to Pit: ked citam tie chyby v cestovnych poriadkoch a vobec ako to cele vyzera fakt sa nad tym da len smiat,bo inak by som sa musel rozplakat nad ludskou blbostou..nechapem ako robia tie poriadky,ked nie su schopni zorganizovat to tak aby tie co 75% trate kopiruju nechodili v 5min. rozpatiach a potom na dalsi treba cakat 20min..a potom su vraj niektore spoje neekonomicke..hlavne,ze sa dostanem z domu rovno do Tesca,pritom od 3ky to bolo 5min.chodzou..nemohla by 9ka stat pri oddeleni s potravinami?
Majkl
Re #5904 PIT: dík za info.
Re #5905 Inca: čo všetci máte s tými autami? BBDS nie je VSŽ-ka, kde mali vozidlový park zostavený z bavorákov a audín. Riaditeľ BBDSky sa vozí na Passate a riaditeľ MHD na Octavii...
-Stratové diaľkové linky? Veď diaľkové linky vždy kompenzovali straty z prímestskej dopravy.
-Ad Granus trans: tak je to vždy, súkromník dostane licenciu na atraktívej trase, kde môže stanoviť nížšiu cenu - ale BBDS musí v rámci určitej obslužnosti územia jazdiť aj do menej atraktívnych oblastí za rovnakú cenu - a teda príjmy z lukratívnejších spojov musia vykryť straty z iných spojov. To by sa asi obyvatelia Španej Doliny čudovali, keby mali platiť povedzme o 40% viac ako na inej trase (zaujímavé, na takéto linky sa súkromní dopravcovia nehrnú)...