Papyr: ale mňa zaujíma, aká je dotácia od štátu aj mesta dokopy, lebo zdá sa mi, že BBDS dostáva od mesta len minimum, ak vôbec dačo.
Nodes: Citybusy už do BB asi neprídu, lebo sú drahé jak šlak a majú vysokú spotrebu nafty a ešte aj malú kapacitu a sú aj náročné na údržbu. Ja si skôr myslím, že by sa mohli porozhliadnuť napr. po dákom Solarise 15m na linku 34
Nodes: Citybusy už do BB asi neprídu, lebo sú drahé jak šlak a majú vysokú spotrebu nafty a ešte aj malú kapacitu a sú aj náročné na údržbu. Ja si skôr myslím, že by sa mohli porozhliadnuť napr. po dákom Solarise 15m na linku 34

Petik
Videl som tam jeden hnusne zhrdzaveny reko trolejbus. Potom som sa previezol trolejbusom 2 v spicke, a bol poloprazdny. Cakal som ze pri 14min intervale bude narvany. Potom som siel do Tesca a naspat 99. Je tam pekne divny ten system. Vodic nekontroloval ani jeden pokladny doklad, vsetci ich len drzali v ruke ale nic neukazovali. Ja som jedol nejaku zemlu, tak som myslel, ze je zrejme, ze idem z Tesca. Vodic ale zacal vyziapovat a nepomohol mi ani argument, ze to pecivo som si predsa kupil v Tescu. No nerozumiem tomu systemu nastupovania, musim sa spytat na vedeni Tesca.
Co sa tyka zvysovania cestovneho, tiez mi uz pride dost vysoke vzhladom na to, ze tarif je neprestupny. A nikde som si nevsimol informaciu o zdrazeni. Najzvlastnejsie mi ale pride vyssie cestovne na linkach, ktore niektore zastavky prechadzaju (expresy). Myslim ze tym okamzite ludia prestanu cestovat a budu sa vsetci rvat do ostatnych liniek. Viem si zivo predstavit poloprazdnu 91 nasledovanu narvanou 25. Ale v tom je mozno ta logika. Prazdnou linkou 9x sa odteraz clovek skutocne odvezie rychlejsie a pohodlnejsie.
Inak Citybusy som videl na linkach 26 a 80, dokonca som ich videl ist zasebou.
Re Privatizacia - na spolocnost CSAD Ostrava bola v januari vyhlasena exekucia.