Mal by som niekoľko postrehov k popisu vozidiel City Bus 12M.
1. V prehľade vozidiel sú uvedené zvolenské EČV. Skôr by tam asi mali byť bystrické EČV nakoľko pôvodom sú to bystrické vozidlá.
2. Podľa VIN by sa už malo jednať o typ Irisbus PS09D1 City bus 12M.
3. V poslednej vete je chyba: V augusta 2010 boli obe vozidlá predané...... (Malo by byť: V auguste 2010 boli obe vozidlá predané.....)
https://imhd.sk/bb/popis-typu-vozidla/173/Karosa-Citybus-12M
1. V prehľade vozidiel sú uvedené zvolenské EČV. Skôr by tam asi mali byť bystrické EČV nakoľko pôvodom sú to bystrické vozidlá.
2. Podľa VIN by sa už malo jednať o typ Irisbus PS09D1 City bus 12M.
3. V poslednej vete je chyba: V augusta 2010 boli obe vozidlá predané...... (Malo by byť: V auguste 2010 boli obe vozidlá predané.....)
https://imhd.sk/bb/popis-typu-vozidla/173/Karosa-Citybus-12M
Za tych 200 400 EUR by si totiz mal opat len ukraincov, len s vyzsimi platmi. Ukrainci totiz prisli kvoli tomu ze plat s ktorym ratas uz neboli dalsi slovenski zaujemcovia. Takze nizsi plat je len bonus. Aby si zamestnal dalsich slovenskych soferov, musis ponuknut vyzsi plat vsetkym a to uz zacnu vyrazne rychlejsie rast naklady.
petik
Myslím, že by sa mali zamerať na platbu kartou, niečo na spôsob Ostravy.
Chipové karty len ako doplnok.
Časový kupón je tiež možné nahrať na ľubovoľnú "prikladaciu" bankovú kartu (viď Praha, kde si môžem dokonca kupón prenášať medzi bankovými kartami alebo presunúť z bankovej karty na železničnú IN-kartu a podobne) a funguje to v MHD, regionálnych autobusoch, lodiach aj vlakoch.