Len tak mimochodom. Ludia ktori sa potrebovali dostat o 7 hodine rano z Partizanskej alebo Namestia slobody na Zvolensku vyuzivali jedinu linku ktora tam odtial smerovala a to bola 42. Teraz aby sme bud 10 min slapali pred pamatnik, alebo na uhlisko, proste super.
Aspon mohli 55-tku a 52-jku presmerovat cez Partizansku a Namestie Slobody , ale na to by niekto potreboval mat v hlave miesto pilin rozum...
Aspon mohli 55-tku a 52-jku presmerovat cez Partizansku a Namestie Slobody , ale na to by niekto potreboval mat v hlave miesto pilin rozum...
inca
Mas neuplne info:
1. Riaditel sa nevozi na Passate, je vozeny lebo mu zobrali vodicsky preukaz
2. Je minimalne dikutabilne ci si sef firmy ktore neustale narieka ze nema peniaze musi kupit Passat v plnej vybave za vyse miliona
3. Z dialkovych liniek sa vykryvali straty kedysi. Prinajmensom v SAD BB su dialkove linky do Kosic, Levoce a Viedne totalne stratove. Ziskove su medzinarodne linky s vynimkou Viedne
4. Ak da Granustrans cenu 23 Sk a BBDS 22 Sk, pricom BBDS dostane na kazdy prejazdeny kilometer povedzme dalsie 3 Sk od statu tak ti to pripada normalne. Este raz opakujem ze ide o dotovanu primestsku dopravu
5. O platoch som pocul ako sa hovori od dobre informovaneho zdroja. Obavam sa ze mal pravdu.
Ad LUK: Ja viem, ze sukromnik MOZE dostat dotacie. Ale SAD ich dostane vzdy. Granustrans ked som ho uz spomenul dotacie nema.
Ad prezamestnanost: Ja neviem ktoru cinnost robi v BBDS jediny clovek na rozdiel od nejakeho dopravnho podniku ale viem, ze prinajmensom ekonomicky usek je znacne predimenzovany.