Discussion Forum › Off-Topic Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: RDZ 50 #896:
Som to videl, vyzeralo to, ako keby na 362 vyliali smolu. ?
Reply on: eMareq #894:
škoda ho,ale zrejme konal v afekte,ale jeho vraždu to aj tak neospravedlňuje. ?
Zlatý hokejista HC Laco Ščurko sa PRIZNAL k vražde rozhodcu!
15 až 20 rokov + do konca života kariéra v prdeli. ?
Reply on: m2001 #889:
Podľa mňa dosť nešťastne načasovaná potulka, lebo skoro všetci sa budú driľať do RD, lebo tam bude omnoho bohatší program. Chcel som na ňu totiž ísť, ale kvôli akcii v RD nepôjdem.
Reply on: RDZ 50 #890:
zabiiiiiiiil ☺ ? ? ? ? ? len ich daj dole ?
Reply on: BMko #888:
V mnou zmieňovaných časoch to tak fungovalo. Vzhľadom na to, že tá doba bola presiaknutá tým, že vždy čohosi nebolo, vždy čosi nefungovalo, vždy sa to muselo dorábať doma. Veď predsa bol problém s ND a Karosa, Ikarus, resp. ČKD neboli schopní dodať vybavenie na serióznu údržbu, lebo museli plniť exportné záväzky (do ZSSR). Nebol problém lusknúť prstami na jednej ruke a prišlo 40 busov ročne, nebol problém lusknúť znova a bolo 30 nových električiek. Dá sa takto fungovať aj dnes, ale to niekto musí zaplatiť. Vtedy to platil štát, tak nebol problém. Lenže prišla "nová doba" (so tými istými ľuďmi) a začal byť problém. Už neprišlo 40 vozov ročne. Ten počet sa "zázračne" scvrkol a pohyboval sa medzi nulou až jedným kusom. Tam kde to zistili, vedeli šetriť tak nemali problém. Tam kde si navykli na "staré dobré časy", že vždy čosi prišlo začali mať veľké problémy.

Re #887 Peter55: Jedna vec sa je starať o voz, aby bol čistý (aj na to by mal byť niekto iný platený), spisovať čo nefunguje, čo chýba, ale nie nahrádzať prácu mechanikov. Potom ich netreba, alebo nech si kúpia servis u riadnej firmy.
železničné potulky v spojení s Prebúdzaním Katky: http://www.cassovia.sk/news/15390
Reply on: eMareq #878:
a ver tomu, ze po technickej stranke by to opat fungovalo, ale autobus by mali len majitelia
Reply on: eMareq #878:
Aspoň tie vozy nejak vyzerali a nejazdili s nimi žiadny polovodiči čo poznaju volant 3 pedale a pri najlepšom aj paku.
Reply on: eMareq #878:
su tam odchody L14 z Horneho bankova ?
Reply on: runboy #883:
ta ja takeee nepoznaaam,ja tankujem furt poobede,to ešte maju naladu dolievat aj olej ? ? ? ?
Reply on: Arksun #879:
ta šak olej,len ked pumpar furt kriči " Ta co teraz chceš olej ked mam teľo veľo vozov tankovac!
Reply on: eMareq #877:
Asi zaúradoval telefonát z centrály SDKÚ, ale diskusia ide.
Reply on: eMareq #880:
juuuuj potešil si teraz Milana ? ? ? ?

Nestiiiiiihaju chlapci ?
Reply on: Arksun #879:
Na dielni sú všetci dengľaví. ?

http://i.sme.sk/cdata/0/47/4732000/shooty.jpg ?
Reply on: eMareq #878:
jake podmienky????? ? rukavice,mydlo,solvina-to všetko fasuje zo skladu,štvorhran ma na klučoch,zdrave ruky ma,ta čo ešte treba????? ? ? ? ?
Dnes som sa od Furčana dozvedel, že vodiči si musia olej meniť sami (ale nemajú na to podmienky). Staré dobré časy reálneho socializmu sa vrátili naspäť. Už by sa mohli obnoviť zmluvy o socialistickú starostlivosť autobusov. Príklad z Prahy: http://www.citybus.cz/praha/ik280/2_1978.pdf
?

A rád by som vedel, prečo na dočasnej zastávke Stará Radnica straší na označníku pod CP L17 a L34 CP L14. Asi bude výluka niekde po trase linky 14 a potom tam budú strašiť CP L17 a L34. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.