Čo urobí SAD ak ubudne cestujúcich tak ako je to v ankete?To bude mať zvyšné autobusy a trolejbusy manažment so správnou a dozornou radou a.s. ako služobné vozidlá?
Nebuďte sebci a neriešte len 24! Tu ide o princíp. Treba žiadať naozaj kvalitný materiál od zodpovedných o prioritách MHD v našom meste. Čiastkové riešenia tu už máme 6 rokov a vidíme kde sa dostala MHD. Nech zverejní mesto koncepciu rozvoja MHD na najbližších 5-10 rokov ak nejakú má, o čom pochybujem, lebo ich kroky nasvedčujú že nevedia kde je sever. Nech zverejní Králik tento materiál. Pripadá mi to ako hra pre pár dohodnutých hráčov. Znemožníme SADKU, nedáme jej dotácie a potom si Králik rozhodne, komu a začo dá MHD aj s parádnymi dotáciami. Pre koho je zase nachystaná táto TRAFIKA? Páni poslanci z MsZ by tiež mohli na toto regovať? ?
Nerozumiem rušenie ekonomicky výhodných spojov, teda tých, ktoré nie sú stratové, sú vyťažené a nevyhnutné pre každodennú dopravu obyvateľov mesta, či to dospelých do práce, či to detí do škôl. Pýtam sa pre koho ste tu!!! Pre občanov asi nie... Neviem pochopiť, čo ste týmto "zmysluplným" krokom chceli dokázať...
Až sa v tejto veci nič nezmení, pridám sa k väčšine známych a budeme chodiť do práce autom... Podporovať Vašu spoločnosť, ktorá nie je pre ľudí, s mizernými podmienkami pre cestovanie a s bezohľadnými vodičmi bez štipky kultúry a vychovania... to teda nie...
CHAMSTVO!!!
Všetky informácie o každej linke boli poskytnuté ešte vo väčšom rozsahu kompetentným pracovníkom v meste. Nikdo nikdy netvrdil že linka č. 24 je vyslovene neekonomická. My však z dôvodu nepodpísania nového cenového výmeru musíme aj naďalej poskytovať zľavy a prepravu zdarma aj keď tieto straty mesto odmieta uhrádzať. 54 miliónov ktorými štát vykrýval straty v MHD B.B. jednoznačne principiálne nejde nahradiť ani zvýšovaním cestovného, ani znižovaním nákladov rušením liniek. Paradoxne sa nám javí vyjadrenie mesta, že je odkázané na "nakupovanie si služieb od Sad-ky", keď nie je podpísaná zmluva o výkonoch vo verejnom záujme a mesto neuhrádza straty vyplývajúce so zliav.
Vážené Dámy, Vážení Páni,
Pevne verím, že boj o záchranu spoja č.24 nezostane len v rovine hundrania a vyjadrení nespokojnosti tu či inde, ale že Slovač aj zdvihne rite podporí petíciu, ktorá sa včera v tejto veci rozbehla. Slovač už totiž neraz dokázala ako sú jej vzdialené inštitúcie priamej demokracie, akou je referendu... Dúfam, že dejiny sa v Banskej Bystrici nezopakujú, lebo inak, dobre nám tak!!!
mohli by ste poskytnut takuto informaciu aj o linke č. 24, aby sme vedeli, prečo ste ju vlastne zrušili? Chcete si prilepšiť prestupovaním ľudí, alebo ste ju zrušili, aby sa vravelo o nulových dotáciách?
Ďakujem.
Pár info o linke č.32 a 93.
Linka č.32 za 1 až 11.2004:
Spolu prepravených 48 377 osôb z toho 22 202 so zľavou a 1099 zdarma. Celkové km za obdobie : 29 188 km.
To predstavuje odvezenie 1,657 osoby na 1 km.
Linka č.93 za 1 až 11. 2004:
Spolu prepravených 64 387 osôb z toho 21 452 so zľavou a
3475 zdarma. Celkové km za obdobie : 44 736 km.
To predstavuje odvezenie 1,439 osoby na 1 km.
Naozaj chodila stále "plná"!!!
vy ste totalny dementi co vam vadilo na expresnyx linkax 32 a 93 ved stele boli plne. vy asi v tyx hlavax vazne nic nemate ako sa mam polda vas dostat do skoly na UMB tajovskeho ak nejdem na 8 smu ked aj daka ta trojka ide ale potom raz za hodinu?? je to normalne??? asi mate vsetci v hlavax iba nasratel. s pozdravom
SAD BBDS a.s. patri na 100% FNM. Cielovy stav je cca 62% CSAD Ostrava a zvysok BBSK. Vlastni garaze, vozovnu, trate liniek 1, 2 a 3, autobusy a 34 trolejbusov.
MHD BB a.s. patri 100% mestu. Vlastni trate na Internatnej, Tulskej, Moskovskej, k Tescu a zrejme druhu stopu Nam. Slobody - zel. stanica. Okrem toho viac ako polovicu novych autobusov a vsetky nove trolejbusy (2 - slovom dva). Tak mi to vychadza.
Ocakavam ze nam pan primator zverejni supis majetku MHD BB a.s., vysku najomneho za roky 1997 - 2004 a predstavu ako sa bude samofinancovat jeho cisto mestsky DP.
možem sa opytat, akym sposobom prebieha naplnanie udajov do vasej databazy? ja som si vcera urobil parser, kde si prevadzam tie poriadky, ktore ma zaujimaju do takej formy aby som si mohol tlacit "vase poriadky s novymi casmi", ... neviem si predstavit, v akej môže ma niekto osvietit emailom? byvam u adrive-nospam at hip-hop sk
Snad by som vam aj mohol pomoct, pokial to naplnanie nie je nejake skrabanie sa cez nos..
Myslim si, ze by uz po 2 dnoch nebolo odveci, napisat nove odchody a prichody autobusov, lebo sa mi to v takomto uzasnom pocasi velmi nechce odpisovat... A to, ze zrusili 24, je dost nanic, ako mne to zily netrha, lebo ja nou uz nechodim, ale kym som nou chodila, tak bola vzdy plna a ti ktori vymyslali odchody autobusov a ti, ktori podaktore zrusili asi nikdy necestovali autobusmi a nevedia, co to je, ked do teba nejaka stara babka pinda, ze preco nosis skolsku tasku... ? A k tomu, ze zrusili oba autobusy do Senice sa uz fakt radsej nevyjadrujem... ?
Z pohladu nezucastneneho pozorovatela by som v prvom rade chcel popriat uprimnu sustrast vsetkym pozostalym, skon verejnej dopravy v Banskej Bystrici ma mrzi. Na veci znalych by som vsak mal dve otazky:
1. Kedze SAD BB nedostava od mesta ziadne dotacie, znamena to, ze MHD v BB by po redukcii vykonov, zvyseni cestovneho a zruseni zliav mala byt ziskova, resp na nule?
2. Nakolko moze za radikalny upadok MHD v BB system p*covych kariet? Nebolo by po zavedeni prestupnej tarify mozne vybudovanie ovela efektivnejsieho systemu s mensim poctom liniek, no v konecnom dosledku s vyssou atraktivitou a lepsimi sluzbami pre cestujucich?
Má niekto prehľad o majetkovej účasti mesta BB v SAD-BBDS/MHD? Ktoré dva trolejbusy a ktoré úseky trolejových tratí (vedenia) patria mestu? Možno by mesto (DP Ban. Bystrica) mohlo začať konkurovať terajšiemu dopravcovi...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Majkl
Re #5873 galiyosha: po zavedení čipových kariet nemožno hovoriť o finančnom úpadku, skôr o úpadku celkovej kvality a kultúry cestovania MHD.