pravy Zilincan by ti povedal ze tam prestupovat nemusis. Linky su predsa zokruhovane s intervalovym CP. Staci ked si tu takmer hodinku do dalsieho spoja pockas na zastavke.
1) Hej, treba (podľa doktríny istých šéfov menších DP a primátorov menších miest s veľkými ambíciami v čele s pp. Popluhárom a Slotom) cestujúcich k prestupom donútiť a každý prestup im osladiť:-P.
2) Hej, BBDS nič nestratila, tá proste natiahla intervaly a pridala meškania...
Dobre, skúsme to inak - koľko vyberie na cestovnom za rok PO, koľko BB. Koľko miestokm odjazdí PO, koľko BB. Koľko dostane ročne na dotácii (povedzme 2004) PO, koľko BB.
Odkial mate tieto informacie? Pokial viem, DPMP nepocita prepravenych cestujucich. On si to vytiahne zo zaznamov z pocitaca, pretoze kazdy autobus i trolejbus ma nainstalovane na napravach vahy a aktualna hmotnost vozidla v kazdom okamihu sa registruje palubnym pocitacom. Vecer po skonceni sluzby sa "disketky" z palubakov strcia do pocitaca a data zo vsetkych vozov sa ponahravaju do pamati.
A aby som nezabudol - počet prepravených cestujúcich je samozrejme taktiež úplne uletené a ničnehovoriace číslo - máte nejaké podklady v osobokilometroch? Lebo v počte prepravených cestujúcich napr. DP Praha prepraví omnoho viac cestujúcich ako České Dráhy.
Takže vy ste schopní prevádzkovať minimálne 1, ale pravdepodobne omnoho viac, naplno nasadených autobusov za JEDEN milión ročne? To je cca. 100.000 km!!! Vrátane všetkého? Idem do toho!
Ako som uz niekolko krát povedal. Ak dôjde k dohode s predstavitelmi mesta, a ak sa pre rok 2005 podpíše zmluva o výkonoch vo verejnom záujme, sme pripravení obnoviť linku 24 a tiež urobiť zmenu v trasovaní niektorých liniek pre obmedzenie potreby prestupov. Zatiaľ sa však naďalej rokuje a čiastkové výsledky rokovania v zmysle dohody nebudú zverejňované.
Mozno by sa usetrilo aj tym, ze by sa zrusili linky do okolitych dedin, ved MHD ma jazdit po meste a nie po dedinach (az do Salkovej). Ved nech si to riesia primestkymi linkami vid. Zvolen.
Ak by nepokryl, tak by to nemalo význam a už dávno by sme sa k tomu vrátili. Či si myslíte že nás všetky problémy s tým súvisiace bavia? Žilinu som porovnal, preto, lebo má obdobný systém, kde bola presná evidencia počtu cestujúcich. Prešov počíta prepravených ľudí cez štatistické koeficienty, ktoré sú úplne uletené. Keby sme rátali podľa nich prepravíme cca 40 mil. cestujúcich ročne, čo sú jednoznačne bludy.
Vševedko