šiel som tak minulý rok,no pokiaľ nemá človek zadarmo,vyjde spiatočný na 29€. ten tiger má akciové spiatočné lístky za 20€. Nevýhoda je,že ide cez oravu,vraj pre zápchy pri Zakopanom a v zime zjazdnosti ciest,ale písali že budú uvažovať aj o tejto trase ak bude záujem. Ale čítal som,že aj ten polskibus plánuje rozšíriť linky na SVK a CZE ?
Base- hej o tej linke som tiež vedel,len šla na Rzeszow
Netušil som,že máme z KE priamu linku do Krakowa. Vraj od 15.5 sú spoje dostupné a firmu má hovorca student agency,takže sa spoje dajú nájsť aj v ich rezervačnom systéme. Síce len mikrobusy ale aspoň niečo
Predpokladam, ze tam bude jazdit len nahrada za elektricky, a zvysok busov z bardejovskej skor cez moldavsku, pre taku 10 by mi prislo dost krkolomne tahat ju naokolo cez bernolakovu
Dátum o ukončení prevádzky dvojnápravových vozov 15.4.1968 nie je správny. Je možné, že úradne bola prevádzka ukončená, ale staré súpravy na linkách 3 a 7 jazdili až do 30.4. Je možné, že na nejaké poradie boli nasadené téčka. To dátum si pamatám dodnes, lebo sa týka jednej rodinnej udalosti a ten den som sa viezol sedmičkou. Práve prvého mája som si všimol, že na 3 a 7 nasadili téčka. Obidve linky už dva roky umožnovali prevádzku jednosmerných vozov, zrejme to súviselo s dožívaním personálu a objektu starej vozovne, kde vozy boli do posledného dna deponované. Hned po 1.máji sa začalo s likvidáciou starých vozov a následne aj objektu vozovne.
Na linkách 1 a 4 bola ukončená prevádzka starých vozov už niekedy v roku 1964, po druhej dodávke T3. Už počiatkom 60-tych rokov po ukončených dodávkach T2 sa objavovali na tejto trati len v špičkách. Obojsmerných vozov bola do roku 1965 potreba - nutnost na linkách 2, 5 a 7. Ich vyradovaním sa začal prejavovat paradoxne ich nedostatok pre nemožnost nasadenia jednosmerných vozov /chýbajúce smyčky/. Ten bol nasledovne riešený spojením liniek 2 a 7 , tam jazdili okrem starých súprav aj téčka. L 5/** bola zrušená. Linka 2/7 jazdila až do r.1965 do prerušenia dopravy v úseku žst - Stromova. Bola vybudovaná smyčka okolo starej vozovne a od tej doby staré vozy jazdili už len na 3 a 7 spočiatku solo (vleky stáli bez využitia vo vozovni), ku koncu s vlekmi. Dobovou zaujímavostou je, že asi rok pred ukončením prevádzky dostalo viac mv a vv nový náter.
**/ Na linku do Tahanoviec bola ešte na krátku dobu pred zrušením trate predlžená L 2 - téčka.
"Velká sláva" s nasadením téčiek na L 3,7 skončila za rok, ked boli obidve linky zrušené.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Alco
Riško bol náhodou zháňať robošov a firmy na dokončenie rekonštrukcie tratí, žádná dovolená s opačným pohlavím mimomanželského pôvodu!!