Reply on: draxter #43730:
tak toto je pre mòa viac než komické - ¾udia, ktorým som pred dvoma rokmi vysvet¾oval nevhodnosť a negatívne dopady súbežnej dopravy prevádzkovanej na dráhe s dopravou prevádzkovanou v pravidelnej autobusovej doprave; ktorých som presviedèal o nutnosti preferencie dráhy pred cestnou dopravou a ktorí to aj tak nebodli schopní pochopiť (výsledkom bol plán dopravnej obslužnosti Mesta BB), dnes idú vypracúvať podobný plán smerujúci k zamedzeniu súbežnej dopravy opäť v rovnakom spore: dráha vs. cestná doprava.Ak budem aplikovať výstupy z plánu dopravnej obslužnosti v BB na pripravovaný plán zamedzenia súbežnej osobnej dopravy na železnici a pravidelnej autobusovej dopravy, tak mi vychádza nasledovný predpoklad:
po 18:00 hod. nebude prevádzkovaná žiadna doprava (ani železnièná ani autobusová) medzi
- Trnavou a Bratislavou
- Banskou Bystricou a Zvolenom
- Košicami a Prešovom
popri železniènej doprave na trati "Trnava - Kúty" zavedieme aj expresné autobusové spojenia v rovnakej relácii
- zrušíme prevádzkovanie osobnej dopravy na tratiach do Banskej Štiavnice, Trstenej a na TEŽ
... a takto by sa dalo pokraèovať

#43739 Re 810zssk: neexistuje, aby som ako objednávate¾ dopravy (VÚC), nedostal od dopravcu dáta - to by bolo pre dopravcu ve¾mi rýchle a šokujúce vytriezvenie. Navyše, štát ako akcionár v podnikoch SAD (dokonca asi vo všetkých) si tie dáta môže úplne jednoducho nárokovať.
Agent007
Re #43740 kvorka: zial dokym sa bude VHD riesit systemom "tu mate balik vzkm a robte si s nim co chcete", takto nikdy fungovat nebude. Proste objednavatel si musi sam vyhodnotit, na co ma peniaze a na co nie a podla toho si objednat PRESNY cestovny poriadok a nie to nechavat na lajdackom dopravcovi, ktoremu staci, ze dotacne bubaciky tecu...