Discussion Forum › Off-Topic Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ten prechod od Slovanu k OC je vskutku unikatny, za toto by mal dopravny inzinier vratit titul, ako moze existovat cesta, kde ma clovek prekonat elektrickovu trat a zaroven 2 pruhy cesty bez ostrovceka. Resp. take krizovatky uz pomaly neexistuju.
Reply on: 110mat110 #9491:
Co?Ozda neznaš pešo prejsc na druhu stranu cesty??
Reply on: veteran #9492:
A je to!?
Reply on: 110mat110 #9491:
K tomu už niet čo povedať. Vsjo jasno:
– Titl vyprojektoval LEN TO, čo si investor objednal
– Skorumpovaní aparátčici na magorstráte TO LEN schválili (poradil im to projektový manažér René bývajúci v krabicoidnej ohyzde na Hrnčiarskej; chalanisko je už zjavne za vodou)
– Investor LEN ušetril
– Košičania zostali LEN poriadne o***abraní a okradnutí
Reply on: monoblok #9490:
K tomu by sa mohol vyjadrit aj pan Titl. Urcite ma co povedat ? . A este aby sa nezabudlo. Ako je fajne na pesej zone na severnej casti NO. Vsakze ☺
Hmm... mimourovnove riesenie dopravy na NO, to mohli sudruhovia na magistrate zasponzorovat vystavbou tej obchodnej chatrce, sucastne riesenie je hodne dopravneho diletanta a nechopnych zastupitelov.
Reply on: veteran #9488:
Ta mne páči.Také pekné dopravné haosz dávno nemvidel...?
A Kassaring až po volboch,až po volboch...?
Reply on: Tatranka #9482:
A čo, nebodaj sa ti nepáči súčasný dopravný Endlösung okolo Patkáň-áruházu? Veď tam máme svetový unikát, tzv. retardér, po starokošicky "a Feja-utcai kaňárkombináció". A ešte keď nám k tomu pribudne jednoSmerný Hungaroring... ?
Reply on: veteran #9484:
Teraz bývať na Palackého,to sa radšej obesiť.?
Reply on: veteran #9485:
No vidíš,súdruhovia to mali pekne naplánované,až na to búranie starej zástavby...?
Reply on: veteran #9484:
A ešte čo sa týka parkovania v centre... Boli veľké plány na mnohé parkovacie domy a veľkokapacitné parkoviská. Vyberám zopár:
– Predajňa Tuzex–PZO (Štúrova ulica, na mieste Poledňáka) 150 miest
– AB ZNB a AB SMZ (Kuzmányho ulica; mala byť zaslepená medzi políciou a Business Centrom Košice a ukončená parkoviskom pre 90 áut + na okolí ďalších cca 60 ďalších miest – súdy a ZNB)
– Kuzmányho ulica – začiatkom 80. rokov sa tam s návratom električiek nerátalo, vtedy už padlo aj plánované rozšírenie na 2+2, takže na bývalom električkovom páse mali vzniknúť parkovacie miesta – spolu cca 90
– Nová scéna ŠDKE (na mieste Malinovského kasární) – 480 miest
– OD Prior na Dominikánskom námestí – 300 miest
– Tržnica na Dominikánskom námestí/Moyzesovej ulici – 100 miest
– Parkovacie plochy pri plánovanej MÚK Moyzesova × Hivezdoslavova × Bačikova – cca 80 miest
– OD Prior na Hlavnej ulici (druhá budova na miesto SPŠ dopravnej) – 210 miest
– Parkovacia garáž roh Zbrojničnej a Mäsiarskej – 410 miest

atď. atď. ?
Reply on: Tatranka #9482:
Áno, celá severná strana ulice mala ísť preč kvôli ceste a električke. No a k tým parkovacím garážam ešte treba prirátať parkovacie miesta pri obchodoch na južnej strane (pod plató s kótou +1,200).
Reply on: veteran #9481:
Nemprepol klávesznica?
Reply on: veteran #9479:
Terazky vážne...Pozerám,že sa plánovalo búrať a búrať.To chceli zbúrať aj zástavbu Palackého ulice?
Inak dopravné riešenie vyzerá elegantne aj na dobu vzniku,dokonca to množstvo hromadných garáží je nadčasové riešenie.

Skutočnosť je však iná,ako inak http://kosice.korzar.sme.sk/c/7026128/krizovatky-pri-kosickom-auparku-a-galerii-robia-vodicom-problemy.html
Reply on: Tatranka #9480:
Tentokrát to bol izé preklepuš ? ?
Reply on: veteran #9479:
Igen,igen,toten elktričkový trať...
Fiam ty krásne starokošicky napísal,až mi šerco zajásal...
? ? ?
Reply on: Adamcool #9478:
Električkový trať vpravo je trať na Palackého, smer Východné mesto. S tou traťou sa počítalo od roku 1972.
Možem sa prosím opýtať, kam na tomto obrázku: http://imhd.sk/ke/media/mn/00000851/Plany-do-buducnosti-Plan-prestavby-Nam-osloboditelov-1983.pdf šla električková trať vpravo smerom na juh? Pretože myslím že som sa dobre zorientoval, ale ani vo výhľadových tratiach sa tam smerom na Palackého s električkou nepočítalo. Ďakujem 🙂
Reply on: veteran #9476:
Presne tak,a furt je to lepšie a lepšie...?

Harsco-no dúfam,že je to ono.
Reply on: Tatranka #9474:
S tými železiarenskými názvami to je také neprehľadné, že neprehľadnejšie to už nemôže byť... Amíci tam urobili pekný bordel. Napríklad závod Dechtodolomitka sa po 1989om premenoval na Relimex, no a po príchode Amíkov sa začal kolotoč: z Relimexu na Universal Servis, potom na Relinigserv, potom pričlenený k Refractory Slovakia, ktorý následne premenovali na Refrako a ten je dnes súčasťou firmy RMS ? No a Refrako je (vlastne bol) už pospájaný mačkopes: Dechtodolomitka, Keramika, Newco, Šamotka a aj SLAG-SCRAP (+ ďalšie závody)... ?

SLAG-SCRAP: Harsco, predpokladám, že ten pri bráne 7. V takom prípade to zodpovedá zrejme zastávke Multiserv 2.

No každopádne, v prípade, žeby niekomu napadlo premenovávať zastávky v areáli, tak mám pocit, že viacero vstupných kariet skončí na magnete ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.