Podľa mňa dosť nešťastne načasovaná potulka, lebo skoro všetci sa budú driľať do RD, lebo tam bude omnoho bohatší program. Chcel som na ňu totiž ísť, ale kvôli akcii v RD nepôjdem.
V mnou zmieňovaných časoch to tak fungovalo. Vzhľadom na to, že tá doba bola presiaknutá tým, že vždy čohosi nebolo, vždy čosi nefungovalo, vždy sa to muselo dorábať doma. Veď predsa bol problém s ND a Karosa, Ikarus, resp. ČKD neboli schopní dodať vybavenie na serióznu údržbu, lebo museli plniť exportné záväzky (do ZSSR). Nebol problém lusknúť prstami na jednej ruke a prišlo 40 busov ročne, nebol problém lusknúť znova a bolo 30 nových električiek. Dá sa takto fungovať aj dnes, ale to niekto musí zaplatiť. Vtedy to platil štát, tak nebol problém. Lenže prišla "nová doba" (so tými istými ľuďmi) a začal byť problém. Už neprišlo 40 vozov ročne. Ten počet sa "zázračne" scvrkol a pohyboval sa medzi nulou až jedným kusom. Tam kde to zistili, vedeli šetriť tak nemali problém. Tam kde si navykli na "staré dobré časy", že vždy čosi prišlo začali mať veľké problémy.
Re #887 Peter55: Jedna vec sa je starať o voz, aby bol čistý (aj na to by mal byť niekto iný platený), spisovať čo nefunguje, čo chýba, ale nie nahrádzať prácu mechanikov. Potom ich netreba, alebo nech si kúpia servis u riadnej firmy.
eMareq