Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dopravné značenie v úseku ZV-ZH už bolo doplnené aj o max. povolenú rýchlosť 90 km/h... Čiže význam celej akcie asi bude naozaj len v štatistickom náraste počtu kilometrov diaľníc... A rovnako je označený aj úsek ZV-Budča.
Reply on: Papyr #9802:
? nie, od teba nemám ten dojem...
Reply on: VLK #9801:
Mas dojem, ze ja sa ju snazim zlikvidovat? To nie ja.
Reply on: Papyr #9796:
tiež mám veľa výhrad voči MHD v BB... ale tiež nepovažujem za dobré ju zlikvidovať... nikomu sa už nebude chcieť ju oživovať...
Reply on: LUK #9799:
No sak maju pravdu, jedna z TOP 50 najlepsich urcite bude 🙂
tux: ...ale napriek tomu všetkému máme podľa gen. riaditeľa jednu z najlepších MHD na Slovensku... ?
Bohužiaľ máš úplnú pravdu... Kiež by sa našlo viacej ľudí, ktorí im to napíšu... ?
neberte moj prispevok v zlom, to nie, ale nedavno som navstivil bb azhrozilo ma tam niekolko veci
1. nevedel som, ze mhdčku prevadzkuje SAD, a tak som po vystupeni z vlaku prisiel ku tete v stanku a pytal som si od nej listok na mhd, zhrozene sa na mna pozrela a opravila ma, ze listky sa kupuju u vodica

2. cena listka, ved 15korum sa neplati ani v Ziline pri jej stave mhdčky a ani v doplnkovom predaji u vodiča (tam je 14Sk)

3. celkovo ten SAD like system, dlhe rady pred prednymi dvermi a podobne

4. kvalita vozov (trolejbusov konkretne) - viezol som sa na 1ke ku Roosveltke 1510 a to bola katastrofa (pre porovnanie zo ZA - ani 227 tak nehuci a nevybruje) - skakajuci kryt, priserny zvuk od kompresora, kviliace motory, potom prisla na rad 1526 a to uz som ani poriadne nepocul
Reply on: Papyr #9795:
Myslím, že UL chcelo všetky kraťasy okrem jednoho, ktorý by si nechalo na trolejbusoškolu, predať.
Reply on: VLK #9793:
No ja do toho teda vobec nevidim, ale zda sa mi, ze politka kvality banskobystrickej MHD sa zuzuje na velmi pochybny argument "ked su nove a pekne vozidla, tak to znamena, ze MHD je dobra." Okrem dobreho technickeho stavu vozidiel a sviznej jazdy trolejbusov cez vyhybky je totiz v Bystrici zle uplne vsetko.
Reply on: LUK #9792:
Alebo z Usti nad Labem, pokial sa ich este nezbavilo celkom. Tam maju asi 5 ci 6 kusov, ktore maju nabehane minimum km, pretoze v Usti je vsetkych 10 liniek klbovych. (Mimochodom, kazda z nich jazdi celodenne v 15 min. int. bez rozdielu spicka/sedlo. Usti n.L. ma asi 100-105 tisic obyvatelov.)
Po dlhsej odmlke sa opat hlasim. Dost si vsimam prazdninovu vypravu plnu sol a vsimam si aj ich vytazenost hlavne na 24 a 25, vacsinou su plne tak do polovice.
Reply on: Petik #9785:
wow... naťukol si vcelku zaujímavú tému... veru, veru, aj ja by som rád vedel, akú koncepciu má BB ohľadne MHD a čo očakáva od MHD. pretože hlavne mesto zadáva prevádzkovateľovi svoje požiadavky a od neho to nakoniec aj závisí... [nielen finančne] ?
Pre vedenie BBDS: sólo busov máme dosť svojich, ale trolejbusy sóla si môžete požičať z Košíc, tam stoja nevyužité... ?
Reply on: Petik #9787:
tiez som si to kukol. Nechce sa mi skumat tie firmy, ale zjavne suvisia s CSAD Ostrava (a financnictvom). Napriklad ten hotel patril CSAD.

Re #9789 LUK: tunelom cez Sasovske podhradie. 😃 😛 Nepoznas? 😃
Reply on: Petik #9787:
Kua, to bude teda tunel...
Kami: Hr. Dúbrava - Šaštín? A to kadiaľ vedie? ?
Petik: pokiaľ sa nejedná o nepresnú formuláciu, tak to tiež o niečom svedčí...
Reply on: LUK #9784:
to akoze v useku Hr. Dubrava - Sastin je povolena 130 km/h? Ja som vzdy predpokladal ze tam obmedzia rychlost na 100 - 110. Tento usek ma aj subeznu komunikaciu - staru cestu do ZH.

Prvy Ostravak je uz v predstavenstve BBDS. Ing. Tomáš Vrátný nahradil Kupcoka.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.