Papyr: nech sa to uz neopakuje, lebo MUDr. nedostanes

TBC: mari sa mi ze som nieco ako 3600 videl, ale kedze SAD BA ma plno dracikov nejako som tomu nevenoval pozornost.
Ja mam automat, takze stojaci bus v detaile nie je problem. Problem ma s Emtestami v pohybe a zaroven z vacsej dialky.
Neviem ci sa da zvysit frekvencia obnovovania, vsak aj LEDky maju nejaku zotrvacnost. Ine by bolo, ak by sa signal vysielal len pri zmene. Inak by si to riadiaci pocitac testoval len u seba, ale signal na displej by nevysielal. potom sa ale zvysuje riziko chyb. Ak sa nepremaze stary udaj, ale ostane tam aj stary napis (obcas pri BUSE) tak je displej necitatelny.


TBC: mari sa mi ze som nieco ako 3600 videl, ale kedze SAD BA ma plno dracikov nejako som tomu nevenoval pozornost.
Ja mam automat, takze stojaci bus v detaile nie je problem. Problem ma s Emtestami v pohybe a zaroven z vacsej dialky.
Neviem ci sa da zvysit frekvencia obnovovania, vsak aj LEDky maju nejaku zotrvacnost. Ine by bolo, ak by sa signal vysielal len pri zmene. Inak by si to riadiaci pocitac testoval len u seba, ale signal na displej by nevysielal. potom sa ale zvysuje riziko chyb. Ak sa nepremaze stary udaj, ale ostane tam aj stary napis (obcas pri BUSE) tak je displej necitatelny.
Kami
Pri casovych pasmach som mal na mysli chronometraze. Uvediem priklad z linky 31 z minuleho roka (odvtedy sa deformacie napravili).
V 'x' trvala cesta 18 min, pri 'xP' (po parkovisko) 20 min a v 'a' dokonca 21 min.
Co ma zaujima, je ci:
- je mozne aby pre 'x' bola jazdna doba v case 4:30 az 6:00 a 20:00 az 23:00 napr. 15 min
- v case 6:01 az 8:00 a 12:30 az 17:00 napr. 20 min
- inak 18 min a cez vikend napr. 17 min.
Takze pre linku by sa nastavili jednotlive trasy, casove pasma a vzdialenosti medzi zastavkami v jednotlivych casovych pasmach.
Neviem aky je vztah medzi ciselnym kodom (napr. 51/1021 ci 51/6021) a prislusnou poznamkou 10:21 xS, ci 10:21 a.
Vladimir: je tam obnovovacia frekvencia, teoreticky by si ju ani nemal okom zachytit, ale (hlavne Majklov) fotak ma problem.