Posielam pozdrav do BB a vďaku za zapožičané Karosy B941 a 961 do Petržalskej vozovne, ktoré určite zabezpečia kapacitnú prepravu na linkách, ktoré používam keďže doteraz som sa s nimi pravidelne stretával na L95,92 a 68, ako aj 93,94 a 98 ? keď už nevie DPB nakúpiť klbáky, tak aspoň, že dakto má do rezervy dobré vozidlá ?
S niektorými som sa zoznámil, no dúfam že ešte budem mať príležitosť aj s vami ostatnými. ?
BB-Schuhu: čo som ti spomínal včera tak ZV-321BY jazdila celý tento týždeň namiesto ZV-412BH. ZV-412BH jazdievala do Brusna a namiesto ZV-321BY jazdil záložák. Od pondelku sa to má vrátiť všetko naspäť na svoje linky.
Aj ja som bol na výročnej 20-tke trolwjbusovej doprave v Banskej Bystrici. Súhlasím, že to bola súúúper akcia a som rád, že bol záujem o túto ekologickú dopravu. Chcel by som poďakovať všetkým organizátorom za túto skvelú myšlienku, ako je jazda #1501. Taktiež vodičom. A nakoniec aj všetkým, ktorý na ekologickú dopravu v Banskej Bystrici nezabúdajú.
To bola Moravčíková Scania Irizar Century na linke Humenné - BA, letisko ?. Sa mi rátala ceduľa toho busu ktorým si šiel (ZV-835AU), že Bratislava - Zvolen a z boku Bratislava - Krupina ?
Aj ja sa chcem poďakovať DPMBB za skvelú vydarenú jazdu trolejbusom #1501 na špeciálnej mimoriadnej linke č. 20 a taktiež aj jej vodičovi. Bola to pekná akcia a som rád, že som mohol spoznať nových ľudí zo sveta dopravy ?
Otázka ku článku - "Už počas roka 1988 výrobca trolejbusov Škoda Plzeň avizoval, že nestihne dodať požadovaný počet trolejbusov do augusta 1989." → nemá to byť náhodou Škoda Ostrov nad Ohří?
BB-Schuhu: Keď ste robili fotky na AS pred mojim nástupom do busu, tak prišiel nejaký poschoďák. Čo to bolo zač? A hlavne vodiči sa normálne zlakli toho blesku ?
Ali B.