Podľa mňa dosť nešťastne načasovaná potulka, lebo skoro všetci sa budú driľať do RD, lebo tam bude omnoho bohatší program. Chcel som na ňu totiž ísť, ale kvôli akcii v RD nepôjdem.
V mnou zmieňovaných časoch to tak fungovalo. Vzhľadom na to, že tá doba bola presiaknutá tým, že vždy čohosi nebolo, vždy čosi nefungovalo, vždy sa to muselo dorábať doma. Veď predsa bol problém s ND a Karosa, Ikarus, resp. ČKD neboli schopní dodať vybavenie na serióznu údržbu, lebo museli plniť exportné záväzky (do ZSSR). Nebol problém lusknúť prstami na jednej ruke a prišlo 40 busov ročne, nebol problém lusknúť znova a bolo 30 nových električiek. Dá sa takto fungovať aj dnes, ale to niekto musí zaplatiť. Vtedy to platil štát, tak nebol problém. Lenže prišla "nová doba" (so tými istými ľuďmi) a začal byť problém. Už neprišlo 40 vozov ročne. Ten počet sa "zázračne" scvrkol a pohyboval sa medzi nulou až jedným kusom. Tam kde to zistili, vedeli šetriť tak nemali problém. Tam kde si navykli na "staré dobré časy", že vždy čosi prišlo začali mať veľké problémy.
Re #887 Peter55: Jedna vec sa je starať o voz, aby bol čistý (aj na to by mal byť niekto iný platený), spisovať čo nefunguje, čo chýba, ale nie nahrádzať prácu mechanikov. Potom ich netreba, alebo nech si kúpia servis u riadnej firmy.
Dnes som sa od Furčana dozvedel, že vodiči si musia olej meniť sami (ale nemajú na to podmienky). Staré dobré časy reálneho socializmu sa vrátili naspäť. Už by sa mohli obnoviť zmluvy o socialistickú starostlivosť autobusov. Príklad z Prahy: http://www.citybus.cz/praha/ik280/2_1978.pdf
?
A rád by som vedel, prečo na dočasnej zastávke Stará Radnica straší na označníku pod CP L17 a L34 CP L14. Asi bude výluka niekde po trase linky 14 a potom tam budú strašiť CP L17 a L34. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
RDZ 50
http://www.topky.sk/cl/10/446906/Odchod-je-najsilnejsie-gesto-tvrdi-politolog ? ? ? Matka maďarov dala výpoveď ?