Discussion Forum › Off-Topic Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TA #8159:
Si prihlásený?
prečo sa stratili farební smejkovia hodnotiaci príspevky? Či to sa len mne nezobrazujú?
Reply on: Isidor #8157:
V tom prípade to bola #2003... ?
Reply on: VLK #8155:
Číslom som si istý neni, ale bol to vlnkoidný sólo trolík včera na L71 o 21:43 z KVP, MiÚ smer Lingov (poradie 7109?)
A označovač pri stredných dverách robil aj farebné efekty (viď #8156) okrem kurzorových ?
Reply on: VLK #8155:
Keď už tak nahlasujeme... #5216, stredné dvere, označovač s displejom invertoval farby... ?

Isidor išiel tuším #2002 a je to pri posledných dverách... ?
Reply on: Isidor #8153:
treba nahlásiť vodičovi... ale mne môžeš aspoň prezradiť číslo vozu a pozíciu, kde to je a dáme vymeniť ?
Reply on: Tatranka #8149:
súhlasím, vyzerá to lepšie, ale prakticky je to úplne jedno, keďže hmlistý termín sa stále posúva. Rovno posunúť na 2050 a máme kľud, a to som ešte optimista.
Lovenie kurzora na gameboyi aneb snaha kúpiť si iný než predvolený lístok ?
http://www.youtube.com/watch?v=AaY-cvC7myw
Reply on: tbus #8151:
No pokiaľ by to dlhodobejšie stačilo,tak by to bolo najlacnejšie a najrýchlejšie riešenie....."A takéto riešenia,súdruhovia,musíme zaraziť,ja ešte nemám postavenú vilu pre pravnuka,pochopte ma..." ?
Reply on: Tatranka #8149:
V súčasnosti by stačil BUS pruh a šikovne nastavené semafóry, hneď by sa v špičke ušetrili nejaké autobusy, ktoré by tak mohli vykonať aj viac spojov. A za omnoho lacnejší peniaz ako budovanie komplet novej infraštruktúry pre tramtrain s navyše tak pochybnou trasou.
Reply on: TA #8146:
Tá trať mala byť pod drátmi až po Zvolen už dávno...
Reply on: TA #8146:
Keď je tam nejaký konkrétne hmlistý termín,tak to vyzerá lepšie ?
A načo stavať električku,keď výstavba sídliska nepokračuje?/logika jak prase/.Veď to,v podstate dopravné provizórium ešte neskolabovalo,tak načo to riešiť.?Ťahanovce majú zrejme smolu v tom,že sa nepodarilo všetko dokončiť ešte za éry "súdruhov",možno,by bola aj električka /s desaťročným spozdením oproti plánu.../.
Inak nechápem načo stavať na sídlisko TRAM-TRAIN /kôli prachom z EU?/,veď tu bohate stačí "obyčajná" električka. ?
Reply on: 110mat110 #8147:
čo sa týka rýchlosti, tak by to malo byť presne naopak. Vlak by mal byť rýchlejší už len z pohľadu toho, že mu nič nezavadzia v ceste a cestujúci nie sú odbavovaní vodičom.
Reply on: TA #8146:
o tahanovskej elektricke sa toho uz naslubovalo. mam doma knizku z roku 1990/1 a uz tam pisu, ze odkladana elekricka na thc sa zacina budovat. A aj ked sa elektrifikuje trat na moldavu, bez vlakov a upravy trati v meste ostane doprava taka aka je. A na tu trat nic ine ako 810/812 nie je efektivne. Eurobus ju tromfne cenou , rychlostou, intervalom aj miestom stanice.
Reply on: Dispecer #8145:
smiešno mi je, keď čítam o presunutí do obdobia 2014 až 2020. Skôr by bolo vhodné napísať, že sa odložilo na neurčito – teda po slovensky nikdy. Začala sa už vôbec elektrifikácia trate do Moldavy nad Bodvou? Už sa o tom toľko popísalo, že sa ide na to a kde nič, tu nič.
http://mutah.tahanovce.sk:8080/mutah/uploadedFiles/webfiles/cffile_4_4_2012_9_57_40.pdf
Nové číslo Ťahanovských novín, so vzkriesenou dopravnou témou...
dakujem, presne to som potreboval vediet.
Reply on: 110mat110 #8141:
Uvádzame "najvyššiu výšku", takže v mieste palivovej nádrže... Bez nej by sa to malo pohybovať okolo 2900 mm. ?
Reply on: master5228 #8140:
poriadne ho skontaktuj ?
Ahojte, vyska citelisov 3371 mm je v mieste strechy alebo palivovej nadze?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.