a už ti aj niečo odpísali? ja keď som bol osobne za vedúcim Snopokom, večne niekde lietal a "kotrnolaoval v teréne" a pritom nič neurobil...
Daj mi vedieť aký majú postoj k tomu, lebo viem, že by bolo vcelku reálne vyprevadiť právnou cestou Andera z Balkónu späť na Balkán. A potom by DPMJJ mohol robiť aj busy /ktoré nakoniec vlastní/ a len potom by sa Oa. Ander /Oa. - akademický titul Magor, keďže Mgr. je magister/ čudoval... ?
To sa nemusíš báť, že by tento príspevok na MsÚ príslušný zamestnanec ešte nemal k dispozícii vzhľadom na skutočnosť, že už pomaly dva roky s nimi komunikujem v oblasti problematiky dopravy v meste.
čo tak poslať toto na MsÚ? Že ako vykonávajú tie kontroly?
PS to all: čo tak spísať už konečne raz všetky tie chrochotiny a porušenia, čo vystrájajú balkánci Andera z rodu opíc? Navrhujem to potom poslať pánovi primátorovi, ktorý bude povinný odpísať a zdôvodniť. Ja to kľudne urobím, ak sa nejakým spôsobom odstanem ku všetkým tým blbostiam, ktoré tu za poslednú dobu boi /aj tie, ktoré vyriešili po mesiacoch ako L42 do Šalkovej/.
Kto súhasí, nech napíše postrehy. Dám to kľudne dokopy. ? ?
Niektoré zo zážitkov s ZVHD:
10.06.2007 - L26/81, vozidlo BB-587AF, vodič 82427 v úseku medzi zastávkami Kynceľová, rázc. a Starohorská, SOU opäť raz ukázal, že cestujúci sú len nejaký substrát a možno ho voziť ako hnoj (i keď traktor jazdí s hnojom ohľaduplnejšie) – vodič v tomto úseku išiel neprimeranou rýchlosťou, ktorú subjektívne hodnotím jednoznačne nad 60 km/h (nad maximálnu povolenú rýchlosť v obci), nehovoriac o tom, že absolútne odignoroval úsek pri vjazde na farmu, kde je umiestnená výstražná značka o nerovnosti vozovky a obmedzení najvyššej povolenej rýchlosti na 40 km/h. Vodič však vôbec ani len neubral z plynu a tak sme aj tento úsek prechádzali výrazne vyššou rýchlosťou. Neprimeranou rýchlosťou vychádzal taktiež úsek od zastávky Starohorská, rázc. smerom hore na Tatranskú ulicu, kde sa opäť rozbehol a na plyne stál až po výjazd na kopec, avšak vzhľadom na dosiahnutú rýchlosť a zotrvačnosť sme neprimerane vysokou rýchlosťou prechádzali i výrazne stiesnenou Tatranskou ulicou, pričom je asi zbytočné každému písať, že v prípade, keby začalo cúvať nejaké auto alebo by náhodou vstúpil do cesty chodec (dieťa) účinok deformačnej sily po náraze by bol evidentný rovnako, ako skutočnosť, že tento nezodpovedný vodič neurobil vôbec nič preto, aby predvídal a prispôsobil rýchlosť jazdy miestnym podmienkam na komunikácii (inak najvyššia povolená rýchlosť tam je 40 km/h). Aby to bolo už dokonalé, tak po odchode zo zastávky Tatranská vozidlo na zvyšnú časť trasy linky išlo s vypnutými transparentmi a teda nemalo linkové označenie. CP L26 na tento zbytočný úsek L26, ktorou dopravca „zakryl“ svoju amatérskosť a neefektívne jazdy do jazdného výkonu akože vo verejnom záujme, žiaľ s odobrením MsÚ, samozrejme na zastávke stále chýba (a to nie ako na jedinej).
Porušené: § 3 ods. 1 a ods. 2 písm. a) a § 15 ods. 1 a ods. 4 zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 315/1996 Z. z. o premávke na pozemných komunikáciách, § 8 ods. 1 písm. d), g) a ch), § 10 ods. 1 písm. a) zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 168/1996 Z. z. o cestnej doprave a § 9 ods. 1 a 5 vyhlášky Ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií Slovenskej republiky č. 311/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 168/1996 Z. z. o cestnej doprave.
11.06.2007 - L26/31, vozidlo BB-294BD, vodič 82451 obdobne ako jeho prechádzajúci kolega nevie, čo je to prispôsobiť rýchlosť jazdy okolnostiam, ktoré možno predvídať. Dnes sa mu podarilo zbytočne rýchlo rozbiehať pri prejazde svetelnej križovatky pri DK v smere na Nám. slobody (a to sme na tej križovatke pritom stáli dvakrát na červenej a teda sa rozbiehal zo státia). Hneď pri prvom priechode pre chodcov už musel s kĺbovým vozidlom prudko brzdiť (keďže už bol dosť rozbehnutý hlavne aj vzhľadom na to, že na Nám. slobody je v tomto čase extrémne hustá premávka a množstvo chodcov) a aj keď neviem, či bolo dôvodom odbočujúce vozidlo alebo chodec (ostatné vozidlá nevyzerali mať problém so zastavením), viete si predstaviť čo urobila zotrvačnosť. Horšie dopadla staršia pani sediaca na prvom sedadle pri prvých dverách pri vodičovi, ktorú to vymrštilo až k pádu do priestoru schodov (ostatným cestujúcim sa nič nestalo, aj prítomný kočík bol dobre postavený). Vozidlo potom chvíľu stálo, potom zašlo trocha ďalej na úroveň odbočky na parkovisko pred DK. Tej staršej pani medzitým pomohli zo schodov a sedela na podlahe pri vodičovi minimálne s rozbitým nosom, keďže jej tiekla krv. Vodič bez vydania akýchkoľvek informácií a pokynov ostatným cestujúcim otvoril dvere (väčšina cestujúcich vystúpila) a potom volal pravdepodobne pre istotu zdravotnú pomoc – aspoň tak predpokladám, keďže bolo vidieť, že telefonoval. Potom som radšej vystúpil, keďže bolo evidentné, že v ceste sa tak skoro pokračovať nebude a z ľudského hľadiska do určitej miery chápem aj vodiča, že nepodal informácie ostatným, čo sa ide diať i keď informovať cestujúcich o preprave má. Do cieľa cesty som prišiel pešo a neskôr, ako keby som išiel nasledujúcim spojom L6 (skúšať náhradnú prepravu na inej linke tohto dopravcu pre dokončenie mojej cesty som už nemal čas). Ja sa pýtam, kedy si vodiči uvedomia, že jazdia v mestskom prostredí v intenzívnom dopravnom prúde a sú zodpovední za zdravie a život svojich klientov?
Porušené: § 3 ods. 1 a ods. 2 písm. a) a § 15 ods. 1 zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 315/1996 Z. z. o premávke na pozemných komunikáciách, § 8 ods. 1 písm. d) a k), § 10 ods. 1 písm. a) a c) zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 168/1996 Z. z. o cestnej doprave.
Napíšem sem súhrnne zopár noviniek za posledné obdobie:
Kruháč pod KÚ:
od rána sa jazdí po novom, už po dostavanej časti. Nie sú tam semafóry, v smere od Úsvitu na Hušták je tam ešte aj značka "STOP", takže ráno tam bol pekný chaos.
Trolejové vedenie je natiahnuté v smere od Nám.Ľ.Štúra na Hušták, zatiaľ uchytené iba na háky.
Reklama:
asi pred dvoma týždňami skončil busboard ČSOB a cez víkend bol odstránený busboard Sony (z 027AG, 630AS, 632AS a 651BU)
busboard Okná Rehau je na 244AR a 352BJ (nie 348BJ ako niekto písal)
Buse transparenty boli dosadené do 028AG a 632AS (Emtesty zrejme prehodili do tých B 732)
Prímestská doprava:
Karosa C 954 patriaca SAD BB č. BB-450BA bola prečíslovaná na BB-624CO
Do Brezna odišli karosy C 734 č. BB-062BS, BB-362BS a asi aj BB-230BS
V Brezne jazdí zaujímavý voz - karosa C 734 č. BR-837AL - bielo modrý so sivým pásikom pod oknami a je to jasne prerobená Karosa B 732 - široké stredné dvere a evidentné stopy po "zamurovaní" posledných dvier. Dám krk nato, že je to prestavaná BB-695AR ?
Nuž, musím jedine konštatovať, že smutné ? a tiež by som hádam navrhovala napísať voľade do Japonska či by nebolo načim uvažovať o robotovi vodičovi a ako vidím budúcnosť tak by bol fajn aj robot opravár a tiež celkom vážne rozmýšlam komu by bolo najlepšie vylepiť za tento stav ...??..Úrad práce hrdo hlási zníženie stavu nezamestnaných však jasné ak vás tam hneď ukecajú, že za pár korún môžete byť radšej dobrovoľne nezamestnaný...potom príde Donivo ktoré ponúkne 60 tácov..síce oželie zopár mŕtvol pri ceste..no a čo že nikto nevie že ten šalený vodič robí denne 19 hodín..no a čo ?? a potom nepi ))
Kruhový objazd momentálne je v takom stave, že od rána sa bude jazdiť po novom (chvíľu už aj dnes ? ) a nad hotovou polovicou sa už tiahne medená pavučina... ?
No tedaááá si mohol pýtať adresu sme ich mohli zlanáriť do BB !! ☺ , lebo na mvoj dušu také sme ešte nevideli aj keď dievčatá vodičky prestávajú byť raritou a dokonca si dovolím tvrdiť , že sú oveľa menej jedovité ako ich mužské vzory a ani neprskajú na cestujúcich ?
Tak som si prave spomenul na vyrok MGR Adriana P., ked prirovnaval pracu vodica trolejbusu k pilotovaniu raketoplanu, alebo tak nieco. Na Ukrajine som videl velke mnozstvo vodiciek trolejbusov vo veku okolo 60 rokov. Pritom soferovali oblecene v dlhych letnych satach a s usmevom. Pozriem sa, ci nenajdem fotku. Adrian zatial moze pohladat fotku pilota raketoplanu, ako soferuje trolejbus.
Nie som skepticky. Som realista! Myslim, ze vsetky negativne reakcie na moj prispevok su sposobene nepochopenim v dosledku vzrusenia sposobeneho ocakavanym spustenim trolejbusov.
Optimista vidi svetlo na konci tunela.
Pesimista vidi tmu v tuneli.
Realista vidi dve svetla.
Rusnovodic vidi troch debilov na kolajniciach.
Netreba byt skepticky, alebo akosi dopredu "malovat certa na stenu", zvlast ked to este ani poriadne nezacalo, obavy sice mozu byt, to je prirodzene, ale to neznamena, ze s tym treba hned pocitat ako s niecim, co nevyhnutne pride, naopak zase treba mysliet a byt pripraveny na vselijake pripadne problemy, ale to ze sa s tym nezaoberaju tu, mozno este neznamena, ze take zalezitosti neriesia, ze? ? V kazdom pripade treba zachovat klud, ak sa po spusteni aktualne nieco vyskytne, tak to proste budu riesit, od toho su tam. Uz teraz im patri velke podakovanie ? ? za vsetko, co urobili doteraz(a nebolo toho malo, nebudem tu vsetko vymenovavat), no a s buducnostou sa tiez popasuju, vsak? ? ? Takze, pozitivne naladeni ku krajsiemu zajtrajsku.. ? ? ? ?
draxter
Daj mi vedieť aký majú postoj k tomu, lebo viem, že by bolo vcelku reálne vyprevadiť právnou cestou Andera z Balkónu späť na Balkán. A potom by DPMJJ mohol robiť aj busy /ktoré nakoniec vlastní/ a len potom by sa Oa. Ander /Oa. - akademický titul Magor, keďže Mgr. je magister/ čudoval... ?