Reply on: Kami #2994:
Tento "prešovský typ" obehu podnietil aj DPMP, že hromadne vybavuje všetky vozidlá displejmi, kde starosti s tabuľkami odpadajú. Každopádne, prevádzka DPMP je dôkazom, že to ide aj bez displejov, nakoľko sme na tomto systéme fičali dávno predtým, ako vozidlá displeje dostali. A dá sa to. Ak sa vozidlo pohybuje len v určitom rozmedzí liniek (tzn. L22 bude robiť prejazdy napr. na 26 a nie na 24), ktoré má v tabuľkovom kalendári, nevidím problém.Ad 34/35/36: Za predpokladu, že tabule mám, koľko trvá výmena tabúľ, zvlášť ak zadné nepoužívate? 40 sekúnd? 60 sekúnd? 80 sekúnd?
Re #2995 PIT: Súhlasím. Operatívne meniť chronometráže individuálne pre každý spoj, čo sa podľa mojich poznatkov v BB deje už dnes, je šialenstvo. Jazdné doby musia byť rovnaké po celý jeden časový režim. Samozrejme, režimov môže byť viac - dva aj tri v priebehu dňa.
Taktiež nemôžem pochopiť ako môže mať trolejbus iné jazdné doby ako autobus. A vôbec ako sa môžu linky na spoločnom úseku jedná druhú podľa cestovného poriadku predbiehať.
Kami
Kontrolu by vyriesili jedine palubaky. Uz GPS je v tomto pomocou. Vodic neovplyvnuje prehadzovanie zastavok a nemusi sa ani starat o transparent. Proste treba palubaky + realne chrono.
Re #2991 Papyr: mozno si si vsimol, ze v BB sa pouzivaju obe strany linkovych tabul. Palickari majú situaciu "komplikovanejsiu". Pouzivaju cisla aj vzadu, tabule maju aj pri transparente.
Re #2993 Vladimir: pod prejazdom presovskeho typu myslim take prejazdy ked voz lieta z linky na linku.
Napriklad linka 100/1 robi poobede spoje 5 x 100, 51, 43, 26, 3 x 43, 54.
Cize nosi si vo voze skoro tolko tabul ako kedysi zalohy.
Ked je vecer 100/1 na linke 43, spoj 43/1 robi linku 54, konci ako 94.
Robotu pridalo rozdelenie linky 34, znamena to menenie tabuli skoro po kazdej jazde. Podobne vikendove 24/25.