Reply on: snopko #22289:
gramatická chyba... ? PS: od sekretárky som sa dozvedel minimálne 3-4 dátumy, a nikdy som sa stretnutia nedočkal...a odpovede na mail tiež nie..tak čo si myslieť?
PPS: už po platnosti nového CP som upozorňoval na nedostatky:
1. prečasné odchody o 3-4 min/doniesol som aj lístky, ktoré to dokazovali, hádam boli aspoň pozreté a nevie či sa k Vám vôbec dostali/
2. nevylepené CP
3. neoznačenie vozidiel
4. nesprávne a chybné CP
5. vynechanie spojov
6. transparenty prelepené reklamami
7. nevhodné busy a mestské busy na linkách PAL
...mne sa zdá že nejde o to všetko skontrolovať, ale vyvodiť dôsledky. A to akosi sme nepostrehli, žeby sa dačo dialo. L42 až od minulého mesiaca ako má byť...
PIT
10.06.2007 - L26/81, vozidlo BB-587AF, vodič 82427 v úseku medzi zastávkami Kynceľová, rázc. a Starohorská, SOU opäť raz ukázal, že cestujúci sú len nejaký substrát a možno ho voziť ako hnoj (i keď traktor jazdí s hnojom ohľaduplnejšie) – vodič v tomto úseku išiel neprimeranou rýchlosťou, ktorú subjektívne hodnotím jednoznačne nad 60 km/h (nad maximálnu povolenú rýchlosť v obci), nehovoriac o tom, že absolútne odignoroval úsek pri vjazde na farmu, kde je umiestnená výstražná značka o nerovnosti vozovky a obmedzení najvyššej povolenej rýchlosti na 40 km/h. Vodič však vôbec ani len neubral z plynu a tak sme aj tento úsek prechádzali výrazne vyššou rýchlosťou. Neprimeranou rýchlosťou vychádzal taktiež úsek od zastávky Starohorská, rázc. smerom hore na Tatranskú ulicu, kde sa opäť rozbehol a na plyne stál až po výjazd na kopec, avšak vzhľadom na dosiahnutú rýchlosť a zotrvačnosť sme neprimerane vysokou rýchlosťou prechádzali i výrazne stiesnenou Tatranskou ulicou, pričom je asi zbytočné každému písať, že v prípade, keby začalo cúvať nejaké auto alebo by náhodou vstúpil do cesty chodec (dieťa) účinok deformačnej sily po náraze by bol evidentný rovnako, ako skutočnosť, že tento nezodpovedný vodič neurobil vôbec nič preto, aby predvídal a prispôsobil rýchlosť jazdy miestnym podmienkam na komunikácii (inak najvyššia povolená rýchlosť tam je 40 km/h). Aby to bolo už dokonalé, tak po odchode zo zastávky Tatranská vozidlo na zvyšnú časť trasy linky išlo s vypnutými transparentmi a teda nemalo linkové označenie. CP L26 na tento zbytočný úsek L26, ktorou dopravca „zakryl“ svoju amatérskosť a neefektívne jazdy do jazdného výkonu akože vo verejnom záujme, žiaľ s odobrením MsÚ, samozrejme na zastávke stále chýba (a to nie ako na jedinej).
Porušené: § 3 ods. 1 a ods. 2 písm. a) a § 15 ods. 1 a ods. 4 zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 315/1996 Z. z. o premávke na pozemných komunikáciách, § 8 ods. 1 písm. d), g) a ch), § 10 ods. 1 písm. a) zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 168/1996 Z. z. o cestnej doprave a § 9 ods. 1 a 5 vyhlášky Ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií Slovenskej republiky č. 311/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 168/1996 Z. z. o cestnej doprave.
11.06.2007 - L26/31, vozidlo BB-294BD, vodič 82451 obdobne ako jeho prechádzajúci kolega nevie, čo je to prispôsobiť rýchlosť jazdy okolnostiam, ktoré možno predvídať. Dnes sa mu podarilo zbytočne rýchlo rozbiehať pri prejazde svetelnej križovatky pri DK v smere na Nám. slobody (a to sme na tej križovatke pritom stáli dvakrát na červenej a teda sa rozbiehal zo státia). Hneď pri prvom priechode pre chodcov už musel s kĺbovým vozidlom prudko brzdiť (keďže už bol dosť rozbehnutý hlavne aj vzhľadom na to, že na Nám. slobody je v tomto čase extrémne hustá premávka a množstvo chodcov) a aj keď neviem, či bolo dôvodom odbočujúce vozidlo alebo chodec (ostatné vozidlá nevyzerali mať problém so zastavením), viete si predstaviť čo urobila zotrvačnosť. Horšie dopadla staršia pani sediaca na prvom sedadle pri prvých dverách pri vodičovi, ktorú to vymrštilo až k pádu do priestoru schodov (ostatným cestujúcim sa nič nestalo, aj prítomný kočík bol dobre postavený). Vozidlo potom chvíľu stálo, potom zašlo trocha ďalej na úroveň odbočky na parkovisko pred DK. Tej staršej pani medzitým pomohli zo schodov a sedela na podlahe pri vodičovi minimálne s rozbitým nosom, keďže jej tiekla krv. Vodič bez vydania akýchkoľvek informácií a pokynov ostatným cestujúcim otvoril dvere (väčšina cestujúcich vystúpila) a potom volal pravdepodobne pre istotu zdravotnú pomoc – aspoň tak predpokladám, keďže bolo vidieť, že telefonoval. Potom som radšej vystúpil, keďže bolo evidentné, že v ceste sa tak skoro pokračovať nebude a z ľudského hľadiska do určitej miery chápem aj vodiča, že nepodal informácie ostatným, čo sa ide diať i keď informovať cestujúcich o preprave má. Do cieľa cesty som prišiel pešo a neskôr, ako keby som išiel nasledujúcim spojom L6 (skúšať náhradnú prepravu na inej linke tohto dopravcu pre dokončenie mojej cesty som už nemal čas). Ja sa pýtam, kedy si vodiči uvedomia, že jazdia v mestskom prostredí v intenzívnom dopravnom prúde a sú zodpovední za zdravie a život svojich klientov?
Porušené: § 3 ods. 1 a ods. 2 písm. a) a § 15 ods. 1 zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 315/1996 Z. z. o premávke na pozemných komunikáciách, § 8 ods. 1 písm. d) a k), § 10 ods. 1 písm. a) a c) zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 168/1996 Z. z. o cestnej doprave.