Reply on: S499.1023 #40325:
poviem Ti to rovno - všetky peniaze sa lejú de severu: modernizácia na železnici (či už vozidlový park alebo samotná infraštruktúra) - diaľnica - začíname znovu počúvať o važskej vodnej ceste.Už roky sa o tom hovorí - južné Slovensko je dopláca na severný ťah celé desiatky rokov. Problém je v tom, že keď sa aj niečo ukončí na severe, zase sa nájde iný investičný projekt, ktorý dostane opäť raz prioritu pred juhom.
Nitrianske Pravno - Kláštor pod Znievom - kvôli terénnym pomerom platí bod 6. Nepredpokladám žiadnu významnú frekvenciu, presahujúcu šukafón a manipulák.
?
irizar
http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0otou%C5%A1
http://necyklopedie.wikia.com/wiki/%C5%A0otou%C5%A1
Re #40314: Porovnaj si súčasnú drekvenciu dopravy, hustotu obyvateľstva, koncentráciu priemyslu v minulosti aj dnes a vôbec celkový dopyt po doprave na severnom ťahu a na južnom. To isté platí aj pre stavbu diaľnic. Dofrasa, D1 bude po dokončení spájať šesť z ôsmich krajských miest, veľké aj menšie priemyselné centrá po celej svojej dĺžke, zatiaľ čo za Banskou Bystricou nie je v podstate nič, čo by výstavbu diaľnice alebo rýchlostnej cesty opodstatnilo. Logicky sa peniaze pumpujú tam, kde je z nich najväčší úžitok. A našťastie sa na tom ani vďaka populistickým rečiam politikov a retardovaným stránkam typu http://www.blizsienaokolo.com/ nič meniť nebude...