Mne z toho nevyplýva, že T3 na trate už nikdy nevýjdu. Veď to je tu: "Postupne sa vyradia všetky električky T3, lebo majú zastaranú reguláciu pohonu,“ informovala hovorkyňa DPMK Michaela Karaffová.
Zatiaľ je časť nahrádzaná Variami, a až ďalšie nákupy nových vozidiel definitívne odstavia T3 do šrotu. ZSSK nemá s mestskými úsekmi tratí IKD nič spoločné a mesto nerozhoduje o povoľovaní/zakazovaní prevádzky. Na to je Dráhový úrad. Ak sa mýlim, opravte ma.
Tie displeje malo viacero električiek, tuším ako poslednú s ním si pamätám 534 (vtedy ešte s reklamou na FC Košice)... Ale to, kto to vyrobil a za akých okolností, to netuším... ?
Mám jednu otázku skôr na pamätníkov... KTčko #530 má na fotke z roku 1994 v strešnej kocke terčíkový displej. Vedel by mi niekto povedať, kto bol výrobcom? Príp. i okolnosti umiestnenia (prečo sa to skúšalo a prečo sa to nerozšírilo)? Vopred vďaka
Áno, mohol existovať....ja si pamatám odchody zo Sofijskej /Madridská + 7/ a viem že po starom bolo 07, po novom 04, večer po 22ej 01....obdobie asi od marca po zavretí stanice....
Prosím, vedel by mi niekto povedať, či niekedy medzi septembrom 2014 a júnom 2015 existoval spoj linky 10 s odchodom z Madridskej smerom na Luník VIII o 21:54.
Prve uz cez 100 000. Nastavovanie klimy je podla stupnov celzia a intenzita fukania ma niekolko stupnov. Da sa prepnut aj do funkcie econ, kedy funguju len ventilátory a nechladi.
ahoj som fanda autobusov a chcel by som sa opytat tie autobusy sor maju manualnu alebo automaticku klimatizaciu? da sa tam nastavit teplota alebo len stupen fukania., pripadne som pozeral aj fotogaleriu sorov a nenasiel som tam pracovisko vodica z peknou vdo palubnou doskou nepridali by ste tam foto?? diki a este som zabudol kolko asi km maju tak nabehane tie nove autobusy za tie 2 roky ? to sa pytam len tak zo zaujimavosti ak sa najde niekto kdo odpovie dakujem
A pritom splietku neplatil DPMK, ale Aupark. Dĺžku nechal skrátiť DPMK. Dá sa už len myslieť si, že príčina skrátenia mohla byť: a) argument, že dlhá splietka je zbytočnosť, lebo ani v špičke 2 vlaky, idúce podľa CP, pred prejazdom nečakajú na jednu zelenú b) "prosba" investora k niekomu z podniku (ktorá "sa neodmieta"). Ale to už vedia iba tí, ktorí pri tom celom boli.
Ale čo sa týka jazdy električiek za sebou – ak sa naprojektuje väčšia dĺžka splietky pred križovatkou, jedna električka môže čakať v splietke na jazdu v jednom smere a druhá pred splietkou, s výhybkou už prehodenou do druhého smeru. Ale toto v Košiciach teraz nebude, lebo DPMK nechal skrátiť pôvodne naprojektovanú dĺžku splietky 75 m (teda miesto pre jednu súpravu stojacu v splietke) na najmenšiu možnú dĺžku 30 m (výhybka v blízkosti cestno-koľajového prejazdu). Prečo aspoň niečo nemôžeme mať urobené poriadne?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Tatranka
Zatiaľ je časť nahrádzaná Variami, a až ďalšie nákupy nových vozidiel definitívne odstavia T3 do šrotu. ZSSK nemá s mestskými úsekmi tratí IKD nič spoločné a mesto nerozhoduje o povoľovaní/zakazovaní prevádzky. Na to je Dráhový úrad. Ak sa mýlim, opravte ma.