Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: VLK #21599:
Hej pravdu píšeš a nie je mi to už divnô..som ani spať nemohla pokiaľ som sa nedopátrala 🙂 sa bojím, že boli používané ako naschvál tam kde moje cesty neviedli ? síce neviem načo boli, keď sa nastupovalo len prednými dverami, ale čo ak náhodou ??
Reply on: Mik 24 #21594:
Súdiac podľa tvojho príspevku si bol zamestnaný ako vodič trolejbusu už to inak nevidím. Chcela by som Ti v dobrom pripomenuť, že vykonávanie dopravy je zaradené do kategórie podnikania SLUŽBY !!! Toto označenie dáva na vedomie, že vodič autobusu, trolejbusu "predáva" službu zákazníkovi a toho nemá čo zaujímať jeho spôsob vykonávania telesných potrieb ani spôsob zabezpečenia tržieb proti odcudzeniu tento fakt je záležitosťou dopravcu a je v jeho povinnostiach tento problém riešiť a nie s tým otravovať cestujúcu verejnosť. Ja ako cestujúca požadujem to čo mi "sľubuje" prepravný poriadok a prevádzkové problémy nechajme na kompetentných. A nedá mi aj tak niečo z počutia /mám dosť tenké uši/ a zase tie krčmové reči, že tie krádeže boli aj fingované keď bolo treba zaplatiť dlžôbku spôsobenú hádzaním okruhliačikov do výherných automatov... ? tak tak..
Keby vám náhodou niekom u strašne vadilo chýbajúce označenie číslom linky na zadnom čele minibusu, doporučujem si obzrieť označenie najmodernejšieho kĺbového vozidla ZV-355BI, ktoré na spojoch L26/108 a 113 bolo označené na žltej tabuľke v predu číslom a trasou a na boku len jedným číslom linky, transparenty vypnuté...tak to už je len terno v porovnaní s tým minibusom.
Reply on: draxter #21603:
Varí máš pocit, že ťa najlepší dopravca SAD ZV v zmysle svojich zákonných povinností neinformoval o výške cestovného? Celkom dobrý pocit, lebo doposiaľ nemal potrebu zverejniť tarifu skoro za 1,5 roka svojej tragickej prevádzky v BB...

Pokiaľ ja viem, tak momentálne nie sú ceny cestovného v ZVHD nijakým spôsobom diferencované pre jednotlivé linky, teda je rovnaké aj pre nočné linky a neviem, prečo by mal admin niečo meniť, resp. prečo by tie údaje mali byť zlé...
Vie mi niekto povedať, aké je cestovné v nočákoch?

PS: admin, nebolo by zlé aktualizovať cestovné, doterz je tam len k 19.02.2006 a nočáky vtedy neboli... ?
Reply on: S499.1023 #21600:
a presne o to ide... ?
Reply on: S499.1023 #21600:
v súvislosti, prečo sa v BB musia báť vodiči MHD o to, že spôsobia straty podniku, ktoré musia uhrádzať. Je to o chorom systéme, že vodič musí mať pri sebe peniaze (nemyslím vlastné)...
Reply on: adrive #21596:
Bratislavský? Okrem vlastných žiadne. Prečo sa pýtaš?
Reply on: Habibi #21589:
o nových neviem, ale čo sa týka starých čítačiek, je reálne možné, že nimi disponovali (používali sa aj na kontrolu žiackych preukážiek).... ?
Reply on: Mik 24 #21597:
Plat v BB neviem, ale v BA je to aj s jedným nadčasom a jedným sviatkom okolo 18 000 v čistom. Plus-mínus pár tisíc výkyv na osobnom ohodnotení alebvo vyššej mzde pre služobne starších vodičov. Len pre porovnanie, kontraktný robotník vo Volkswagene zoberie za osemhodinové smeny a pár nadčasov približne 20 000 a nemusí si platiť ubytovanie. V BB je to asi ešte biednejšie...
adrive: A to si skús porovnať plat bratislavského vodiča a vodiča v B.B. ?
Reply on: Mik 24 #21594:
všetko je to výmyslom chorého systému. Koľko asi tak korún môže mať pri sebe bratislavský vodič MHD?
Prepacte formu prispevku ale zase sa niekto zabaval s klavesnicou ?
Habibi: Nehovorím, že cestujúci DPMBB sú dobrí a cestujúci ktorí cestujú so SADZV sú všetci zlí a kradnú. Je to všetko v mentalite ¾udí. Ale pamätám sa na èasy prevádzky trolejbusov, keï bolo obdobie keï ich na ŽS vykrádali a to za bieleho dòa. Boli to hlavne vozidlá parkujúce na nástupišti è.3 a pri stredovom ostrovèeku, kde ešte vtedy boli okrasné kríky. Vodiè odstavil trolejbus alebo autobus na pár minút, pozatváral pozamykal a odbehol si kde bolo treba. Keï sa vrátil tak boèné okienko bolo vytlaèené a peniaze boli fuè. Všetku stratu musel firme nahradiť, lebo pod¾a predpisu nesmieš nechávať peniaze v odstavenom vozidle. a takéto prípady boli aj na AS, keï vodiè upratoval autobus, potom ho zamkol a išiel sa umyť, len mal smolu, že autobus bol odstavený zadným oknom k betónovému múriku. keï sa vrátil tak okno bolo vykopnuté a a autobus vybielený. No a potom je tu zaèarovaný kruh ? peniaze nesmieš nechať vo vozidle, ale skús si predstaviť, keï vodièovi vychádza 5minútová pauza a príroda zavolá ako všetko balí, berie zo sebou a ide si odskoèiť "a to v lepšom prípade ak má kde a nemusí to robiť pod koleso" potom prísť a zase všetko vybaliť a pokraèovať v práci. Alebo skús potrebu vykonávať s vrecom peòazi n WC na ŽS a potom si vonku môžeš rátať hrèe na hlave a premýšlať ako firme splatíš stratu. ❓
Projekt mobilného príjmu digitálnej televízie v mestskej hromadnej doprave http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=2881
ZV-317BI už má CVR. Pôvodne mala celolep iba na pravej strane voza, dnes už reklama na Milion club casino aj na ľavej. Veľmi sa to podobá na ADLO.
Reply on: Habibi #21590:
? ?
Reply on: JJ #21588:
To FAKT za plného vozidla cestujúcich normálne vymení tabule ?? A nevykradnú ho ?? ..lebo tutok MIK 24 tvrdí, že cestujúci sú veľmi zlí, kradnú a preto sa počas prepravy nedá ani páska v strojčeku vymeniť..sa mi vidí, že dpmbb má oveľa vychovanejších cestujúcich..inak ma hneď napadlo, že si pôjdem niečo ukradnúť aj na diaľkovú dopravu trebars /sa nebudem párať s minciami/..počkám pokiaľ pôjde vodič vydať batožinu a je TO !! Zároveň očakávam milá cestujúca verejnosť, že sa budete robiť , že nič nevidíte....moja TY sprostota..
Reply on: VLK #21587:
He he )) a vieš , že práve na Tvoj názor som tu trpezlivo čakala ??..takže BBSAD-ka vari fakt a ozaj má také čítačky ?? ? ..áno podobné som toť dosť dávno videla na železnici na potuľkách Tatrami, ale žeby v BB jooooooj... a aj oj.. ☺
Reply on: burz #21569:

ano, je to tak - mercedes, ktory hradi jedno iveco stratos, nejazdi oznaceny v sulade so zakonom o cestnej doprave. Je to ale z prozaickeho dovodu. Linky cislo 103 a 104 su specificke tym, ze u nich existuje nieco ako priebezna konecna, pricom prave na nej sa meni aj cislo linky, ale cestujuci si nemusia zakupit dalsie cestovne. Vodic preto na tejto priebeznej konecnej vymeni tabulku vpredu a na boku a to vsetko za plneho vozidla cestujucich. Ak by mal vymenit cislo este v zadnej casti vozidla, musi z autobusu vystupit, obist cele vozidlo, nastupit do vozdila v jeho zadnej casti, vymenit tabulku, znovu vystupit, znovu obist cele vozidlo a znovu nastupit. Nakolko sa v zmysle § 13 ods. 1) z. c. 168/1996 "pravidelná autobusová doprava vykonáva podľa cestovného poriadku" je to kompromis medzi dvoma mlynskymi kamenmi - bud DPMBB nevykona spoj podla cestovneho poriadku (t. j. bude meskat) alebo neoznaci uplne vozidlo. Pri kazdej variante vznikne nedostatok, ktory je na jednej strane opravnene kritizovany, ale nie je v silach vodica dosiahnut oboje. Preto sa ospravedlnujeme, ale taketo neuplne oznacenie nie je vinou vodica.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.