Ad vsetci, ktori su nespokojni s nedodrzanim cestovneho poriadku: Nedodrziavanie cestovneho poriadku je sposobene nastupom cez predne dvere, kvoli ktoremu sa nikdy neda predpovedat, kde sa ako dlho ten voz zdrzi (to zavisi na tom, kolko ludi je prave teraz na ktorej zastavke, coz je nahodne cislo). Preto sa v konecnom dosledku neda ani predpovedat, kedy spoj pride na tu vasu zastavku (meskanie je tiez nahodne cislo).
Apelujte priamo na SAD BBDS, aby zaviedla nastup na vsetky dvere ako kedysi. Mozno ked nechcu vyslysat nas, vyslysia vas, akoze nespokojnych klientov.
Apelujte priamo na SAD BBDS, aby zaviedla nastup na vsetky dvere ako kedysi. Mozno ked nechcu vyslysat nas, vyslysia vas, akoze nespokojnych klientov.
Petik
13 Sk sa mi zda z pohladu pravidelneho cestujuceho dost vysoka cena.
Ked pridem do prace za 30minut a autobusom za 15min (aj s cakanim), tak usetrim 13Sk/15minut, co zodpoveda hrubej mzde priblizne 10,700 Sk/mesiac. Inymi slovami, ist za uvedenych podmienok peso je pre mnoho bystricanov slusna brigada, nehovoriac o pozitivnych zdravotnych vplyvoch (blizsie info moze dodat Papyr?)
Pri uvedenej cene sa mi oplati cestovat jedine v pripade ze nemam cas, idem tym raz za cas, zarabam viac ako 11tis, som lenivy alebo mam mesacny/rocny kupon (povedzme za 2*20*13=520Sk), pretoze vtedy ma ten "nastup" tak neboli a mozem to vyuzit aj na nepravidelne cesty.
Uznavam ze v modeli nie je zahrnuta cena topanok ale to je snad vykompenzovane znizenymi zdravotnymi nakladmi?.
Keby sme odhadli kolko percent ludi chodi MHD kvoli lenivosti, mozme spocitat ake zvysenie cestovneho pri obnoveni normalneho nastupu by nesposobilo ziadnu zmenu v pocte cestujucich.?