Kami,
mohol by si dať link na verejné odpisové miesta aj do: "Petícia za záchranu trolejbusov v Banskej Bystrici" a denne aktualizovať? Alebo priamo do tej sekcie tejto stránky? Ja by som Ti tie aktualizované miesta mohol pri každej zmene, o ktorej by som sa dozvedel, najneskor do 24 hodín posielať e-mailom.
mohol by si dať link na verejné odpisové miesta aj do: "Petícia za záchranu trolejbusov v Banskej Bystrici" a denne aktualizovať? Alebo priamo do tej sekcie tejto stránky? Ja by som Ti tie aktualizované miesta mohol pri každej zmene, o ktorej by som sa dozvedel, najneskor do 24 hodín posielať e-mailom.
PIT
po výraznom zníženi dotácie oproti roku 1991 bola dotácia pre MHD v BB v roku 1992 42,8 mil. Kčs, v roku 1993 22,7 mil. Sk (ročný výkon bol vtedy 5,026 mil. km), v roku 1994 17,8 mil. Sk (ročný výkon po výrazných obmedzeniach 4,593 mil. km). Pre porovnanie so spomínaným PO a ZA uvediem rok 1995, kedy BB mala prevádzkovú dotáciu 22,60 mil. Sk a investičnú 2,50 mil. Sk; PO: 40,85 mil./15,35 mil.; ZA: 41,85 mil./55,00 mil.; v roku 1996 BB: 14,40 mil./žiadna investičná dotácia; PO: 40,85 mil./19,65 mil.; ZA: 41,85 mil./19,30 mil. Sk. Z tohto musí byť myslím každému zrejmý rozdiel, o ktorý BB prichádzala...