... neviem čo za hlupáka mi ten príspevok môže mínuskovať. Alebo žeby priamo tu niekto dostával od eurobusu, a.s. či ARRIVA Michalovce, a.s. do vačku, alebo je rodina s takým uplateným gaunerom? Nerozumiem niekoľkým veciam:
1. Odkedy to tu čítam, tak na všetko je kritika takmer. Uznávam, je dôvod. Prečo podporujete už možno aj 20 rokov tých istých przniteľov dopravy?
2. Chcete lepšiu dopravu, ale nič pre to nerobíte. Sucho zkonštatujete tu a sklapnete opätky, príp. maximum je vymínuskovanie pravdy.
3. Prečo keď niekto napíše pravdu ako to chodí vo vzťahoch "dopravca - objednávateľ" tak je ešte horší ako ten kto sa necháva uplatiť alebo ako ten kto upláca?!
4. Prečo odmietate vidieť to, že sa všetky tie neodborné zásahy vyslovene proti doprave dejú iba a iba pre vidinu peňazí (korupcie) a moci?
5. Čo čakáte od niekoho kto robil doteraz 10, 20, 30 rokov iba škodu v doprave? Že zrazu začne skrz to, že ho budete obhajovať robiť zázračne lepšie?
6. Krásny príklad akceptácie gaunerov v doprave je v BB. Na MsZ sa imhd.sk zastal jeden poslanec (meno neviem už), zatiaľ čo varený pečený papaláš a spoluarcizlodej Polónyho zo SAD Zvolen - Marek Modranský (inak multifunkčný ondulátor vzduchu, okrem iného v nepotrebných organizáciách ako inštitút verejnej dopravy a UITP, kde už členstvo vzdal po rokoch aj KORDIS, keď zistili, že je to celé o "žranici" a rozdávaní úsmevov, a riešení dopravných situácií, ktoré sú pre mestá vo V4 a priľahlých krajinách nepoužiteľné) si s Vami vytrel zadok keď nepriamo povedal, že nie ste dostatočne spoľahlivý portál na spoluprácu v poskytovaní informácií verejnosti, lebo ste "iba" nadšenci. Napriek averzií bossov a diskutérov tohoto webu voči mne som sa ja Vás zastal kde sa dalo a povedal som, že radšej keby sa Banská Bystrica rozhodla dať možno 20-33% z tej sumy čo chce vysoliť nejakým darmožráčom a môže tento web rásť a poskytovať ešte viac informácií. Ale vy si neviete ani seba samých zastať keď je to potrebné a vypýtať si priestor na obhajobu ? Za tie roky rokúce čo tu združujete aj celkom dobré a odborné nápady ste už niečo mohli dokázať. Ale keď na Vás prdí aj vlastný človek na MDV, tak to definuje povahu a morálku ľudí zaprieť vlastnú správnu a dobrú vec, na ktorej kedysi začali pracovať ...
Nič prevratné nečakajme v systéme, kde dopravca môže odmietnuť príkaz objednávateľa upraviť CP tak ako predloží objednávateľ a nehrozí mu za to ani žiadna sankcia, a napriek opakovanej arogancií voči objednávateľovi a drzosti najhrubšieho zrna mu nehrozí ani vypovedanie zmluvy, ktoré by mu spôsobilo, žeby všetky jeho investície prepadli a nemal by nárok si ich voči objednávateľovi uplatniť (ako poslednú možnosť ho ešte poriadne oholiť o peniaze). Na každej VÚC si autobusoví dopravcovia niekoho vydržujú, kto im "podrží" a za finančne nadhodnotené výkony a rovnako nadhodnotené delenie si marží s dealerom tých pojazdných šmejdov menom Crossway či už pri nákupe vozidiel alebo náhradných dieloch, či opráv si vie dopravca kúpiť aj krajských poslancov, ktorí sa proti akejkoľvek zmene, ktorá by znamenala umnejšie vynakladanie výkonov (napr. odstránenie súbehov vlak-bus, zavedenie taktovej dopravy, garantované prípoje celodenne odvodené od taktu) budú búriť, kedže "hotline" gauneri bus-dopravcu + gauneri z radov krajských poslancov funguje stabilne. Nechápať tomu môže len človek s nízkym IQ, príp. ten kto je šokovaný, čo sa dá chápať ešte ale čo sa nedá chápať sú takí členovia DF, ktorí to vedia a drzo sa tvária, že sa to nedeje a že vlastne gauner je ten, kto o tom hovorí.
Pokiaľ niekto rok-dva považuje za dlho, tak nemá zmysel sa ďalej baviť, lebo nerozumie textu. A po Čadcu to nie je len po KNM a na koridore preto, že sa to robí z €urofondov, kde je to jedna z podmienok, takže nie z rozhodnutia ŽSR.
Dlho? Rok? Dva?
ETCS sa musí inštalovať na všetky trate rekonštruované z fondov. Máš ETCS Level 1 BA - ZA (aktuálne po PB) a ETCS Level 2 ZA - CA a pôjde to ďalej, či chceš či nechceš. Do konca storočia ostáva 73 rokov.
Dlho a nenapísal som nič také, s čím by sa nedalo súhlasiť, len treba poriadne čítať. K druhej otázke, ECTS sa primárne inštaluje na medzinárodné koridory a keďže nás všetky míňajú a ŽSR šetria kde sa dá, tak pochybujem, že ECTS niekedy dotiahnu vôbec do Košíc v tomto storočí. A to sa bavíme len o 120+180...
Na aké vozidlá ŽSR? Na MUV-ky, trafiky a podbíjačky? Inak na to, či sa to finančne vyplatí, sa nikto pýtať nebude, sů nejaké smernice, ktoré sa musia dodržať.
Opakujem otázku - ako dlho žiješ v Prahe?
A dopĺňam otázku - ako dlho sa venuješ implementácii ETCS?
Praha ma pasma 3, pasmo P sa pocita za 2 pasma iba vtedy, ak cestujes na papierovy listok...
Migracne obdobie- je uplne jedno, kde sa o akom obdobi pise, nic take sa nedodrzi ani neplanuje, ono totiz by sa ECTS muselo instalovat na vozidla ZSR a to sa financne neoplati, takze o nejakom zavedeni ECTS na Slovensku nikto nic netusi
Pritom ten terminál mohol byť pri železničnej stanici Moldava nad Bodvou a nebolo by nutné rekonštruovať ten krátky úsek trate ŽST Moldava nad Bodvou - Terminál Moldava nad Bodvou mesto... ?
Takto by MHD v Moldave mohla mať aspoň väčší zmysel.
Nechcem dalej rozvíjať tento typ diskusie, len si velmi prajem, aby raz bol v Košiciach a okolí takýto "nedokonalý systém integrovanej dopravy" ako je PID.
Vidim, ze viaceri maju problem s pochopenim citaneho.
-ECTS sa moze instalovat ale 99% vlakov na nom nejazdi resp funkcne to ma len par masin
-preco nie je Arriva integrovana do PID? Opat je to komplikacia, ze nieco intergovane je a ine nie, kto to nepouziva pravidelne, tak len musi zistovat a pravidleny tiez, pokial mu ide Arriva.
-nenavrhujem zakaz nastupu do 3XX, len hovorim, ze nemaju nahradzat bezne linky pre cestujucich v ramci Prahy.
-KVKV- ja v Prahe zijem, takze prehlad mam lepsi ako S499 alebo ty, pokial mas papierovy listok tak sa pasmo P pocita za 2, takze Praha 4 pasma (2xP,0B) pokial mas litacku, tak Praha ma 3 pasma (P,0,B)- tyka sa ciest mimo Prahu
Trolejbus s pomocným batériovým pohonom
Ing. Viliam Šestina, Ministerstvo dopravy a výstavby SR
- žeby provokácia? ?
Perspektívy rozvoja DPMK, a.s. do roku 2020
Ing. Richard Majza, MBA., Dopravný podnik mesta Košice, a.s.
Vývoj IDS v košickom regióne do roku 2020
Ing. Ladislav Olexa, PhD., Ing Miroslav Fazekaš, PhD., Ing. Peter Šmihuľa, Košický samosprávny kraj
- až traja ľudia sú potrební na vyslovenie slova "žiadny"? prípadne mohli prezentovať počet plánovaných prežratých chlebíčkov na podobných akciách
Teda "monoblok" ešteže takých nemáme v pražskej PID a MHD . Schválne tie dva vaše príspevky predám "k zamysleniu" ľuďom , ktorí v PID robia, inšpiratívne názory, fakt.
A urobte si niekedy dlhší výlet do Prahy na oboznámenie sa s tarifným a pásmovým systémom pražskej MHD. "Praha má 4 pásma...???" ?
To sa potom nemožno diviť, ked akademicky vzdelaní košičania takto chápu integrovaný dopravný systém, že potom vymýšlajú všeliaké doplatkové kupóny a podobné oviny....
"Za ostatných 12 rokov bol v Košickom kraji sprevádzkovaný prvý terminál integrovanej osobnej prepravy Moldava nad Bodvou, mesto."
Terminál so siedmimi pármi vlakov, štyri páry "od dňa zavedenia" v živote nezavedené. A to všetko za 12 rokov. Zvyšok času sa besedovalo, konferencovalo a/alebo inak tliachalo do vetra.
Poznáte ten prípad, keď programátor pridá do programu nejakú "vlastnosť" a tvrdí, že to tak má byť správne, hoci niektorí používatelia by skôr povedali, že to je chyba a nie vlastnosť?
Náhodou som si dnes všimol, že keď majú L52 a L3 z NO na Jazero odchod v rovnaký čas, vyhľadávač spojenia celkom vylúči spoj L52:
Ale tento vyhľadávač nie je sám, to isté robí aj vyhľadávač na dpmk.sk.
Kto nechce, aby mu vyhľadávač takto zakrýval niektoré spoje, musí sa obrátiť na vyhľadávač cp.sk, ten zobrazí všetky.
Podľa mňa je takýchto duplicitných spojení tak málo, že lepšie by bolo, aby ich vyhľadávač zobrazoval všetky (nič zlé sa tým nestane) ako je to teraz, že ich bezdôvodne odstraňuje. Porozmýšľajte o tom. Ja porozmýšľam, či pre cestovanie z NO nezačnem teraz radšej používať cp.sk, lebo medzi L3 a L52 je niekedy rozdiel a chcem mať možnosť sa rozhodnúť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
SJT.1
1. Odkedy to tu čítam, tak na všetko je kritika takmer. Uznávam, je dôvod. Prečo podporujete už možno aj 20 rokov tých istých przniteľov dopravy?
2. Chcete lepšiu dopravu, ale nič pre to nerobíte. Sucho zkonštatujete tu a sklapnete opätky, príp. maximum je vymínuskovanie pravdy.
3. Prečo keď niekto napíše pravdu ako to chodí vo vzťahoch "dopravca - objednávateľ" tak je ešte horší ako ten kto sa necháva uplatiť alebo ako ten kto upláca?!
4. Prečo odmietate vidieť to, že sa všetky tie neodborné zásahy vyslovene proti doprave dejú iba a iba pre vidinu peňazí (korupcie) a moci?
5. Čo čakáte od niekoho kto robil doteraz 10, 20, 30 rokov iba škodu v doprave? Že zrazu začne skrz to, že ho budete obhajovať robiť zázračne lepšie?
6. Krásny príklad akceptácie gaunerov v doprave je v BB. Na MsZ sa imhd.sk zastal jeden poslanec (meno neviem už), zatiaľ čo varený pečený papaláš a spoluarcizlodej Polónyho zo SAD Zvolen - Marek Modranský (inak multifunkčný ondulátor vzduchu, okrem iného v nepotrebných organizáciách ako inštitút verejnej dopravy a UITP, kde už členstvo vzdal po rokoch aj KORDIS, keď zistili, že je to celé o "žranici" a rozdávaní úsmevov, a riešení dopravných situácií, ktoré sú pre mestá vo V4 a priľahlých krajinách nepoužiteľné) si s Vami vytrel zadok keď nepriamo povedal, že nie ste dostatočne spoľahlivý portál na spoluprácu v poskytovaní informácií verejnosti, lebo ste "iba" nadšenci. Napriek averzií bossov a diskutérov tohoto webu voči mne som sa ja Vás zastal kde sa dalo a povedal som, že radšej keby sa Banská Bystrica rozhodla dať možno 20-33% z tej sumy čo chce vysoliť nejakým darmožráčom a môže tento web rásť a poskytovať ešte viac informácií. Ale vy si neviete ani seba samých zastať keď je to potrebné a vypýtať si priestor na obhajobu ? Za tie roky rokúce čo tu združujete aj celkom dobré a odborné nápady ste už niečo mohli dokázať. Ale keď na Vás prdí aj vlastný človek na MDV, tak to definuje povahu a morálku ľudí zaprieť vlastnú správnu a dobrú vec, na ktorej kedysi začali pracovať ...