Discussion Forum › Off-Topic Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: slavo69KT #10113:
Vozidlo na SP (od 16.1.2015) ...píše to priamo tam že je na strednej prehliadke
Preco je #523 odstavene vozidlo?
Reply on: Alco #10111:
Nikde som nespomínal,že by to malo byť aktuálne ? To som len sem hodil ako zaujímavosť,že čo sa plánovalo vyrábať v našom meste
Reply on: romeo #10108:
No neviem, neviem, keď je tam logo Šaňka Rezešovie VSŽ, či je to vôbec aktuálne...
Reply on: LABTEC #10109:
Aj moja. Nedá sa ísť predĺžiť (bezplatne) platnosť na DPMK?
Či oni to predĺžia automaticky, keď si pôjdem vybaviť zľavu? Neviete náhodou??
110mat110 ,KosickyTiger ďakujem za rady. Takže moja platí len tri roky.
Reply on: afeno #10105:
takže tie naše sa blížia cenou už k dlhším vozidlám #ermm

Práve som našiel na železničnom webe tieto zaujímavé obrázky:

http://www.vlaky.net/upload/online/diskusia/750311-1.jpg
http://www.vlaky.net/upload/online/diskusia/750311-2.jpg
http://www.vlaky.net/upload/online/diskusia/750311-3.jpg
Reply on: KosickyTiger #10104:
Ten šunt, čo sa nakúpil, hodnotu poldruha milióna proste nemá ? Keď už išlo o to, aby sa toho nakúpilo čo najviac (zvrátená logika a myslenie, ale budiž), tak stálo za to osloviť nejakého výrobcu alebo repaséra v exZSSR, zaiste by sme šli výrazne pod milión za kus ?
Reply on: afeno #10105:
(čo sa týka poruchovosti)
Reply on: KosickyTiger #10104:
Neviem ako je to s Miškolckými 26T, ale jedna stála 1 800 000....
Reply on: romeo #10103:
A z toho nakoniec vyplýva, že predsa je dobré, že sme kúpili LF2+ a keď si to vypočítate, tak cena jednej 15T je cca 2 788 888 eur. Pre porovnanie - cena LF2+ je 1 449 000 €.
Reply on: LABTEC #10100:
Alebo zadaj SNR na tejto stránke a tá ti to ukáže.
https://eshop.dopravnakarta.sk/DPMK/
Reply on: LABTEC #10100:
V buse na stikaci stlac info a priloz kartu. Riad sa tym datumom
Vie mi tu niekto poradiť? Mám mestskú kartu Košice,ktorá bola vydaná v roku 2013. Na karte je vyznačené ,že platí do roku 2016. Medzičasom vyšiel oznam,že platnosť mestských kariet sa predlžuje na päť rokov.
Tak teraz som z toho jeleň. Karta je nastavená na platnosť tri roky. Treba ísť na DPMK ,aby mi predĺžili platnosť, alebo sa to udeje nejako automaticky. Nerád by som bol,keby som nastúpil do autobusu s plne nabitou kartou a čítačka mi oznámi "neplatná karta"
Reply on: tbus #10098:
Práve taká 10 by už vôbec nemusela existovať v súčasnej podobe. Veď električkou by sa dalo dostať až na Bardejovskú – prípadne odtiaľ predĺžiť trať o pár m na Luník VIII. Toto si pýta priame spojenie výmenou za zrušenie súčasnej 10.
Taktiež napríklad RA5 – tiež takmer celá by sa mohla nahradiť električkou. I keď chápem, že spoje týchto služieb môžu pokračovať vnútrozávodnou dopravou.
Viacero ľudí by presedlalo na električku nielen zo smeru cez Mier, ale aj zo smeru po Prešovskej ceste.
Samozrejme, električková trať musí viesť cez Staničné námestie, inak sa úplne stráca zmysel rýchleho spojenia s centrom mesta.
Reply on: TA #10097:
Električky by určite nenahradili všetky autobusové spoje. Takže z tých 25 spojoch za hodinu si odrátaj minimálne spoje 10, 18, 51, 54, a najskôr aj tú RA5... to sú ciele, kde bude tak či tak musieť jazdiť autobus aj po zavedení električky cez mier
Reply on: tbus #10093:
V prípade, že by to bol prestup na "rovnakej" hrane, tak v tom nevidím veľký problém. Aj pri 7-minútovej jazde môže byť takýto prestup tolerovateľný. V aute by čakal niekoľkonásobne dlhšie. Pri malom intervale, aký by električkové spojenie Ťahanovce – centrum malo mať, by čakanie nemalo prekročiť doslova pár minút.
Keď si uvedomíme, aký je teraz ideálny súhrnný interval liniek z Ťahanoviec do centra v rannej špičke – pri 25 spojoch za hodinu je to približne 2 minút, takže pokiaľ by ostal zachovaný takýto interval, s prestupom nemôže byť problém. Skôr by bol problém za 2 minúty na zastávke vyprázdniť autobus a naplniť električku.
Električková trať od OC Metro do centra na samostatnom električkovom telese, s trasou do centra s dobou jazdy max. 10 minút, interval každých 5 minút. A pri OC Metro terminál MHD, kde budú zvážať autobusy cestujúcich z celého sídliska protismerne v 2,5 minútových intervaloch. Prekrytý prestup na električku bez toho, aby som zmokol či zapadal snehom. A potom bez problémov môže jazdiť električka iba po Americkej triede.
Reply on: tbus #10093:
To je pravda. Ti, čo idú na mier nech ostanú v buse, ale tí, čo idú ďalej môžu ísť električkou

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.