Reply on: PIT #22285:
a už ti aj niečo odpísali? ja keď som bol osobne za vedúcim Snopokom, večne niekde lietal a "kotrnolaoval v teréne" a pritom nič neurobil...Daj mi vedieť aký majú postoj k tomu, lebo viem, že by bolo vcelku reálne vyprevadiť právnou cestou Andera z Balkónu späť na Balkán. A potom by DPMJJ mohol robiť aj busy /ktoré nakoniec vlastní/ a len potom by sa Oa. Ander /Oa. - akademický titul Magor, keďže Mgr. je magister/ čudoval... ?
Ali B.
Kruháč pod KÚ:
od rána sa jazdí po novom, už po dostavanej časti. Nie sú tam semafóry, v smere od Úsvitu na Hušták je tam ešte aj značka "STOP", takže ráno tam bol pekný chaos.
Trolejové vedenie je natiahnuté v smere od Nám.Ľ.Štúra na Hušták, zatiaľ uchytené iba na háky.
Reklama:
asi pred dvoma týždňami skončil busboard ČSOB a cez víkend bol odstránený busboard Sony (z 027AG, 630AS, 632AS a 651BU)
busboard Okná Rehau je na 244AR a 352BJ (nie 348BJ ako niekto písal)
Buse transparenty boli dosadené do 028AG a 632AS (Emtesty zrejme prehodili do tých B 732)
Prímestská doprava:
Karosa C 954 patriaca SAD BB č. BB-450BA bola prečíslovaná na BB-624CO
Do Brezna odišli karosy C 734 č. BB-062BS, BB-362BS a asi aj BB-230BS
V Brezne jazdí zaujímavý voz - karosa C 734 č. BR-837AL - bielo modrý so sivým pásikom pod oknami a je to jasne prerobená Karosa B 732 - široké stredné dvere a evidentné stopy po "zamurovaní" posledných dvier. Dám krk nato, že je to prestavaná BB-695AR ?