Discussion Forum › Off-Topic Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: COMFORT #10247:
Nemáš za čo...?
Opäť veľká gratulácia tvorcovi za úžasné a príkladné spracovanie podľa dizajnmanuálu - prehľadné, jasné a bilingválne. ? ?

http://www.dpmk.sk/sites/default/files/nahradna_autobusova_doprava_1.pdf
Reply on: Alco #10245:
Hehe...Namiesto Dúhy príde Vietkong? ?
http://kosice.korzar.sme.sk/c/7779796/kosicky-primator-rasi-bol-s-lenartovou-vo-vietname.html
Riško bol náhodou zháňať robošov a firmy na dokončenie rekonštrukcie tratí, žádná dovolená s opačným pohlavím mimomanželského pôvodu!!
Reply on: romeo #10243:
Tak ak by rozšírili to by bolo super, pokiaľ by ceny boli prijateľné. A o cestujúcich by určite núdza nebola ?
Reply on: Pali_KE #10242:
šiel som tak minulý rok,no pokiaľ nemá človek zadarmo,vyjde spiatočný na 29€. ten tiger má akciové spiatočné lístky za 20€. Nevýhoda je,že ide cez oravu,vraj pre zápchy pri Zakopanom a v zime zjazdnosti ciest,ale písali že budú uvažovať aj o tejto trase ak bude záujem. Ale čítal som,že aj ten polskibus plánuje rozšíriť linky na SVK a CZE ?

Base- hej o tej linke som tiež vedel,len šla na Rzeszow
Reply on: romeo #10240:
Z KE do Krakova sa dá celkom lacno dostať od 15.6. do 15.10. aj takto:

Vlak do PP : 5,30 € / prípadne zľavnený / prípadne zadarmo
_______________________________________________________

Z PP do Zakopaneho autobus poľ. spoločnosti Strama 5,50 € :

http://www.strama.eu/ceny-biletow-zakopane-poprad.html
_______________________________________________________

A zo Zakopaneho do Krakova cca 8x denne s PolskiBus za 15 PLN (dnes cca 3,70 €)

http://www.polskibus.com/
Reply on: romeo #10240:
Z KE som vedel iba o jednej z Grécka do Poľska cez Košice, ale o tomto nie...
Netušil som,že máme z KE priamu linku do Krakowa. Vraj od 15.5 sú spoje dostupné a firmu má hovorca student agency,takže sa spoje dajú nájsť aj v ich rezervačnom systéme. Síce len mikrobusy ale aspoň niečo

prikladám aj ich web http://www.tigerexpress.eu/cs/
Reply on: Alco #10237:
Ešteže nepopraskal Patkaň áruház, to by bola národná tragédia...? ? ?
Tož "Dúhoši" sa činia, viď http://www.kosicednes.sk/rekonstrukcia-trati-sposobila-trhlina-aj-na-budove-na-namesti-osloboditelov/ za chvíľu roztr.kajú celé histerické jadro Rašíc, len tak ďalej!
Reply on: romeo #10235:
Predpokladam, ze tam bude jazdit len nahrada za elektricky, a zvysok busov z bardejovskej skor cez moldavsku, pre taku 10 by mi prislo dost krkolomne tahat ju naokolo cez bernolakovu
Reply on: Dispecer #10234:
Bol tam asfaltový spomaľovač..no ale bežne tam linka 25 zachádza ráno k škole ak sa nemýlim. Mne to síce vyhovuje viac bez retardéra,no aj tak divné ?

Skôr ma zaujíma aké busy tam majú jazdiť. Že by x6,10 a 32 vynechali zastávku soša? ?
Košickým školákom pre rekonštrukciu tratí zobrali retardér
http://kosice.korzar.sme.sk/c/7764942/kosickym-skolakom-pre-rekonstrukciu-trati-zobrali-retarder.html

Tam bola tá "asfaltová kôpka", či také tie plastové (obvykle žlto-čierne)? Ak by tam dali tie žlto-čierne, bolo by to také neprejazdné pre MHD?

P. S. Na Klimkovičovej stále je ten spomaľovač, nie?
Reply on: Dispecer #10232:
Zaujímavá téma?
Hm, keď sa blíži deadline na bakalárky, diplomovky,... tak dotazníkov nikdy nie je dosť... ?

Tento nám dorazil do správ na FB:
http://goo.gl/forms/GjueOvFsLU
Dátum o ukončení prevádzky dvojnápravových vozov 15.4.1968 nie je správny. Je možné, že úradne bola prevádzka ukončená, ale staré súpravy na linkách 3 a 7 jazdili až do 30.4. Je možné, že na nejaké poradie boli nasadené téčka. To dátum si pamatám dodnes, lebo sa týka jednej rodinnej udalosti a ten den som sa viezol sedmičkou. Práve prvého mája som si všimol, že na 3 a 7 nasadili téčka. Obidve linky už dva roky umožnovali prevádzku jednosmerných vozov, zrejme to súviselo s dožívaním personálu a objektu starej vozovne, kde vozy boli do posledného dna deponované. Hned po 1.máji sa začalo s likvidáciou starých vozov a následne aj objektu vozovne.
Na linkách 1 a 4 bola ukončená prevádzka starých vozov už niekedy v roku 1964, po druhej dodávke T3. Už počiatkom 60-tych rokov po ukončených dodávkach T2 sa objavovali na tejto trati len v špičkách. Obojsmerných vozov bola do roku 1965 potreba - nutnost na linkách 2, 5 a 7. Ich vyradovaním sa začal prejavovat paradoxne ich nedostatok pre nemožnost nasadenia jednosmerných vozov /chýbajúce smyčky/. Ten bol nasledovne riešený spojením liniek 2 a 7 , tam jazdili okrem starých súprav aj téčka. L 5/** bola zrušená. Linka 2/7 jazdila až do r.1965 do prerušenia dopravy v úseku žst - Stromova. Bola vybudovaná smyčka okolo starej vozovne a od tej doby staré vozy jazdili už len na 3 a 7 spočiatku solo (vleky stáli bez využitia vo vozovni), ku koncu s vlekmi. Dobovou zaujímavostou je, že asi rok pred ukončením prevádzky dostalo viac mv a vv nový náter.
**/ Na linku do Tahanoviec bola ešte na krátku dobu pred zrušením trate predlžená L 2 - téčka.
"Velká sláva" s nasadením téčiek na L 3,7 skončila za rok, ked boli obidve linky zrušené.
Reply on: red53 #10229:
Robíme v CorelDRAW. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.