Koľajová splietka (po česky kolejová splítka) sú koľaje spletené mimo klasickej výhybky alebo koľajovej križovatky (to je taká nepresná definícia, ale na začiatok stačí). Podľa toho, ako si to vyžaduje situácia, dá sa to robiť veľmi mnohými spôsobmi, aha sem: https://www.google.sk/search?q=spl%C3%ADtka&tbm=isch
Na alpskom videu #10293) vidieť električkové výhybky, ktoré by sa tiež už dali čiastočne považovať za koľajové splietky: pozrite si čas 1:35 (zjazdová výhybka) a čas 4:40 (rozjazdová výhybka).
Pri Auparku budeme mať asi podobnú, ako dal Dispecer na bratislavskej fotke v #10296 aby sa prehadzovanie výhybky robilo už pred križovatkou.
Zajazdiť si električkou po alpských lúkach a lesoch vysoko v kopcoch – aj to sa dnes dá. Prvých 10 minút klasická mestská linka a potom... ? https://www.youtube.com/watch?v=fHnu96qCdUQ
Tá linka vznikne, ak necháte vytvoriť linku z konkrétneho čísla príspevku. Ja som klikol na "#3" na tej stránke a zobral som jeho linku. Predpokladám, že časom pri odkazovaní na príspevok sa ten príspevok zvýrazní, aby čitateľovi bolo hneď jasné, ktorý konkrétny príspevok bol odkazovaný, ale zatiaľ je z toho iba linka dlhá 256 znakov...
Dnes na Bardejovskú do vozovne vtrhlo asi 20 ks "geológov", asi 6 ks vŕtacích súprav a vŕtajú a vŕtajú na všetkých možných aj nemožných miestach. Žeby na tej rekonštrukcii vozovne niečo bolo?
Takže napríklad Južná trieda, Štúrova aj Námestie osloboditeľov až po Senný trh bude mať nové trakčné stĺpy, ale priamo v križovatke na Námestí osloboditeľov ostanú pôvodné? Niekto na to zabudol? Alebo má to nejaký zmysluplný dôvod?
To sú žvásty! Typické kydy staromilcov. Mali si podľa toho paka radšej objednať Taškentwageny ako my, keď sa Blavákom (koľkým?), tak vraj cnie po dizajne T3, ktorý perfektne zapadá do historických častí mesta. Alebo nech zbúrajú aj ten mizerný pozostatok historických budov a nech im tam Penta a J&T postaví nejaké pekné moderné buildingy a bude to k For city pasovať... Ten blbec asi nebol nikdy vo Viedni a nevidel ULFy... ?
TA