Reply on: Kami #2980:
Čo rozumieš pod prejazdom "prešovského typu"? Meniť číslo linky počas spoja? To som vám predsa nenavrhol. Úplne postačí, ak sa číslo zmení počas vyčkávania na konečnej.Re #2982 PIT: Takéto využívanie vozidiel je o trochu zložitejšie? A pre koho? Pre vyštudovaného človeka v dopravnom odbore, resp. pre človeka s praxou v doprave? To takých BBDS nemá???
Vodiči sú schopní kadečoho, ak sú motivovaní.
Trasa a obeh vozidla na L6 nemá žiadnu vlastnosť, ktorá by bránila prejazdu vozidiel na linku a z linky.
Re #2983 LUK: Každé mesto si znamienka + a - priraďuje po svojom. Všeobecne sa za logické považuje "-" ako náskok a "+" ako meškanie, ale v mnohých mestách sa to používa aj presne naopak. Takže je to vec dohody.
Dielne problém nie sú. Kde je napísané, že MHD BB musí maž dielne?
Zvrhlé linky 18/23 vám tu nezavádzam. Nikde som sa o ničom takom ani len nezmienil. Ja hovorím o obyčajnej zmene čísla počas čakania na konečnej.
Re #2990 LUK: A kto chce vodičov vyhadzovať do nekonečna? Ver, že keby vyletel jeden-dvaja, ostatní by už robili všetko preto, aby nevyleteli aj oni.
ale preto, aby sa dali kontrolovat vodici, pretoze jazdia tak po janosikovsky - od buka do buka.
Papyr
Dielne by som nevidel ako problem... aj tak je dnesnym trendom kazdej firmy outsourcing, tj. objednavanie si roznych vykonov externe (aby nemusela firma platit odvody zamestnancom). Aj DPMP nechal sprivatizovat svoje dielne a klape to ako hodinky.