Keby konecne zaviedli ten nastup na vsetky dvere, tak sa im natolko skratia jazdne doby, a teda aj obehy, ze by sa dalo vyzit aj so sucasnym poctom klbakov... ale to by niekto musel mysliet MOZGOM.
Obyvatelia Sasovej cestujuci za pracou do priemyselnej oblasti Sever (Zvolenska cesta) expresnou linkou 90 su znepokojeni nasadzovanim kratkych autobusov na spickove spoje. Takyto mail som dostal tak len tak. Odpisal som ze ja s tym nic nenarobim a poslal mail na p.Snopka. Tak ze pani z BBDS ak ste muzi cinu chce to apelovat na mesto o poskytnutie penazi na nakup aspon 2 klbakov.
www.poslanec.sk ti v tomto ponuka spolupracu. Ked to zosumarizujes, mozeme to tam uverejnit, bude to pristupne pre dalsich ludi a budu sa k tomu moct vyjadrit. Ak chces, ozvi sa na webmaster (at) poslanec.sk, dohodneme sa.
si Ty ale ftipný... že vraj "stručný"... veď to je na román, tie ich nedostatky... ?
A naše vyhlásenie v kompletnom znení je na www.kamim.sk/vyhlasenie.php
Chcem vas vsetkych este raz poprosit, aby ste mi poslali STRUCNY sumar nedostatkov BBDS (vo vsetkych smeroch) a co by ste pozadovali po novom prepravcovi. Co by mal/mohol zmenit...
No nie je to len obutím! Vo viacerých prípadoch sú to aj samotný šoféri!!! Niektorí si myslia že keď sadnú do karosy tak maju v rukách imprezu a šantia si po meste ako Burns (mimochodom čest jeho pamiatke).Niektorý sú zas taký že v momente ked na cesty napadne aj ked len 5cm snehu sú pokak.ný a boja sa posadit aj do vlastného auta a nieto ešte to kĺbového busu
O novom prevádzkovateľovi MHD v Banskej Bystrici budú rozhodovať poslanci
Banská Bystrica 30. novembra (TASR) - Nový prevádzkovateľ mestskej
hromadnej dopravy (MHD) v Banskej Bystrici zatiaľ nie je známy. Obchodnú
verejnú súťaž, do ktorej sa prihlásili Slovenská autobusová doprava (SAD), a.
s., Zvolen, a domáca SAD Banskobystrická dopravná spoločnosť (BBDS), a. s., jej
vyhlasovateľ mesto Banská Bystrica zrušil. Hodnotiaca komisia nevybrala
prevádzkovateľa kvôli vzájomnej neporovnateľnosti ich ponúk, keď každý dopravca
ponúkal niečo iné. Odporučila primátorovi mesta rokovať s obidvoma záujemcami.
Hovorkyňa Mestského úradu (MsÚ) v Banskej Bystrici Dagmar Svešniková
informovala TASR, že uchádzači na rokovaniach rozšírili pôvodné ponuky.
Primátor ich vyzval, aby doplnené návrhy predložili písomne. Zatiaľ tak urobil
iba súčasný prevádzkovateľ MHD v krajskom sídle SAD BBDS. Nové ponuky budú
uchádzači prezentovať na mimoriadnom zasadnutí Mestského zastupiteľstva (MsZ)
13. decembra 2005, ktoré by malo rozhodnúť o prevádzkovateľovi MHD.
Bystričanov bude podľa predstaviteľov magistrátu prepravovať ten, kto
ponúkne najlacnejšiu a najlepšiu prevádzku MHD. Budúci prevádzkovateľ musí
akceptovať cestovný poriadok navrhnutý mestom, maximálnu výšku potreby úhrady
straty za výkony vo verejnom záujme na rok 40 miliónov Sk, ako aj prenájom 35
autobusov a 2 trolejbusov v majetku mesta minimálne vo výške ich odpisov.
Podkladom pre zadávacie podmienky bol rok 2004, čo znamená, že na rok 2006 by
nemali byť horšie. Mesto má záujem o rozšírenie zliav pre cestujúcich o
skupiny, ktoré nie sú teraz zohľadnené, i o úpravy cestovných poriadkov.
Obchodnú verejnú súťaž na širší výber dopravcov prevádzkovania MHD v
krajskom sídle vyhlásilo mesto Banská Bystrica 28. septembra 2005, pretože
súčasnému prevádzkovateľovi 31. decembra 2005 končí zmluva o výkonoch vo
verejnom záujme. Do stanovenej lehoty 30. októbra predložili ponuku spomenutí
dvaja uchádzači. Podmienkou bolo oprávnenie na podnikanie v pravidelnej
preprave osôb a skúsenosti s ňou, schopnosť flexibilne reagovať na požiadavky
prepravných prúdov v meste a finančná spoľahlivosť i odborná spôsobilosť.
Dopravca by mal disponovať technickým zabezpečením - vozidlami spĺňajúcimi
požiadavku na emisie Euro 3 so zariadením na odbavovanie cestujúcich a
možnosťami ich odstavovania na území mesta. Vyhlasovateľ posudzoval najmä výšku
nákladov na jednotlivé linky, vek, zloženie a technické parametre vozidlového
parku, ako aj viazanosť čiastky odpisov na jeho obnovu a tarifné podmienky.
...a keď sa tu tak oháňate tou odbornosťou... Mal som možnosť čítať viaceré vaše "elaboráty" o stave MHD...a to bola odpornosť (pardon odbornosť) sama... ?
v tejto súvislosti by naozaj zaujímalo, čo robili celú noc cestári, lebo snežilo už od večera cca od 18tej hodiny a z vlastnej skúsenosti viem, že skoro ráno boli cesty veľmi zlé...
To že bol vydaný nejaký príkaz, ešte nezachráni, že vaša povesť opäť išla prudko nadol... Lebo PRÁVE v TAKOMTO počasí je záujem o prepravu pomocou MHD ešte vyšší ako za teplého slnečného dňa!!!
Dimenzovanie cestovných poriadkov úmerne ponuke je v BBDS PROBLÉMOM aj za "normálneho stavu" počasia, nieto ešte v takýchto špecifických podmienkach. Vás vôbec nezaujíma, s akou naplnenosťou vám vozidlá jazdia a či ste sa náhodou nepripravili o ďalších zákazníkov tým, že sa nevmestili do vozidla... A už vôbec nerobí problém vaším dispečerom vypraviť NÁHODNE na hociktorú kĺbovú linku sólo vozidlo aj v čase DOSTATKU kĺbových vozidiel... ?
Takýmito praktikami si dôveru nezískate! A vášmu tlačovému vyhláseniu môže uveriť jedine ten, kto všeobecne o MHD ešte VôBEC nič nepočul!! ?
LUK