Petik: Velmi zaujimave uvahy o tej tarife! Ma to nieco do seba.
Co sa tyka trolejovania trati, mna v ten den "D", ked som navstivil BB napadlo, preco nestrolejovat aj Triedu HK. Ako cudzi, neviem aka je na THK vzadu cesta, ale co tak tu trat predlzit do Podlavic na Gastanovu. Vznikla by tak T linka: Podlavice, Gastanova - THK - Usvit - Nam. Slobody - Zel. stanica. Pred sebou mam mapu BB a podla toho, co vidim, vyzera to tak, ze ciele na Podlavickej ceste su jednak dosiahnutelne trolejbusom z trate k Rooseweltovej nemocnici a jednak atraktivne len v pracovnych dnoch, najma v case spiciek (zvacsa ide o skoly). Potom by linka Zel. stanica - Usvit - THK - Podlavice, nazvime si ju linka c. 4
, mohla premavat povedzme v celodennom 20 min. int. a spoje naviac (spickova vypomoc k skolam) by bola dnesna linka c. 34.
Co sa tyka trolejovania trati, mna v ten den "D", ked som navstivil BB napadlo, preco nestrolejovat aj Triedu HK. Ako cudzi, neviem aka je na THK vzadu cesta, ale co tak tu trat predlzit do Podlavic na Gastanovu. Vznikla by tak T linka: Podlavice, Gastanova - THK - Usvit - Nam. Slobody - Zel. stanica. Pred sebou mam mapu BB a podla toho, co vidim, vyzera to tak, ze ciele na Podlavickej ceste su jednak dosiahnutelne trolejbusom z trate k Rooseweltovej nemocnici a jednak atraktivne len v pracovnych dnoch, najma v case spiciek (zvacsa ide o skoly). Potom by linka Zel. stanica - Usvit - THK - Podlavice, nazvime si ju linka c. 4
, mohla premavat povedzme v celodennom 20 min. int. a spoje naviac (spickova vypomoc k skolam) by bola dnesna linka c. 34.
Vladimir
- v BB je otrasna koordinacia spojov, po polhodine sme sformulovali heslo, ze v BB chodia T po dvoch (vzdy totiz po dlhsej chvili prisli dva trolejbusy naraz)
- v BB su otrasne oznacniky (budto stare osarpane so SAD-kovskym dizajnom alebo nove, ktore su vsak po esteticke stranke velmi nestastne riesene)
- v BB by som nikdy nedokazal zit! Ak by ste sa ma pytali preco, ako prvy dovod by som uviedol, ze by som nedokazal nastupovat len prednymi dverami
- v BB som si uplne inak predstavoval jednotlive ulice (najma Foncorda a Radvan). O uliciach ako Polna, Kyjevske nam., Nove Kalistie, Wolkerova som bol presvedceny, ze su to stvorprudovky bez stupania alebo klesania (opak je pravdou). Nikdy by som nebol povedal, ze taka Internatna ide do kopca
- v BB je poriadny bordel v displejoch. Nielen, ze su viacerych typov (o EMtestoch sa vyjadrujem na zaver), ale v ramci jedneho typu (BUSE) su roznych variantov s roznym typom naprogramovania. Najvacsi sok boli vsak autobusy B952 a B961 s vypnutymi displejmi EMtest a vpredu smarenou plastovou tabulou. Ceresnickou na torte bol v City Buse vypnuty vnutorny displej.
- v BB je najvyssi podiel rychlojazdiacich vodicov trolejbusov na Slovensku (v nasom pripade to bolo 100%, co je velmi potesitelne)
- v BB ziju velmi mili ludia. Za cely den sme so Sarkom nestretli ani jedneho neprijemneho cloveka, ba priam naopak. Vsetci (ci uz vo VKU, vozovni Kremnicka, vodici MHD, nahodni okoloiduci, v restauracii a pod.) boli nesmierne mili a ochotni, snazili sa nam vyhoviet, pomoct, poradit...
- BB je zasadena do prekrasneho prirodneho prostredia s uzasnym terenom ako stvorenym pre nadherne a zaujimave T trate.
Perlicka na zaver: v BB som videl prvy raz v zivote zblizka displeje EMtest. Fuj !!! Ved na to sa ani pozerat neda. A je to take blbe, ze ani nevie dat na velkom pismene makcen. Este raz fuj !!!.