektoval komplet aj protismer medzi Hlavnou a Mojmírovou. Pre územné rozhodnutie aj zapustený variant ako druhú etapu riešenia. Investor to po dohode s magistrátom nezrealizoval.
A ešte k tej malovanke zapustenej komunikácie, čo sa tu dnes objavila. Úroveň povrchu +1,2 m, úroveň zapustených komunikácií -4,0 m. No neviem ako by pri premostení hrúbky 0,8 m sa tam tá komunikácia v podzemí v križovatke s Južnou triedou vošla, keď je tam kanalizačný zberač DN2000. Tá komunikácia by musela ísť do hĺbky -6,10 m, tak to bolo riešené aj pre DUR-ku pre Aupark. A to ostávali hore na úrovni 0,0 trolejbusy v oboch smeroch, do podzemia by nevošli.
Ten prechod od Slovanu k OC je vskutku unikatny, za toto by mal dopravny inzinier vratit titul, ako moze existovat cesta, kde ma clovek prekonat elektrickovu trat a zaroven 2 pruhy cesty bez ostrovceka. Resp. take krizovatky uz pomaly neexistuju.
K tomu už niet čo povedať. Vsjo jasno:
– Titl vyprojektoval LEN TO, čo si investor objednal
– Skorumpovaní aparátčici na magorstráte TO LEN schválili (poradil im to projektový manažér René bývajúci v krabicoidnej ohyzde na Hrnčiarskej; chalanisko je už zjavne za vodou)
– Investor LEN ušetril
– Košičania zostali LEN poriadne o***abraní a okradnutí
Hmm... mimourovnove riesenie dopravy na NO, to mohli sudruhovia na magistrate zasponzorovat vystavbou tej obchodnej chatrce, sucastne riesenie je hodne dopravneho diletanta a nechopnych zastupitelov.
A čo, nebodaj sa ti nepáči súčasný dopravný Endlösung okolo Patkáň-áruházu? Veď tam máme svetový unikát, tzv. retardér, po starokošicky "a Feja-utcai kaňárkombináció". A ešte keď nám k tomu pribudne jednoSmerný Hungaroring... ?
A ešte čo sa týka parkovania v centre... Boli veľké plány na mnohé parkovacie domy a veľkokapacitné parkoviská. Vyberám zopár:
– Predajňa Tuzex–PZO (Štúrova ulica, na mieste Poledňáka) 150 miest
– AB ZNB a AB SMZ (Kuzmányho ulica; mala byť zaslepená medzi políciou a Business Centrom Košice a ukončená parkoviskom pre 90 áut + na okolí ďalších cca 60 ďalších miest – súdy a ZNB)
– Kuzmányho ulica – začiatkom 80. rokov sa tam s návratom električiek nerátalo, vtedy už padlo aj plánované rozšírenie na 2+2, takže na bývalom električkovom páse mali vzniknúť parkovacie miesta – spolu cca 90
– Nová scéna ŠDKE (na mieste Malinovského kasární) – 480 miest
– OD Prior na Dominikánskom námestí – 300 miest
– Tržnica na Dominikánskom námestí/Moyzesovej ulici – 100 miest
– Parkovacie plochy pri plánovanej MÚK Moyzesova × Hivezdoslavova × Bačikova – cca 80 miest
– OD Prior na Hlavnej ulici (druhá budova na miesto SPŠ dopravnej) – 210 miest
– Parkovacia garáž roh Zbrojničnej a Mäsiarskej – 410 miest
Áno, celá severná strana ulice mala ísť preč kvôli ceste a električke. No a k tým parkovacím garážam ešte treba prirátať parkovacie miesta pri obchodoch na južnej strane (pod plató s kótou +1,200).
Terazky vážne...Pozerám,že sa plánovalo búrať a búrať.To chceli zbúrať aj zástavbu Palackého ulice?
Inak dopravné riešenie vyzerá elegantne aj na dobu vzniku,dokonca to množstvo hromadných garáží je nadčasové riešenie.
monoblok