Petik: Velmi zaujimave uvahy o tej tarife! Ma to nieco do seba.
Co sa tyka trolejovania trati, mna v ten den "D", ked som navstivil BB napadlo, preco nestrolejovat aj Triedu HK. Ako cudzi, neviem aka je na THK vzadu cesta, ale co tak tu trat predlzit do Podlavic na Gastanovu. Vznikla by tak T linka: Podlavice, Gastanova - THK - Usvit - Nam. Slobody - Zel. stanica. Pred sebou mam mapu BB a podla toho, co vidim, vyzera to tak, ze ciele na Podlavickej ceste su jednak dosiahnutelne trolejbusom z trate k Rooseweltovej nemocnici a jednak atraktivne len v pracovnych dnoch, najma v case spiciek (zvacsa ide o skoly). Potom by linka Zel. stanica - Usvit - THK - Podlavice, nazvime si ju linka c. 4
, mohla premavat povedzme v celodennom 20 min. int. a spoje naviac (spickova vypomoc k skolam) by bola dnesna linka c. 34.
Co sa tyka trolejovania trati, mna v ten den "D", ked som navstivil BB napadlo, preco nestrolejovat aj Triedu HK. Ako cudzi, neviem aka je na THK vzadu cesta, ale co tak tu trat predlzit do Podlavic na Gastanovu. Vznikla by tak T linka: Podlavice, Gastanova - THK - Usvit - Nam. Slobody - Zel. stanica. Pred sebou mam mapu BB a podla toho, co vidim, vyzera to tak, ze ciele na Podlavickej ceste su jednak dosiahnutelne trolejbusom z trate k Rooseweltovej nemocnici a jednak atraktivne len v pracovnych dnoch, najma v case spiciek (zvacsa ide o skoly). Potom by linka Zel. stanica - Usvit - THK - Podlavice, nazvime si ju linka c. 4
, mohla premavat povedzme v celodennom 20 min. int. a spoje naviac (spickova vypomoc k skolam) by bola dnesna linka c. 34.
Petik
Tentoraz som si polozil otazku, ktoru trat by som zatrolejoval ako prvu.
No ponuka sa Sasova, ale tam by o bolo treba moc penazi, nova meniaren a pod.
Napada ma linka 34. Polovicu trasy jazdi stejne pod kablami, teren je kopcovity dostatocne.
Problemom by boli koncove rozvetvenia linky (Skubin/Mlynska). To by som vyriesil autobusmi, ktore jazdili iba v spicke. (Tym by sa zmensil spickovy interval tykadlakov:) ).
V sedle alebo cez vikendy by tam mohli zachadzat autobusy z Kralik/Kordik/Riecky. Pripadne niektore spoje linky 25, 80.
Alebo by to vyriesila 1 Trejsina :):):)
Cez vikendy by som potom do Podlavic predlzil linku 1 (teda do Podlavic cez Foncordu) - povedzme s 20min intervalom.
Ako dalsia moznost ma napada asi 1km usek Sladkovicova-Tesco. Zrusil by som linku 99 a niektore spoje linky 2 by som ukoncil uz tu. Zaroven by som tu vybudoval nadjazd nad dialnicou (kvoli pekarnam). Cez vikend by potom mohol byt 15min (na striedacku Tesco/Kremnicka).
A tu by mohol DP vykseftovat prispevok od miestnych obchodnych domov. Tu by sa to zaobislo aj bez nakupu novych vozidiel.