No to este uvidime ci bude Spravny Dodavatel, znamy vyrobou tragicky zabugovaneho a nespolahliveho softwaru schopny niekedy prevadzkovat system postaveny na aktivnych platobnych kartach. Lebo tam su poziadavky kartovych spolocnosti na bezpecnost a stabilitu softwaru uplne inde ako to na co bol zvyknuty u SADiek. V Slovak Lines by vedeli rozpravat
imh3.14159Kar@k
Myslím, že by sa mali zamerať na platbu kartou, niečo na spôsob Ostravy.
Chipové karty len ako doplnok.
Časový kupón je tiež možné nahrať na ľubovoľnú "prikladaciu" bankovú kartu (viď Praha, kde si môžem dokonca kupón prenášať medzi bankovými kartami alebo presunúť z bankovej karty na železničnú IN-kartu a podobne) a funguje to v MHD, regionálnych autobusoch, lodiach aj vlakoch.
Len mi prosím ťa vysvetli, ak teda máš takéto závažné informácie a zároveň odmietaš s týmito obvineniami oboznámiť PZ SR, tak čo ako chceš týmito obvineniami dosiahnuť? Roxorovú revolúciu, či čo? Keď na to nemáš gule, prečo to neposunieš takému Daňovi, či Vaskymu?
Ja si zoberiem na seba prúser nejaký, keď ešte ja skončím na výsluchu ako keby som ja páchal trestný čin?! Nepoznáš to v tomto štáte? Ja mimochodom pre ozrejmenie za správu vecí verejných neberiem ani cent. Za to ten priblblý minister a nominanti jeho priblblých koaličných partnerov, ktorých kryje o tom vie čo sa deje, berie za to nemalý plat popri tom, čo vzal za kšefty do vrecka a on je prvý v línií, kto by mal spievať. A keď nie, tak za ním je kopa ďalších, ktorí za to berú mastný plat financovaný z našich daní. Však to keby sme 100% právny štát, tak na ministerstvách sú do všetkých kancelárií vyvalené dvere, čo by tam NAKA brala jedného za druhým do basy. Lenže pochopil som jednu súvislosť medzi MDV a minimálne jedným človekom z tohoto webu, ktorý z vďaky voči Smeru z rokov 2012-16 a aj tejto vláde drží zobák, keďže dostal flek na MDV ozaj neviem za čo - podľa toho tliachania čo som počul z jeho úst mi došlo smiešne, že na čom všetkom sa dá ryžovať - a zjavne tu osobne pohovoril s ostatnými správcami stránky, aby držali istú líniu názorovej poslušnosti. Tak potom koho je povolené otvorene kritizovať za idiokraciu? Mi to tak vychádza, že akurát tak tých čo hovoria pravdu a tomuto štátu nespôsobili žiadne škody.
Mal som tú snahu, lenže čo sám zmôže jeden človek, keď v kuse všetko negujú zasraní SADkári, ich arogantní boľševickí zatvrdnutí kamaráti na postoch starostov a krajských poslancov so zmýšľaním z roku 1989? Kto nedokáže pochopiť nezmyselnosť vyhadzovania peňazí na 3-5 súbežných autobusov s vlakom na úseku BB-ZV tak nemá čo vo verejnej funkcií robiť ak mieni obhajovať vyhadzovanie peňazí daňových poplatníkov pretože dostal do vrecka všimné od gaunera Polónyho alebo Kelemena! Taký človek patrí dokonca do basy. Ak to nechápeš ani ty, alebo niekto iný, tak potom prosím nevyjadrujte sa, nechoďte ani k voľbám, pretože potom už chápem, že úplatným politikom sa to každé 4 roky prepečie.
Pľujem jedovaté sliny ale narozdiel od teba oprávnene. Kde si si ty a ako dlho ničil nervy s mafiánskym tandemom "politici + SADky"? Kde ty filozof?
Áno, tých prešľapov je veľa, lenže darmo budeš o nich tliachať kadetade. Už som ti to istotne raz písal, ale zopakujem - ak vieš o skutkoch, ktoré zaváňajú trestným činom, si povinný ich nahlásiť, lebo 1) inak nie je šanca to vyriešiť 2) stávaš sa spolupáchateľom... Niet lepšieho zdroja, než človek, čo má odsledované odlievanie na sadkách aj na železnici, tak na čo čakáš? Lebo my, čo sme "zvonka" a dané info máme len takto sprostredkované, s tým nemáme ako naložiť.
Vieš, ak nie si ochotný vykonať reálne kroky, darmo budeš bliakať po internetoch, veci sa nezmenia.
To, čo vedenie SADiek rozkradne na:
- nákupe autobusov
- náhradých dieloch
- PHM a tankovanie PHM gratis pre známych, poslancov a sudcov
- úplatkoch pre krajských poslancov
- úplatkoch pre županov, vedúcich odborov dopravy a príp. nejakého toho referenta
... tak peniaze z toho môžu ísť na mzdy šoférov napr.
Lenže pokiaľ SADka nemá povinnosť vysúťažiť najvýhodnejší nákup aby sa súťažila cena autobusov ale monopol na dodávanie má ťá maštaľ v Corex Vráble, ktorá si delí marže s vedením SADiek, tak tie peniaze potečí mimo výplatných pások šoférov. Príp. by tie peniaze, o ktoré kraj platí viac mohli ísť na väčší balík výkonov, lenže nieto ľudí, ktorí by tie výkony odjazdili lebo okrem toho, že ich je málo, tak si SADka vydržiava schvaľovanie CP v časových polohách, kedy jazdia aj vlaky. Keby odpadli súbežné výkony, tak by sa dalo ušetriť 10 až 15% výkonov. V súčasnosti by to pomohlo znížiť zaťaženie šoférov, ktorí strávia v autobusoch mesačne aj 200 hodín, no zaplatených majú 160-170 hodín. Ako by sa to tebe páčilo dostať 550 čistého za 200h mesačne v práci? Hlás sa prosím v prvej línií na nástup na danú pozíciu, herr fuhrer Polóny, ťa rád príjme do pracovného pomeru a ako bonus dostaneš vynadané ešte raz za pol roka aký si pohlavný orgán a chamrať od šéfa, ktorý sa dovezie na dané stretnutie so šoférmi na poslednom modeli SUV z fabriky VW. Skvelý pocit, že?
Ja sa nepotrebujem dorábať hraním sa na vlastnom piesočku ako zlodeji čo poodchádzali zo ZSSK a Carga a pozakladali Lokorail, PSŽ, SŽDS (už I.G.Rail), LTE a Express Group. Niekomu stačí pre uspokojenie sa podieľať na veci, ktorá funguje a slúži národu. Nuž a niekto pokiaľ nie je na vedúcej stoličke alebo nenakradne popri tom 1000 eur denne v priemere, tak je chorý a zrúti sa mu svet.
Však Dunčo so svojími hlbokými znalosťami ekonómie aj dopravy už mohol dávno predviesť svojho vlastného dopravcu, s najnovšími autobusmi, kráľovsky platenými vodičmi a pritom najmenšími požiadavkami na úhradu.
Ked uz spominas tu skandinaviu, tak ano, su tam rovnako lakomi ako tu na slovensku. Rovnako aj tam miesto toho aby dali normalne platy miestnym soferom ich nahradzaju gastarbeitrami zkade-tade, napriklad zo strednej europy.
A ten vypocet mas sice spravny, ale nezodpoveda realite. Asi ako uloha: Ak robotnik vykope jamu za hodinu, kolko to bude trvat 3600 robotnikom. Za tych 200 400 EUR by si totiz mal opat len ukraincov, len s vyzsimi platmi. Ukrainci totiz prisli kvoli tomu ze plat s ktorym ratas uz neboli dalsi slovenski zaujemcovia. Takze nizsi plat je len bonus. Aby si zamestnal dalsich slovenskych soferov, musis ponuknut vyzsi plat vsetkym a to uz zacnu vyrazne rychlejsie rast naklady.
Jan Vartas
1. V prehľade vozidiel sú uvedené zvolenské EČV. Skôr by tam asi mali byť bystrické EČV nakoľko pôvodom sú to bystrické vozidlá.
2. Podľa VIN by sa už malo jednať o typ Irisbus PS09D1 City bus 12M.
3. V poslednej vete je chyba: V augusta 2010 boli obe vozidlá predané...... (Malo by byť: V auguste 2010 boli obe vozidlá predané.....)
https://imhd.sk/bb/popis-typu-vozidla/173/Karosa-Citybus-12M