Petik: emtesty maju len jednu vyhodu, prehadzuju linky a ciele automaticky, netreba menit tabule.
Nevidim problem v dotvoreni vozidiel. Naco je dobrych 20 rovnakych vozidiel ? Vodic co si zoberie bus za svoj, vyzdobi si ho a stara sa on, sa v nom lepsie citi. Prospieva to aj cestujucim aj technike. Ale s mierou. Netreba experimenty typu BC4046, 4944 a pod.
V rokoch 97-98 to zacalo vyzerat v uliciach jednotvarne.
Inak, jeden vodic ma na autobuse menovku na skle. A zachadza aj na Uhlisko.
Nevidim problem v dotvoreni vozidiel. Naco je dobrych 20 rovnakych vozidiel ? Vodic co si zoberie bus za svoj, vyzdobi si ho a stara sa on, sa v nom lepsie citi. Prospieva to aj cestujucim aj technike. Ale s mierou. Netreba experimenty typu BC4046, 4944 a pod.
V rokoch 97-98 to zacalo vyzerat v uliciach jednotvarne.

Inak, jeden vodic ma na autobuse menovku na skle. A zachadza aj na Uhlisko.
kami
ad 1: je to nejaka moderatorka z Radia Lumen (radio ma reklamy na vozoch, v MHD na 4097)
ad 2: nasledujucu zastavku hlasi chvilu po opusteni zastavky - gong "nasledujuca zastavka ...". Skratky speluje. Na jesen som siel trolikom a ten hlasil nasleducu zastavku hned za aktualnou, casto pri otvarani dveri a vnutorny trasparent s bol synchronizovany s hlasenim. Naopak v lete hlasil tak ako teraz, len obcas sa netrafil do presneho miesta.
Ad 3: vnutorny displej ukazuje zastavku v hornom riadku, dole je aktualny cas
ad 4: podla vsetkeho ma urcenu polohu zastavky podla toho zmeni zastavku v pokladni a tiez hlasi. Presne neviem, to by som musel cakat pri pokladni a vsetko sledovat.
ad 5: netusim
TeBeCe: moja pamat siaha len do roku 1990 a vtedy neboli
Papyr: DP naozaj treba, ale nie typu DPB. Tiez sa stava, ze dojdu peniaze na opravy a potom vyraduju GO vozy uz po 5 rokoch a Ikarusy s trolejbusmi vyzeraju ako vyzeraju.