Mne z toho nevyplýva, že T3 na trate už nikdy nevýjdu. Veď to je tu: "Postupne sa vyradia všetky električky T3, lebo majú zastaranú reguláciu pohonu,“ informovala hovorkyňa DPMK Michaela Karaffová.
Zatiaľ je časť nahrádzaná Variami, a až ďalšie nákupy nových vozidiel definitívne odstavia T3 do šrotu. ZSSK nemá s mestskými úsekmi tratí IKD nič spoločné a mesto nerozhoduje o povoľovaní/zakazovaní prevádzky. Na to je Dráhový úrad. Ak sa mýlim, opravte ma.
Tie displeje malo viacero električiek, tuším ako poslednú s ním si pamätám 534 (vtedy ešte s reklamou na FC Košice)... Ale to, kto to vyrobil a za akých okolností, to netuším... ?
Mám jednu otázku skôr na pamätníkov... KTčko #530 má na fotke z roku 1994 v strešnej kocke terčíkový displej. Vedel by mi niekto povedať, kto bol výrobcom? Príp. i okolnosti umiestnenia (prečo sa to skúšalo a prečo sa to nerozšírilo)? Vopred vďaka
Áno, mohol existovať....ja si pamatám odchody zo Sofijskej /Madridská + 7/ a viem že po starom bolo 07, po novom 04, večer po 22ej 01....obdobie asi od marca po zavretí stanice....
Prosím, vedel by mi niekto povedať, či niekedy medzi septembrom 2014 a júnom 2015 existoval spoj linky 10 s odchodom z Madridskej smerom na Luník VIII o 21:54.
Prve uz cez 100 000. Nastavovanie klimy je podla stupnov celzia a intenzita fukania ma niekolko stupnov. Da sa prepnut aj do funkcie econ, kedy funguju len ventilátory a nechladi.
ahoj som fanda autobusov a chcel by som sa opytat tie autobusy sor maju manualnu alebo automaticku klimatizaciu? da sa tam nastavit teplota alebo len stupen fukania., pripadne som pozeral aj fotogaleriu sorov a nenasiel som tam pracovisko vodica z peknou vdo palubnou doskou nepridali by ste tam foto?? diki a este som zabudol kolko asi km maju tak nabehane tie nove autobusy za tie 2 roky ? to sa pytam len tak zo zaujimavosti ak sa najde niekto kdo odpovie dakujem
A pritom splietku neplatil DPMK, ale Aupark. Dĺžku nechal skrátiť DPMK. Dá sa už len myslieť si, že príčina skrátenia mohla byť: a) argument, že dlhá splietka je zbytočnosť, lebo ani v špičke 2 vlaky, idúce podľa CP, pred prejazdom nečakajú na jednu zelenú b) "prosba" investora k niekomu z podniku (ktorá "sa neodmieta"). Ale to už vedia iba tí, ktorí pri tom celom boli.
Iv