Papyr: nech sa to uz neopakuje, lebo MUDr. nedostanes

TBC: mari sa mi ze som nieco ako 3600 videl, ale kedze SAD BA ma plno dracikov nejako som tomu nevenoval pozornost.
Ja mam automat, takze stojaci bus v detaile nie je problem. Problem ma s Emtestami v pohybe a zaroven z vacsej dialky.
Neviem ci sa da zvysit frekvencia obnovovania, vsak aj LEDky maju nejaku zotrvacnost. Ine by bolo, ak by sa signal vysielal len pri zmene. Inak by si to riadiaci pocitac testoval len u seba, ale signal na displej by nevysielal. potom sa ale zvysuje riziko chyb. Ak sa nepremaze stary udaj, ale ostane tam aj stary napis (obcas pri BUSE) tak je displej necitatelny.


TBC: mari sa mi ze som nieco ako 3600 videl, ale kedze SAD BA ma plno dracikov nejako som tomu nevenoval pozornost.
Ja mam automat, takze stojaci bus v detaile nie je problem. Problem ma s Emtestami v pohybe a zaroven z vacsej dialky.
Neviem ci sa da zvysit frekvencia obnovovania, vsak aj LEDky maju nejaku zotrvacnost. Ine by bolo, ak by sa signal vysielal len pri zmene. Inak by si to riadiaci pocitac testoval len u seba, ale signal na displej by nevysielal. potom sa ale zvysuje riziko chyb. Ak sa nepremaze stary udaj, ale ostane tam aj stary napis (obcas pri BUSE) tak je displej necitatelny.
nfc
Napr. pre BBDS sme presne robili jeden formát /výveska/ pretože mali tak vyrobené info stojany na zastávkach. Ale aj tak je možné zmeniť rozmery vývesky v programe. Toto si ale edituje každý dopravca samostatne.
Máme v tar. systéme aj možnosť nastaviť iné ceny v špičke. Je možnosť nastaviť dve špičky cez deň plus nočné /ako je v BB/, resp. tri špičky cez deň.
Ohľadne informačných tabulí, vieme o našich chybách a snažíme sa ich v čo najskoršom termíne vyriešiť.
Ohľadne Exportu/Importu: umožňujeme napr. export/import do systémov firiem FS software/txt format/, EMline/dli/, ISI BUS /cis/ a export do html formátu /využíva napr. SAD BBDS/. Je možné ďalej aj export/import z iných programov ale nechcem sa tu teraz rozpisovať.
Re #952 Kami: