Dopravné značenie v úseku ZV-ZH už bolo doplnené aj o max. povolenú rýchlosť 90 km/h... Čiže význam celej akcie asi bude naozaj len v štatistickom náraste počtu kilometrov diaľníc... A rovnako je označený aj úsek ZV-Budča.
tux: ...ale napriek tomu všetkému máme podľa gen. riaditeľa jednu z najlepších MHD na Slovensku... ?
Bohužiaľ máš úplnú pravdu... Kiež by sa našlo viacej ľudí, ktorí im to napíšu... ?
neberte moj prispevok v zlom, to nie, ale nedavno som navstivil bb azhrozilo ma tam niekolko veci
1. nevedel som, ze mhdčku prevadzkuje SAD, a tak som po vystupeni z vlaku prisiel ku tete v stanku a pytal som si od nej listok na mhd, zhrozene sa na mna pozrela a opravila ma, ze listky sa kupuju u vodica
2. cena listka, ved 15korum sa neplati ani v Ziline pri jej stave mhdčky a ani v doplnkovom predaji u vodiča (tam je 14Sk)
3. celkovo ten SAD like system, dlhe rady pred prednymi dvermi a podobne
4. kvalita vozov (trolejbusov konkretne) - viezol som sa na 1ke ku Roosveltke 1510 a to bola katastrofa (pre porovnanie zo ZA - ani 227 tak nehuci a nevybruje) - skakajuci kryt, priserny zvuk od kompresora, kviliace motory, potom prisla na rad 1526 a to uz som ani poriadne nepocul
No ja do toho teda vobec nevidim, ale zda sa mi, ze politka kvality banskobystrickej MHD sa zuzuje na velmi pochybny argument "ked su nove a pekne vozidla, tak to znamena, ze MHD je dobra." Okrem dobreho technickeho stavu vozidiel a sviznej jazdy trolejbusov cez vyhybky je totiz v Bystrici zle uplne vsetko.
Alebo z Usti nad Labem, pokial sa ich este nezbavilo celkom. Tam maju asi 5 ci 6 kusov, ktore maju nabehane minimum km, pretoze v Usti je vsetkych 10 liniek klbovych. (Mimochodom, kazda z nich jazdi celodenne v 15 min. int. bez rozdielu spicka/sedlo. Usti n.L. ma asi 100-105 tisic obyvatelov.)
Po dlhsej odmlke sa opat hlasim. Dost si vsimam prazdninovu vypravu plnu sol a vsimam si aj ich vytazenost hlavne na 24 a 25, vacsinou su plne tak do polovice.
wow... naťukol si vcelku zaujímavú tému... veru, veru, aj ja by som rád vedel, akú koncepciu má BB ohľadne MHD a čo očakáva od MHD. pretože hlavne mesto zadáva prevádzkovateľovi svoje požiadavky a od neho to nakoniec aj závisí... [nielen finančne] ?
to akoze v useku Hr. Dubrava - Sastin je povolena 130 km/h? Ja som vzdy predpokladal ze tam obmedzia rychlost na 100 - 110. Tento usek ma aj subeznu komunikaciu - staru cestu do ZH.
Prvy Ostravak je uz v predstavenstve BBDS. Ing. Tomáš Vrátný nahradil Kupcoka.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
LUK