Discussion Forum › Off-Topic Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
IQ test z cyklu Nájdi desať rozdielov ?

Rozmiestnenie zastávok a trasy peších presunov, Staničné námestie, Košice, marec 2015:
http://imhd.sk/ke/media/mn/00001152/Vyluky-Umiestnenie-zastavok-na-Stanicnom-namesti-20150308.pdf

Rozmiestnenie zastávok a trasy peších presunov, Széll Kálmán tér, Budapešť, marec 2015:
http://www.bkk.hu/szellkalmanter/images/szell_mar3-13_gyalogos_2.pdf

?
Aj ja som to tu už písal minule - tak ako bola šanca v DPMK ponechať si z minulého roku nejaké z hromadne vyradzovaných busov (stare zeleno-biele IK, či Karosy klbáky), no DP si nenechal nič - tak isto je ešte šanca ponechať 3 vozy T3 aj z pôvodných bežovo bielych.. Ešte niesu nepojazdné všetke, kludne by sa dala urobiť trojička tá čo bola aj pred rokom z 381+383+385 .. (ved vozy 349+385 ešte donedávna jazdil, tak isto 398+399 a dalšie, ktoré sice stoja už na koľaji smrti, ale ešte su podľa mna stále funkčne.. ) Pre tie 3 vozy T3 sa v tom depe najde na hocijakej koľaji kus miesta,ked môžme držať a garážovať tu našu "mod" 359 ... Je to šanca, škoda to nevyužiť - lebo "trojička" je rarita pokiaľ viem nielen u nás, ale aj v bývalej ČSSR .. Aspoň niečim "extra" by sa DP mohol chváliť pri všelijakých príležitostiach, ved okrem tej CASSOVIE a tej 212 už ničím veľmi DP nevie zaujať "fanúšikov" historie..
Zástupy asi sotva , ale viem , že pred niekolkými rokmi tui boli záujemci z Nemecka , ktorí si tú trojičku zaplatili. Kolko záujemcov bude, to záleží od propagácie historie mhd .
Ponechanie troch vozov v historických farbách nič nestojí a rozumné argumenty snád dokáže pochopit aj vedenie firmy. Obrazne povedané, je hlúpost podrezat sliepku, ktorá mi znáša dost vajíčok.
Reply on: tom393 #10189:
keby trebalo sa spraví trojička 100 + 336 + 112 ?
Reply on: tom393 #10189:
Mňa skôr zaujíma, kde sú tie "zástupy" platiacich nemeckých šotoušov za túto atrakciu...?

Historická súprava 3xT3, ak bude niekedy vôbec zostavená, tak z 261+336+ niečo, čo "zvýši". Možno by sa dalo ukecať nejaké retro z tých posledných troch črvených vozov, ale to treba riešiť s DPMK ihneď a táto akcia má na to možný potenciál. ?
Reply on: KVKV #10188:
Áno posledné červeno-krémové v premávke, a či bude historická súprava ťažko povedať ale pochybujem veľmi.
Reply on: tom393 #10187:
Nemám prehlad o prefarbičkovávaní tétrojek, to sú posledné tri červenokrémové ? Ak áno, tak nech tak zostanú aj nadalej, než bude hist.súpúrava. (a bude ???).
Jak to teda je?
Reply on: KVKV #10185:
Bohužiaľ jediná súprava ktorú bude možné vypraviť bude 381+383+418, ak to vôbec výjde.
K nákladnej doprave.
Nemáte niekto vo svojom archíve dátum stavby vlečky do nemocnice?
Nakolko som v detstve cestou do školy križoval uvedenú trat, tak viem, že v roku 1961 tam bola ešte rušná prevádzka, vlečka zrušená v r 1962 v súvislosti s vyasfaltovaním Rastislavovej od bývalého vchodu do nemocnice po školu na Gemerskej. (v tom istom roku bola zavedená bus linka 16)
Reply on: tom393 #10183:
A prečo sa takej šance zbavujeme ???
Jednou z najatraktívnejších "šotoušovských" akcií košickej mhd je vypravovanie "groscúgu" 3xT3. Prichádzajú za tým aj výpravy z Nemecka a sú ochotní si za to zaplatit. Prečo sa zbavujeme takejto atrakcie ? Historický arzenál košických električiek zase nemá až tolko zaujímavého ponúknut.
Predpokladám, že ono "posledný krát" má dovod v zmene náteru u "perspektívnych" T3 a pripravovanú likvidáciu "neperspektívnych" v súvislosti s dodávkami nových LF2plus.
To fakt nejde ponechat tri tétrojky v povodnom nátere ? Už či z určených na vyradenie alebo "perspektívnych". Aspon do vytvorenia historickej súpravy 261-336-??? .
Minule som riešil že mi pri výstupe do 4 zastávok neoznačilo výstup, len že lístok označený no nevšimol som si vtedy ako to je s kreditom-takže pri reklamácii mi zistili,že optimalizácia neprebehla štandardne,ale kredit vrátený bol..takže je fajn,že sa tomu venovali aj keď šlo len o 10 centov,no vidno že tie žlté krabičky sú mimo ?
Chcete sa posledný krát odviezť na trojvozňovej súprave T3 v pôvodnom farebnom červeno-krémovom vyhotovení? Takáto šanca už zrejme v Košiciach nenastane. Električka bude objednaná a vyrazí po trase DPMK - USS - Alejová - Barca - Ryba - Nad jazerom - DPMK na špeciálne objednanú jazdu s plánovanými fotozastávkami po trase predbežne dňa 9.5.2015, cestovné by nemalo prekročiť 5 € na osobu . Bližšie informácie na emaily cifra.tom@gmail.com alebo https://www.facebook.com/events/916749131743452
jej, ďakujem ti pekne presne to som chcel
Reply on: Patto #10180:
Takže...
- Solaris Urbino 10 III kupoval bratislavský DP za 192 300 €/ks
- Solaris Urbino 12 III kupoval žilinský DP za 198 000 €/ks
- SOR BN 9,5 kupoval košický DP za 147 000 €/ks
- SOR EBN 10,5 kupoval košický DP za 362 000 €/ks
- SOR NB 12 kupoval košický DP za 182 000 €/ks
- SOR NB 18 kupoval košický DP za 268 000 €/ks
- SOR NB 18 kupoval bratislavský DP za 308 200 €/ks (aktuálne dodávaná séria)
- Iveco Urbanway 12M kupoval bratislavský DP za 204 897 €/ks
- Mercedes-Benz O 530 GL CapaCity kupoval bratislavský DP za 490 644 €/ks

Zdroj: imhd.sk
ahoj, trochu mimo vasej temy ale kolko stoji tak priblizne autobus? napriklad nieco take lacnejsie ako sor alebo solaris v porovnani s niecim drahsim ako je man alebo mercedes? myslim kolko stoji ked sa kupuje ako novy od vyrobcu
Reply on: Dispecer #10177:
Zavítal som sem a potvrdzujem nižšie uvedené skutočnosti ? Plus dodávam, že veľmi podobne (až na zopár menej podstatných odlišností) projekty ofarbičkoval podnik (ktoré sa ho týkali) a Mesto Košice (to tak ale spravilo až po termíne).

Ekonomickú (ne)výhodnosť treba otrepávať o hlavu súdruhovi otcovi celého (dez)integrovaného systému ?
Reply on: Terepin #10164:
Kde je dnes u nás nákladná železničná doprava? V pr...li. Pardón, v kríze. Gro prepravy sú nie kusové zásielky, ale hromadné prepravy substrátov a jedného druhu tovaru v ucelených vlakoch alebo kontajnerové vlaky, plus tranzit. Pomaly nenájdeš firmu, ktorá ak dávno neskončila rozkradnutá, že ešte má funkčnú vlečku a používa ju. Nové podniky , ani keď môžu, česť výnimkám, vlečky nebudujú, načo aj, kamióny dovezú a odvezú. Len taká Slov. pošta má kvantum kamiónov a poštové vagóny takmer vo vlakoch nevidno.
Za druhé, súčasné nákladné vagóny sú už hmotnosťou na nápravu a hlavne dlžkovými rozmermi niekde inde. Dvojosáky už takmer vymizli. Do ulíc to skrátka ani nevojde.

ND v roku 1964 tiež neskončila doslova z noci na ráno. Postupný útlm už prakticky začal v druhej polovici 50. rokov, predátorom sa stala výhodnejšia a pružnejšia cestná doprava, nástup rýchlych PCC vozov do osobnej prevádzky a zvyšovanie nárokov na dopravu osôb. Nočná ND už tiež nebola dlhodobo udržateľným riešením.
Reply on: Dispecer #10176:
Ale radšej počkajme, kým sem zavíta on sám. ?
Reply on: PTI #10172:
Tento materiál pre nás vypracoval človek s nickom "veteran". Nie som si úplne istý z čoho vychádzal, ale asi to bude tento materiál z dokumentu Strategický plán rozvoja dopravnej infraštruktúry SR do roku 2020 vydaného MDVRR: http://www.telecom.gov.sk/index/open_file.php?file=strategia/strategickyplan2020/priloha_a1_a4_indikativny_zoznam_projektov.pdf
Reply on: Terepin #10168:
V Drádžanoch to funguje kvôli zásobovaniu automobilky VW, do ktorej sa prepravujú súčiastky z logistického centra. Teda je to pravidelná preprava tovaru z konkrétneho miesta A do miesta B v rámci jedného mesta. U nás žiadne logistické centrum nemáme. Teda, keď príde kamión z Poľska, tak už príde po obchvate rovno do Hornbachu a nebude niekde v meste náklad prekladať na električku, ktorá by ho príležitostne prepravila do Hornbachu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.