Reply on: Viko #55705:
Nad tým nápadom ísť do plne cloud ticketingu v kopcovitom a riedko osídlenom BBSK sa aj mne varil mozog a do poslednej chvíle som veril že to majú vymyslené nejak zmysluplne aby to fičalo aj bez signálu, resp. so zlým signálom. Veril som zle.Pokladne - súhlasím s tebou, pozeral som aj to inštruktážne video pre vodičov, vôbec sa nedivím že v tom majú chaos. Hlúpo nadizajnovaný tarifný systém, neintuitívne UX pokladne, a ktomu mizerné školenie cez video ktoré viac-menej predpokladá že už všetko vieš a nevysvetľuje niektoré úplne základné veci. No ako to asi mohlo dopadnúť?
Komunikáciu ani nemá zmysel komentovať, ja som si pozeral ich FB, tam fungovali spôsobom že ak niekomu odpísali, tak spravidla na niečo úplne iné ako sa ten človek pýtal, a po tom prúseri 1.2. namiesto nejakej krízovej komunikácie a snahy zachrániť to zaliezli pod zem a okrem jednej, dvoch odpovedí za deň sa tvária že neexistujú. Jaj pardón, aby som im nekrivdil, ešte pridali tú excelovskú kalkulačku nepoužiteľnú na mobile
Ak náhodou nájdete nejakú chybu / zlý výpočet, píšte, opravím
Viko
Ak si videl na internetoch zábery na menu pokladne, tak v porovnaní s displejmi súčasných dotykových odbavovákov to vyzerá ako školský projekt a vôbec sa vodičom nečudujem, že sa trápia s obsluhou.
Z komunikácie tímu IDS ale naberám dojem, že pokladne budú len jedným z radu trápení. Nejde len o vyhlásenia, ako je všetko fajn. Dával som tiež jednoduchý podnet cez formulár na webe - na prípoje k vlakom. Odpoveď síce príšla rýchlo, ale odveci: "V súčasnosti však nedisponujeme žiadnymi dátami, o ktoré by sme sa mohli oprieť v rámci úpravy cestovných poriadkov. Preto bude prvých približne 6 mesiacov prebiehať zber dát, na základe, ktorých budeme vedieť vyhodnotiť ďalšie zmeny v cestovných poriadkoch." Asi im šesť mesiacov potrvá otvoriť CP železníc