Reply on: PIT #10683:
Prestup s vazbou na zeleznicu je spravny,vsak som to aj na strenuti spominal,ze sa uvazuje v uzemnom plane aj s dalsim podchodom od predmetnej budovy AS k "Smrecine" popod kolaje s vystupmi na jednotlive nastupista ale uz v ose blizsie k terajsiemu podchodu od AS na Uhlisku. Inak, na opacnej strane pri Smrecine by sa tam potom tiez asi nieco "zmestilo",trebars len 5.-kove linky MHD,ono by to uz potom nevadilo,ked by ta vzdialenost popod kolaje bola max. 50 m a bol by to hlavny pesi tah na Uhlisko v tejto casti,no a aj s komercnymi zamermi v uvedenom podchode by to bolo uz celkom zaujimave aj pre ludi,ktori tade prechadzali,mozno by to dopadlo lepsie ako s podchodom pri OVS,kde uz su teraz pri dazdoch akurat iba kaluze vody! Cize terminal zeleznicny,autobusovy MHD so vsetkym,co k tomu patri!
. A veľmi by ma zaujímalo, kde majú celý deň stáť tie kvantá cezpoľných autobusov, ktoré sem v priebehu dňa prídu, o domácich ani nehovorím... Odstavné plochy na súčasnej stanici už teraz nestačia... ?
LUK