Reply on: Vladimír #2998:
nie ze sa chronometraze operativne menia, naopak. Niekedy sa robia bez nadvaznosti na ine. Potom sa stava to "predbiehanie". Nieco sa opravi, ine zas pri inej prilezitosti zmeni.Este k drezure vodicov. Ked podnik spekuluje ako (d)o***... vodicov, aj niektori vodici spekuluju podobne. A potom to vyzera ako vyzera.
ale preto, aby sa dali kontrolovat vodici, pretoze jazdia tak po janosikovsky - od buka do buka.
Kami
Kontrolu by vyriesili jedine palubaky. Uz GPS je v tomto pomocou. Vodic neovplyvnuje prehadzovanie zastavok a nemusi sa ani starat o transparent. Proste treba palubaky + realne chrono.
Re #2991 Papyr: mozno si si vsimol, ze v BB sa pouzivaju obe strany linkovych tabul. Palickari majú situaciu "komplikovanejsiu". Pouzivaju cisla aj vzadu, tabule maju aj pri transparente.
Re #2993 Vladimir: pod prejazdom presovskeho typu myslim take prejazdy ked voz lieta z linky na linku.
Napriklad linka 100/1 robi poobede spoje 5 x 100, 51, 43, 26, 3 x 43, 54.
Cize nosi si vo voze skoro tolko tabul ako kedysi zalohy.
Ked je vecer 100/1 na linke 43, spoj 43/1 robi linku 54, konci ako 94.
Robotu pridalo rozdelenie linky 34, znamena to menenie tabuli skoro po kazdej jazde. Podobne vikendove 24/25.