šiel som tak minulý rok,no pokiaľ nemá človek zadarmo,vyjde spiatočný na 29€. ten tiger má akciové spiatočné lístky za 20€. Nevýhoda je,že ide cez oravu,vraj pre zápchy pri Zakopanom a v zime zjazdnosti ciest,ale písali že budú uvažovať aj o tejto trase ak bude záujem. Ale čítal som,že aj ten polskibus plánuje rozšíriť linky na SVK a CZE ?
Base- hej o tej linke som tiež vedel,len šla na Rzeszow
Netušil som,že máme z KE priamu linku do Krakowa. Vraj od 15.5 sú spoje dostupné a firmu má hovorca student agency,takže sa spoje dajú nájsť aj v ich rezervačnom systéme. Síce len mikrobusy ale aspoň niečo
Predpokladam, ze tam bude jazdit len nahrada za elektricky, a zvysok busov z bardejovskej skor cez moldavsku, pre taku 10 by mi prislo dost krkolomne tahat ju naokolo cez bernolakovu
Dátum o ukončení prevádzky dvojnápravových vozov 15.4.1968 nie je správny. Je možné, že úradne bola prevádzka ukončená, ale staré súpravy na linkách 3 a 7 jazdili až do 30.4. Je možné, že na nejaké poradie boli nasadené téčka. To dátum si pamatám dodnes, lebo sa týka jednej rodinnej udalosti a ten den som sa viezol sedmičkou. Práve prvého mája som si všimol, že na 3 a 7 nasadili téčka. Obidve linky už dva roky umožnovali prevádzku jednosmerných vozov, zrejme to súviselo s dožívaním personálu a objektu starej vozovne, kde vozy boli do posledného dna deponované. Hned po 1.máji sa začalo s likvidáciou starých vozov a následne aj objektu vozovne.
Na linkách 1 a 4 bola ukončená prevádzka starých vozov už niekedy v roku 1964, po druhej dodávke T3. Už počiatkom 60-tych rokov po ukončených dodávkach T2 sa objavovali na tejto trati len v špičkách. Obojsmerných vozov bola do roku 1965 potreba - nutnost na linkách 2, 5 a 7. Ich vyradovaním sa začal prejavovat paradoxne ich nedostatok pre nemožnost nasadenia jednosmerných vozov /chýbajúce smyčky/. Ten bol nasledovne riešený spojením liniek 2 a 7 , tam jazdili okrem starých súprav aj téčka. L 5/** bola zrušená. Linka 2/7 jazdila až do r.1965 do prerušenia dopravy v úseku žst - Stromova. Bola vybudovaná smyčka okolo starej vozovne a od tej doby staré vozy jazdili už len na 3 a 7 spočiatku solo (vleky stáli bez využitia vo vozovni), ku koncu s vlekmi. Dobovou zaujímavostou je, že asi rok pred ukončením prevádzky dostalo viac mv a vv nový náter.
**/ Na linku do Tahanoviec bola ešte na krátku dobu pred zrušením trate predlžená L 2 - téčka.
"Velká sláva" s nasadením téčiek na L 3,7 skončila za rok, ked boli obidve linky zrušené.
5801
Neviete o čo sa jedná ?