Na jednom z blogov SME - http://diskusie.sme.sk/viewdiscussion.php?id=638184&p=2#msg2536046 sa pred chvíľou pýtal istý lubosxxx:
Asi som nechapavy,
ale neviem, preco nemoze v BB premavat aj BBDS aj SAD-ZV, alebo trebars aj SAD-michalovce. Myslim, ze potom by si kazdy z nich zacal vazit zakaznika...
Ak nie ste registrovany na blogoch SME (registrácia platí jedna pre všetky stovky blogov) a nechcete sa zatiaľ zaregistrovať, napíšte prosím tu, ako by ste mu odpovedali. Prenesiem to tam. Vďaka.
Asi som nechapavy,
ale neviem, preco nemoze v BB premavat aj BBDS aj SAD-ZV, alebo trebars aj SAD-michalovce. Myslim, ze potom by si kazdy z nich zacal vazit zakaznika...
Ak nie ste registrovany na blogoch SME (registrácia platí jedna pre všetky stovky blogov) a nechcete sa zatiaľ zaregistrovať, napíšte prosím tu, ako by ste mu odpovedali. Prenesiem to tam. Vďaka.
PIT
po výraznom zníženi dotácie oproti roku 1991 bola dotácia pre MHD v BB v roku 1992 42,8 mil. Kčs, v roku 1993 22,7 mil. Sk (ročný výkon bol vtedy 5,026 mil. km), v roku 1994 17,8 mil. Sk (ročný výkon po výrazných obmedzeniach 4,593 mil. km). Pre porovnanie so spomínaným PO a ZA uvediem rok 1995, kedy BB mala prevádzkovú dotáciu 22,60 mil. Sk a investičnú 2,50 mil. Sk; PO: 40,85 mil./15,35 mil.; ZA: 41,85 mil./55,00 mil.; v roku 1996 BB: 14,40 mil./žiadna investičná dotácia; PO: 40,85 mil./19,65 mil.; ZA: 41,85 mil./19,30 mil. Sk. Z tohto musí byť myslím každému zrejmý rozdiel, o ktorý BB prichádzala...