Ak sa Ferrari dohodne že voz vyrobia vo Vysokom mýte,dajú si svoj vin,tak to tak bude.podstatne je,ako sa produkt nazve.Podla toho kupujem Ferrari alebo Karosu a čo je vin mi je úplne ukradnuté.Kami má pravdu,tak by som to nechal.Tiez v TN sa potom poďme hádať,čo je #01
Nie, a to z jednoduchého dôvodu. Každý výrobca má pridelený svoj VIN kód a ten určuje, kto vozidlo vyrobil atď.
VIN vozidiel:
343 - VNEPS09D100000214
BB-867BA - VNEPS09D100000258
BB-868BA - VNEPS09D100000274
VIN výrobcov:
VNE - Irisbus
VF6 - Renault
TMK - Karosa
TK9 - SOR atď.
Pri určovaní výrobcu sa treba riadiť VIN kódom na výrobnom štítku a nie nápismi na karosérii. Znak Renaultu mohli mať na karosérii aj vozy vyrobené v roku 2003, lebo túto značku mohol Irisbus používať po dobu 4 rokov.
17.10.2001 podpísali Renault a Iveco dohodu o vymedzení ekonomických a obchodných vzťahov medzi oboma spoločnosťami po dobu prechodného obdobia, nutného k uskutočneniu celkovej autonomizácie spoločnosti Irisbus.
Jedným z bodov dohody bolo aj právo Holdingu Irisbus na využívanie značky Renault po dobu 4 rokov na výrobu a predaj všetkých svojich vyrobených autobusoch a autokaroch. Toto právo dalo spoločnosti Irisbus možnosť postupne zaviesť logo Irisbus na svojich výrobkoch, zo zaistením renomé značky Renault na značku Irisbus.
Čiže, inak povedané značka Renault slúžila na podporu predaja a propagácie novej značky Irisbus. A práve v tom období boli vyrobené vaše City Busy a naša 343.
Zdroje mojich tvrdení:
1. Bývalá internetová stránka Karosy a.s., časť: História, Nadnárodný koncern Irisbus, ktorú archivujem v počítači.
2. Publikácia Od kočárů k autobusům, ktorú som dostal darom od spoločnosti Karosa, a.s. v roku 2005.
Pre BB plati to, co 343. Na zadnom cele je Irisbus a Karosa, na prednom este Renault. Renault bol v tom case spoluvlastnik, takze vyuzival svoju znacku. Z toho mi vychadza, ze najlepsie bude nechat Renault, cize tak, ako to je teraz.
Po prevzati celeho koncernu Ivecom je to uz len Irisbus.
Skôr Irisbus ako Renault. Renault by mal byť na Slovensku len jeden: prešovská 333. 1.12.1999 už vznikol koncern Irisbus, takže sa to predávalo už pod touto značkou. Otázne je, ako je to vedené v dokladoch, ale VIN to už má Irisbusácky (VNE).
V prehlade vozidiel sa zo zrejmych dovodov vzdy uvadza evidencne cislo pri zaradeni do premavky. Podobne napr. na bratislavskej sekcii maju vsetky K2 trojciferne evidencne cisla, aj ked dnes jazdia pod inym cislom.
No to este uvidime ci bude Spravny Dodavatel, znamy vyrobou tragicky zabugovaneho a nespolahliveho softwaru schopny niekedy prevadzkovat system postaveny na aktivnych platobnych kartach. Lebo tam su poziadavky kartovych spolocnosti na bezpecnost a stabilitu softwaru uplne inde ako to na co bol zvyknuty u SADiek. V Slovak Lines by vedeli rozpravat
imh3.14159Kar@k
Myslím, že by sa mali zamerať na platbu kartou, niečo na spôsob Ostravy.
Chipové karty len ako doplnok.
Časový kupón je tiež možné nahrať na ľubovoľnú "prikladaciu" bankovú kartu (viď Praha, kde si môžem dokonca kupón prenášať medzi bankovými kartami alebo presunúť z bankovej karty na železničnú IN-kartu a podobne) a funguje to v MHD, regionálnych autobusoch, lodiach aj vlakoch.
Len mi prosím ťa vysvetli, ak teda máš takéto závažné informácie a zároveň odmietaš s týmito obvineniami oboznámiť PZ SR, tak čo ako chceš týmito obvineniami dosiahnuť? Roxorovú revolúciu, či čo? Keď na to nemáš gule, prečo to neposunieš takému Daňovi, či Vaskymu?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Kami
2. Cize miesto Karosa Citybus 12M (Renault PS09D1) je lepsie dat Karosa Citybus 12M (Irisbus PS09D1)?
3. Opravene, vdaka.