A nasi novinari a aj niektori "kompetetni" ludia zas preberu, osvoja si a donekonecne omielaju niekym vyslovenu alebo napisanu blbost, tak napr. ohladne Orient expressu neustale taraju o tom, ze na zeleznicnu stanicu do BB pride VSOE na deviaty peron, co je blbost, pretoze bystricka zst. ma perony iba tri! Pride k prvemu peronu na deviatu kolaj. ?
Nezničitelné trolejbusy
To je nazov dole uvedeneho clanku, ten je zas nazornou ukazka toho, aku zivotnost maju de facto trolejbusy, niekde ich vyradia, pretoze maju na nove modernejsie a tie vyradene este v pohode sluzia niekde inde, tak potom o com neustale keca ten "kvazi odbornik a odporca trolejbusov", co tara o zivotnosti toho, comu sa nerozumie!! ? ? http://zpravy.idnes.cz/mfdnes.asp?v=145&r=mfjihomorava&c=770277
? ?
Pričom by som si dovolil dotknúť sa tej Budapešti - tá je totiž s nami najporovnateľnejšia.
Ten lístok za 230,- Ft je NEPRESTUPNÝ (chystá sa prechod na časové cestovné ale pravdepodobne len pre držiteľov elektronickej peňaženky) a predpokladá sa nárast ceny ročného predplatného do konca tohto roka na úroveň v prepočte cca. 10.000,- SKK.
Na druhej strane - ročné predplatné pre Parížan za 15.000,- CZK je smiešne lacné.
Par postrehov o dotaciach a cenach CL odinakadial ?
Pražský Dopravní podnik žije především z dotací města, které mu každý rok nasype do pokladny asi 8 miliard korun, což je zhruba 70 procent všech nákladů na provoz. Zbytek zaplatí cestující na jízdném.
„Ačkoli se to mnohým Pražanům nezdá, jsme jedno z nejlevnějších měst,“ uvedl radní Radovan Šteiner.
V Praze přijde jízdenka s platností 75 minut na 20 korun. V jiných evropských metropolích je jízdné i několikanásobně vyšší.
V Bratislavě stojí hodinová jízdenka 22 slovenských korun, což je asi 18,60 české koruny. V Budapešti se svezete v přepočtu za 31 korun, v Paříži za 40 korun, ve Vídni stojí jízdenka 57 korun a v Londýně a Mnichově dokonce 63 korun.
Rozdíly jsou ještě patrnější při nákupu ročních kuponů. Zatímco Pražan za něj zaplatí 4150 korun, obyvatel Budapešti 7940 a Pařížan dokonce 15 tisíc korun.
Musí se však ale počítat s tím, že Britové nebo Němci mají čtyř- až šestinásobně vyšší platy než Češi, tudíž pro ně jízdné tak drahé není.
ešte sa zasmeješ, ak budeš mať tú èesť, ako do*e*em Teba...tak už koneène zasikri dvomi kameòmi a nech ti blikne, že rýpať sa dá do všetkého a stále...ale ak okrem dlhých liniek nieko¾kých /isto nie 40 až 50/ nových busov nepriniesol nový dopravca niè, ale ozaj niè pozitávne. Zatia¾ èo malé busy aspoò vyplnli to Vákuum na Rudlovej, Pršianskej terase, èi Graniari. Myslíš, že tie busy nie sú prispešné? Sú. Ako každý spoj, okrem liniky 33 ?
A preto si pozorne, ale ozaj pozorne pozri èo som kedy doteraz písal, a zhodnoť, èi som len rýpal nepodstatnými volovinami /ako neustály bordel v busoch, ktorý som nikdy nespomenul/ alebo poukazoval na ZÁVAŽNÉ PORUŠENIA ZÁKONA, èi nebodaj dobré rady pre neskúseného dopravcu v Bystrici...
A daj pokoj s chrochotinami typu rýpať do balkánu...oni furt rýpu do trolíkov, do ktorých im niè nie je...to je ako keby sme v BB urobili kampaò, nech znovu premáva linka 12 MHD Zvolen do Sliaèa, a nech ju vykonáva trolejbus, lebo medveï.. takýto prístup neznášam.
Treba všetko podložiť faktami a najmä vychádzať z platných predpisov, a KOMUNIKOVAŤ, nie len vyhrážať sa a kecať do médií bez dialógu /trialógu/. Ok?
Moje zloženie pracovnej doby je iného chakteru a to vzhľadom k práci ktorú vykonávam to znamená, že nepracujem v nerovnomerne rozvrhnutom režime. ? Pri podmienkach pri uzatvárení mojej zmluvy bolo určené, že prípadná práca nadčas je zahrnutá v mojej základnej mzde takže kľudne sa môžem dívať oknom ak by som chcela !! Počúvaj milý mladý muž už minule som ťa vyzvala, aby si zmenil povolanie ak ťa to tak ničí. Nenapíšeš Gašparovičovi z čoho sa skladá jeho hodinová mzda ?? ..inak skús vykričať chirurgovi, že si po náročnej operácií dá kávu..možno použije skalpel.. A týmto končím s informáciami tvojím smerom a inak, aby si slobodne dýchal mám dovolenku, aby ťa nanapadlo poznamenať, že sa ti venujem v pracovnej dobe..))) ? ? ?
Povedzme si otvorene. Čo SAD ZV zlepšil a čo zhoršil? Ľudí doslova vyhnal z autobusov tým, že sa vytratila pravidilnosť a došlo k veľkej redukcií spojov. Najviac je to viditeľné na linkách na trase Pieninská - Nám. slobody, Starohorská - Rooseveltova nem., Podlavice - ŽST. Ďalším nešťastným krokom bolo zrušenie II. pásma. Kým všade dochádza k integrácií a sprehľadneniu mestskej a prímestskej dopravy, tu sa to urobilo opačne. A to nové linkovanie, či priniesol Zvolen. Jediná dobrá priama linka je 21, ale úplne by stačila po vozovňu alebo po Tesco. Významu L26 som doteraz nepochopil, podobne zachádzku L20 do Starej Sásovej. Ďalším skvostom je L33. A teraz skúsme hľadať pozitíva. Tie nájdi ty.
Tvoja naozajstná hodinová mzda = dovolenkový priemer na výplatnej páske ? a neuveríš táto informácia sa týka podľa zákonníka práce všetkých zamestnancov, ktorí majú príjem zo závislej činnosti. /vysvetlivka = závislá činnosť neznamená , že si nadrogovaný../ Ak ešte stále nerozumieš tak máš právo požiadať svoje odbory, aby to to vysvetlili. ?
A ty vies teda pokazit kazdu zabavu! Ked poznas oficialne cisla, tak radsej nepis. Alebo pis, az ked si zatipuju ostatni... Ta anketa bola/je pre vsetkych a nie(len) pre teba, ked mas oficialne statistiky (asi ako jeden z mala.)
A mozem dodat, ze v LUKovych tipoch to nebolo uplne presne (mozno aj samotne tipy ...tak hadajte dalej :)))
Podľa mňa zaviesť niektoré zastávky na znamenie, ale kým k tomu nedôjde, vyhýbať sa vlastnej interpretácii a realizácii rôznych nápadov. Narobí to viac škody ako osohu, pretože má z toho cestujúci guláš. Ak sa systém jednotne nedodržiava, je to jeden veľký bordel.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
draxter
A preto si pozorne, ale ozaj pozorne pozri èo som kedy doteraz písal, a zhodnoť, èi som len rýpal nepodstatnými volovinami /ako neustály bordel v busoch, ktorý som nikdy nespomenul/ alebo poukazoval na ZÁVAŽNÉ PORUŠENIA ZÁKONA, èi nebodaj dobré rady pre neskúseného dopravcu v Bystrici...
A daj pokoj s chrochotinami typu rýpať do balkánu...oni furt rýpu do trolíkov, do ktorých im niè nie je...to je ako keby sme v BB urobili kampaò, nech znovu premáva linka 12 MHD Zvolen do Sliaèa, a nech ju vykonáva trolejbus, lebo medveï.. takýto prístup neznášam.
Treba všetko podložiť faktami a najmä vychádzať z platných predpisov, a KOMUNIKOVAŤ, nie len vyhrážať sa a kecať do médií bez dialógu /trialógu/. Ok?